- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Аналіз регуляторного впливу Проекту рішення Карасинської сільської ради « про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна
Добавлено Адміністратор Вт, 25/12/2012 - 23:03
Аналіз регуляторного впливу
Проекту рішення Карасинської сільської ради « про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна ( включаючи земельну ділянку , на якій розміщеється нерухоме майно , присадибну ділянку ) фізичних осіб у Карасинській сільській раді
Опис проблеми
Згідно з підпунктом 170.1.2 пункту170.1 статті 170 податкового кодексу України (2755-17), орендарі ( крім орендарів – фізичних осіб, що не є суб’єктами господарювання) є податковими агентами платників податку – орендодавців , визначають під час нарахування доходу від надання в оренду (суборенду), житлового найму (піднайму) нерухомого майна ( включаючи земельну ділянку, на якій розміщується нерухоме майно, присадибну ділянку), крім земельної ділянки сільськогосподарського призначення
Земельної частки (паю), майнового паю ( далі – оренда нерухомого майна), мінімальну суму орендного квадратного метра загальної площі , з урахуванням місця її розташування, інших функціональних та якісних показників.
Відповідно до цієї методики органи місцевого самоврядування , на території яких розміщене нерухоме майно, що надається в оренду, визначають мінімальну вартість місячної оренди 1кв. метра загальної площі цього майна.
У зв’язку з прийняттям наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 10 лютого 2012 року № 52 2 про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України» виникла потреба в прийняті нормативного майна фізичних осіб по Карасинській сільській раді, яка є базою для розрахунку та становить 2060 гривень.
Пропонується визначити мінімальну вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна ( включаючи земельну ділянку, на якій розміщується майно, присадибну ділянку) фізичних осіб з урахуванням податку на додану вартість:
Запропонована вартість до прийняття, грн..
Некомерційна діяльність
Комерційна
діяльність 5,62
11,24
16,86
Встановлення по Карасинській сільській раді мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна значно поповнить сільський бюджет.
Цілі регулювання.
Встановлення мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна з урахуванням податку на додану вартість: для некомерційної діяльності,у тому числі для проживання фізичних осіб; для виробничої діяльності; для комерційної діяльності.
Механізми та заходи
Цим регуляторним актом пропонується затвердити розрахунок визначення мінімальної вартості оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна.
Альтернативи
Залишити існуючу ситуацію без змін. Ця альтернатива є для органу місцевого самоврядування, оскільки поширюється практика передачі в оренду нерухомого майа за мінімальну вартість або безоплатно, що призводить до ухилення від оподаткування.
Прийняття запропонованого рішення. Ця альтернатива є найбільш прийнятою, оскільки дозволить встановити мінімальну вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна.
Очікувані результати прийняття запропонованого проекту рішення.
Сфера впливу Вигоди Витрати
Сільська рада Покращення іміджу влади через встановлення оптимальних розмірів мінімальної вартотсі місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна Процедура розробки регуляторного акту ( витрати робочого часу спеціалістів, пов’язаних з підготовкою регуляторного акта).
Суб’єкт господарювання (орендарі) Легалізація діяльності; усунення конфліктів з контролюючими органами Сплата обоязкових платежів
Населення Збільшення видатків на соціальну сферу, надходжень до сільського бюджету
Обґрунтування строку чинності регуляторного акту
Строк дії зазначеного регуляторного акта пропонується встановити до прийняття наступного рішення сесії Карсинської сільської ради з цього питання.
Показники результативності регуляторного акта
1. Кількість суб’єктів господарювання, які сплачують податок.
2. Надходження від сплати податку.
Заходи з відстеження результативності регуляторного акта.
1. Повторне відстеження проводиться через один рік після набуття чинності акта.
2. Періодичне відстеження проводиться раз на кожні три роки після повторного відстеження результативності .
3. Для відстеження результативності регуляторного акта застосовуватимуться статистичні та дані перевірок.
Зауваження та пропозиції від суб’єктів господарювання приймаються впродовж місяця за адресою:
34511, Рівненська обл.., Сарненський район, с. Карасин, вул.. Центральна,16 кабінет секретаря, тел.. 90-2-42
»
- Login to post comments