- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 123 від 15 квітня 2013 року "Про проведення обліку платників і нарахування плати за землю у 2013 році"
Добавлено Адміністратор Ср, 08/05/2013 - 09:09
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
15 квітня 2013 року №123
Про проведення обліку
платників і нарахування плати
за землю у 2013 році
Відповідно до Земельного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі», на виконання розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 03 квітня 2013 року №168 «Про проведення обліку платників і нарахування плати за землю у 2013 році», з метою збільшення надходжень від плати за землю до місцевих бюджетів усіх рівнів:
1. Сарненській міжрайонній державній податковій інспекції Рівненської області Державної податкової служби:
1.1. до 01 травня 2013 року провести комплекс підготовчих робіт з обліку громадян – платників земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності та нарахування відповідних сум податку;
1.2. до 01 липня 2013 року вручити платникам платіжні повідомлення з урахуванням вимог Податкового кодексу України в частині надання пільг;
1.3. забезпечити контроль за своєчасним надходженням земельного податку з власників земельних ділянок, земельних часток (паїв), а також орендної плати за землі державної та комунальної власності від громадян протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення, від інших платників – щомісяця протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
1.4. щокварталу проводити звірки з виконавчими органами місцевих рад та органами Держземагентства щодо зміни власників та землекористувачів – фізичних осіб, наявних у них площ землі, цільового їх використання, та органами, які ведуть облік осіб, що мають право на пільги;
1.5. провести інформаційну та роз’яснювальну роботу серед платників щодо сплати земельного податку та орендної плати за землю з метою їх своєчасного надходження.
2. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації подати до Сарненської міжрайонної державної податкової інспекції Рівненської області Державної податкової служби до 01 травня 2013 року, а протягом року – щокварталу, списки інвалідів I і II груп та списки громадян, яким у встановленому порядку видано посвідчення про те, що вони постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
3. Рекомендувати Управлінню Держземагентства у Сарненському районі Рівненської області:
3.1. у термін до 01 травня 2013 року провести інвентаризацію сільськогосподарських земельних угідь, що перебувають у власності і користуванні громадян;
3.2. організувати подання відомостей до 01 травня 2013 року до Сарненської міжрайонної державної податкової інспекції Рівненської області Державної податкової служби, а протягом року – щокварталу про надання фізичним особам земельних ділянок, земельних часток (паїв) у власність або у користування, у тому числі на умовах оренди;
3.3. за запитом Сарненської міжрайонної державної податкової інспекції Рівненської області Державної податкової служби надавати інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю.
4. Рекомендувати органами місцевого самоврядування району:
4.1. провести у термін до 01 травня 2013 року інвентаризацію житлових будинків і приміщень державного, відомчого і громадського житлових фондів з метою виявлення фактів використання приміщень як нежилих і переведення їх у встановленому порядку до категорії нежилих з метою закріплення за цими приміщеннями земельних ділянок та оподаткування земельним податком на загальних підставах;
4.2. сприяти повному і своєчасному надходженню до бюджету нарахованих сум земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності;
4.3. при перегляді бюджетів на поточний рік передбачати спрямування частини надходжень від плати за землю для завершення та коригування (поновлення) матеріалів інвентаризації, проведення грошової оцінки земель;
4.4. переглянути та скасувати пільги з плати за землю, які не мають достатньо економічного обґрунтування;
4.5. при наданні пільг забезпечувати додаткові резерви збільшення надходжень плати за землю;
4.6. за поданням органів державної податкової служби розглядати питання щодо припинення права користування земельною ділянкою у разі несплати земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності виробниками сільськогосподарської і рибної продукції та громадянами протягом року, фізичними особами – підприємцями та іншими платниками – протягом півроку;
4.7. актуалізувати проведення нормативної грошової оцінки земель державної та комунальної власності та при встановленні розміру орендної плати на мінімальному рівні, забезпечити його збільшення залежно від прибутковості господарської діяльності;
4.8. забезпечити щомісячне інформування Сарненської міжрайонної державної податкової інспекції Рівненської області Державної податкової служби про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни;
4.9. до 01 лютого щорічно подавати до Сарненської міжрайонної державної податкової інспекції Рівненської області Державної податкової служби перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік;
4.10. провести інвентаризацію укладених договорів оренди земельних ділянок комунальної власності. У разі встановлення порушень при укладенні договорів привести їх у відповідність із нормами Податкового кодексу України із змінами та доповненнями.
5. Юридичному відділу апарату райдержадміністрації до 01 травня 2013 року, а протягом року – щокварталу подавати переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік до Сарненської міжрайонної державної податкової інспекції Рівненської області Державної податкової служби та інформувати Сарненську міжрайонну державну податкову інспекцію Рівненської області Державної податкової служби про укладання нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
6. Комісії по встановленню розміру орендної плати за земельні ділянки при райдержадміністрації провести інвентаризацію укладених договорів оренди земельних ділянок державної та комунальної власності. У разі встановлення порушень при укладенні договорів привести їх у відповідність із нормами Податкового кодексу України із змінами та доповненнями.
7. Сарненській міжрайонній державній податковій інспекції Рівненської області Державної податкової служби про хід виконання цього розпорядження інформувати районну державну адміністрацію та Державну податкову службу у Рівненській області до 20 січня 2014 року.
8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації І.Наумович.
Голова адміністрації А.Остапчук
»
- Login to post comments