Також дивіться новини на facebook.com

Аналіз регуляторного впливу Проекту рішення Карасинської сільської ради « про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна

Аналіз регуляторного впливу
Проекту рішення Карасинської сільської ради « про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна ( включаючи земельну ділянку , на якій розміщеється нерухоме майно , присадибну ділянку ) фізичних осіб у Карасинській сільській раді
Опис проблеми
Згідно з підпунктом 170.1.2 пункту170.1 статті 170 податкового кодексу України (2755-17), орендарі ( крім орендарів – фізичних осіб, що не є суб’єктами господарювання) є податковими агентами платників податку – орендодавців , визначають під час нарахування доходу від надання в оренду (суборенду), житлового найму (піднайму) нерухомого майна ( включаючи земельну ділянку, на якій розміщується нерухоме майно, присадибну ділянку), крім земельної ділянки сільськогосподарського призначення
Земельної частки (паю), майнового паю ( далі – оренда нерухомого майна), мінімальну суму орендного квадратного метра загальної площі , з урахуванням місця її розташування, інших функціональних та якісних показників.
Відповідно до цієї методики органи місцевого самоврядування , на території яких розміщене нерухоме майно, що надається в оренду, визначають мінімальну вартість місячної оренди 1кв. метра загальної площі цього майна.

У зв’язку з прийняттям наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 10 лютого 2012 року № 52 2 про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України» виникла потреба в прийняті нормативного майна фізичних осіб по Карасинській сільській раді, яка є базою для розрахунку та становить 2060 гривень.
Пропонується визначити мінімальну вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна ( включаючи земельну ділянку, на якій розміщується майно, присадибну ділянку) фізичних осіб з урахуванням податку на додану вартість:

Запропонована вартість до прийняття, грн..
Некомерційна діяльність
Комерційна
діяльність 5,62
11,24
16,86

Встановлення по Карасинській сільській раді мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна значно поповнить сільський бюджет.
Цілі регулювання.
Встановлення мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна з урахуванням податку на додану вартість: для некомерційної діяльності,у тому числі для проживання фізичних осіб; для виробничої діяльності; для комерційної діяльності.
Механізми та заходи
Цим регуляторним актом пропонується затвердити розрахунок визначення мінімальної вартості оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна.
Альтернативи
Залишити існуючу ситуацію без змін. Ця альтернатива є для органу місцевого самоврядування, оскільки поширюється практика передачі в оренду нерухомого майа за мінімальну вартість або безоплатно, що призводить до ухилення від оподаткування.

Прийняття запропонованого рішення. Ця альтернатива є найбільш прийнятою, оскільки дозволить встановити мінімальну вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна.
Очікувані результати прийняття запропонованого проекту рішення.
Сфера впливу Вигоди Витрати
Сільська рада Покращення іміджу влади через встановлення оптимальних розмірів мінімальної вартотсі місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна Процедура розробки регуляторного акту ( витрати робочого часу спеціалістів, пов’язаних з підготовкою регуляторного акта).
Суб’єкт господарювання (орендарі) Легалізація діяльності; усунення конфліктів з контролюючими органами Сплата обоязкових платежів
Населення Збільшення видатків на соціальну сферу, надходжень до сільського бюджету

Обґрунтування строку чинності регуляторного акту
Строк дії зазначеного регуляторного акта пропонується встановити до прийняття наступного рішення сесії Карсинської сільської ради з цього питання.
Показники результативності регуляторного акта
1. Кількість суб’єктів господарювання, які сплачують податок.
2. Надходження від сплати податку.
Заходи з відстеження результативності регуляторного акта.
1. Повторне відстеження проводиться через один рік після набуття чинності акта.
2. Періодичне відстеження проводиться раз на кожні три роки після повторного відстеження результативності .
3. Для відстеження результативності регуляторного акта застосовуватимуться статистичні та дані перевірок.
Зауваження та пропозиції від суб’єктів господарювання приймаються впродовж місяця за адресою:
34511, Рівненська обл.., Сарненський район, с. Карасин, вул.. Центральна,16 кабінет секретаря, тел.. 90-2-42