Також дивіться новини на facebook.com

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА КВІТЕНЬ 2017 РОКУ

   

ІНФОРМАЦІЯ
ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ
САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЗА КВІТЕНЬ 2017 РОКУ
 

           

 

 На виконання плану роботи райдержадміністрації у квітні 2017 року:

                                              

Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, щомісячну інформацію щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.

Організовано проведення:

03, 10, 24.04 – нарад  голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації  щодо життєзабезпечення району;

27.04 – засідання колегії райдержадміністрації;

27.04 – наради з керівниками територіальних громад району.

 Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на травень 2017 року, підготовки засідань колегії райдержадміністрації у травні 2017 року, порядок проведення засідання колегії у квітні 2017 року.

        Зроблено аналіз якості планування роботи, прийнятих рішень, складання протоколів виконкомів місцевих рад за березень 2017 року.

       Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.

З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації, а також  у підготовці та проведенні заходів,  що відбулися у квітні, зокрема:

16-17 квітня – у масових Великодніх святкуваннях «Світ живе Великоднем»;

26 квітня – у мітингу-реквіємі з нагоди 31-ої річниці трагедії на Чорнобильській АЕС.

  Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад.

 Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 41 розпорядження голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 11 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 30.

Відділом зареєстровано всього 194 вхідних документа, із них з органів влади вищого рівня  –  123;  доручень голови та його заступників – 2; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності –64. Об’єм документообігу у квітні 2017 року становив 411 документів.

Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.

Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та облдержадміністрації.

Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у квітні 2017 року (41 розпорядження). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт райдержадміністрації.

Юридичним сектором апарату райдержадміністрації  проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 41 проект розпоряджень голови райдержадміністрації. 

Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у квітні 2017 року на основі чинного законодавства України. Перевіркою охоплено розпорядження сільських, селищних, міського голів та рішення виконкомів  міської, 2 селищних, 10 сільських рад, зокрема, перевірено 13 протоколів.

Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 8 контрольних документів).

Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом квітня прийнято 425 пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 611 консультацій та видано 547 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.

Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались  відділом – 65, з них: 9 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 24 – послуги територіальних органів ЦОВВ.

 Зокрема,  про:

-         державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;

-         надання відомостей з Державного земельного кадастру;

-         видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

-         видачу будівельного паспорта забудови земельної ділянки;

-         державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;

-         державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця;

-         державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято:

-         79 рішень про державну реєстрацію;

-         зареєстровано – 72 заяви;

-         виконано 468 дій в державному  реєстрі;

-         сформовано 290 друкованих документів щодо державної реєстрації.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

-         зареєстровано 3 юридичні особи, припинено – 0; інші дії – 39;

-         зареєстровано 23 фізичних осіб-підприємців, припинено 20, інші дії – 17;

-         надано 13 витягів з єдиного державного реєстру.

Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

        проаналізовано випуск продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за квітень 2017 року та аналіз виконання товарної продукції промисловими підприємствами району в порівняльних цінах за березень та січень-березень 2017 року.

          Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та в окремих закладах торгівлі м. Сарни  та надано інформацію на обласну державну адміністрацію, відповідно до листа обласної державної адміністрації від 25.12.2008 № 01/4-1543.

         Відділом постійно надавались консультації та методична допомога головам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.

      Сектором житлово-комунального господарства райдержадміністрації

26.04 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги.

Згідно повноважень сектором забезпечувався контроль за проходженням сталого опалювального періоду 2016-2017 років.

Проведено інформаційну компанію щодо роз’яснення населенню заходів з надання  фінансової підтримки особам, житлово-комунальним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.

Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-квітень 2017 року.

Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.

Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.

Сектором цивільного захисту населення райдержадміністрації

27.04 проведено  перевірки системи оповіщення з включенням електросирен міста та стійки централізованого виклику. Проконтрольовано виконання плану підготовки керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів з питань цивільного захисту  у Рівненському обласному навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності та навчально-консультаційному пункті м. Сарни.

28.04 проведено засідання комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району.

Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто описи справ установ, організацій, підприємств  на засіданні експертної комісії  відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області. 

Упорядковано прийняті  на державне зберігання документи Карпилівської сільської ради, складено описи справ постійного зберігання та з кадрових питань та подано їх на розгляд та погодження експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.

Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.

         Виконано 16 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.

Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації протягом звітного періоду організовано проведення нарад та конференцій з керівниками закладів охорони здоров’я району для негайного вирішення проблем, які виникали з питань медичної допомоги та господарських робіт.

04.04 – проведено нараду з керівниками установ Сарненського району  щодо впровадження урядової Програми «Доступні ліки»;

20.04 – проведено нараду з керівниками комунальних закладів охорони здоров’я району.

       Відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації  протягом квітня 2017 року проведено  такі районні спортивно-масові заходи:

-          8 районних спортивно-масових заходів з волейболу, баскетболу, міні-футболу, греко-римської та вільної боротьби, гирьового спорту, шахів, шашок та забезпечено участь у  12 обласних змаганнях з різних видів спорту;

-         спортивні змагання, естафети, вікторини, конкурси до міжнародного Дня спорту в районі;

-         фестиваль ранкової зарядки «Рух заради здоров’я»;

-         у с. Немовичі проведено районний турнір з шахів;

-         районний турнір з футболу «Кубок відкриття футбольного сезону 2017 року».

Протягом звітного періоду відділом проведено:

         14-16.04 – атестацію Сарненського районного ліцею «Лідер» ;

          26-27.04 – атестацію спеціалізованої школи розвитку І ступеня №5 м. Сарни;

         25.04 – засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації;

           Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:

          - щовівторка інструктивно-методичні наради працівників методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;

          07.04 – до відзначення в районні 500-річчя Реформації  – книжкову  виставку та годину спілкування «Реформація – подія, що змінила світ»;

          26.04 – мітинг-реквієм з нагоди 31-ої річниці аварії на Чорнобильській АЕС (біля пам’ятного знаку «Жертвам Чорнобиля»).

         Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась  на виконання  Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» з внесеними змінами до нього, Бюджетного кодексу України, рішень  районної ради «Про районний бюджет на 2017 рік» та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом квітня видатки на енергоносії по загальному та спеціальному фондах бюджету склали 2402,6  тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано з районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2610+2282)

 24892,5 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 12425,1 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 4915,3  тис. грн.

 Проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 8777,5  тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми  на 24159,7 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 46,8 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 217,2 тис. грн.

 Цього місяця було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 115,0 відс., в тому числі районного бюджету – на 95,4 відс.

Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації було проведено 2 засідання районної комiсiї для винесення piшення по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, а також засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

3489 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством, виплачено компенсацій на суму 3392,6 тис. грн.

Профінансовано пільги щодо надання  житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 273,0 тис. грн.

Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався  контроль за виконанням доручення голови облдержадміністрації щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Впродовж квітня із місцевих бюджетів (районний, селищний, сільський) на утримання та забезпечення працездатності внутрішньогосподарської інженерної інфраструктури меліоративних систем, яка перебуває у комунальній власності виділено кошти в сумі 10,368 тис. грн.

Здійснювався контроль за виконанням листа департаменту      агропромислового розвитку щодо розрахунків    за    оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району. На даний час укладено та зареєстровано 1133 договори оренди землі на загальну площу 1881 га.

Здійснювався моніторинг стану відновлення вегетації озимих культур в сільськогосподарських підприємствах району. Із посіяних 2139 га озимих культур на зерно перезимували у доброму стані 1097 га (51відс.), у задовільному – 717 га (34відс.), слабких та зріджених посівів 325 га (15відс.).

Надавали методичну допомогу сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювали моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж 4 місяців поточного року сільськогосподарськими підприємствами вирощено 202 тонни м'яса, що на 2 відс. менше відповідного періоду минулого року, вироблено 1335 тонн молока, що менше проти відповідного періоду минулого року на 0,7 відс. Продуктивність корів зросла на 0,3 відс. і склала 1512 кілограмів молока в розрахунку на  одну фуражну корову. Також, на 23 відс. зросло виробництво курячих яєць, яке за 4 місяці склало 17,9 мільйона штук.

Станом на 1 травня 2017 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 2959 голів ВРХ, що менше на 5 відс. до відповідного періоду минулого року та на 9 відс. більше ніж на початок року, в тому числі корів - 1041 голова, що на 0,5 відс. менше відповідного періоду минулого року та на

4 відс. більше ніж на початок року. Суттєво (на 44 відс.) проти минулого року зросло поголів’я курей та зменшилось (на 36 відс.) поголів’я свиней.

Надавали практичну допомогу сільськогосподарським підприємствам району з питань проведення весняно-польових робіт. Здійснювали моніторинг проведення весняно-польових робіт. Станом на 1 травня 2017 року сільськогосподарські підприємства посіяли ярі культури на площі 856 га що становить 30 відс. до плану-прогнозу. Зокрема посіяно 489 га вівса, 19 га олійної редьки, 30 га гороху, 30 га люпину, 100 га сої, 150 га кукурудзи на силос та     98 га однорічних трав.

Надавалась   допомога   по   зверненнях   громадян   в оформленні   документів   на   отримання   майна   в натурі    по   сільськогосподарських   підприємствах Сарненського району.

                                                                                      
 
 
 
 

Керівник апарату райдержадміністрації                                     В.Стельмах