Також дивіться новини на facebook.com

№ 197 від 07 червня 2013 року "Про роботу виконавчого комітету Стрільської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

 

07 червня  2013 року                                                                                        197

 

Про роботу виконавчого комітету

Стрільської сільської ради по здійсненню

делегованих повноважень, визначених

Законом України «Про місцеве

самоврядування в Україні»

 

     Відповідно до статті 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України  від 09 березня 1999 року №339 « Про Порядок здійснення органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» та згідно плану розгляду питань на засіданнях колегій Сарненської райдержадміністрації, структурними підрозділами райдержадміністрації вивчено практику роботи виконавчого комітету  Стрільської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

   Перевіркою встановлено, що виконавчий комітет Стрільської сільської ради постійно працює над виконанням делегованих повноважень. Завдання, які були поставлені у розпорядженні голови  районної  державної  адміністрації від 25.11.2011 №586 «Про роботу виконавчого комітету Стрільської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»» в основному виконані.

    У 2012  році та за 5 місяців 2013 року виконані планові показники по наповненню сільського бюджету,вживаються заходи по виконанню програми соціально-економічного розвитку. Зокрема, виготовлений Генеральний план забудови с.Стрільськ, зроблений поліпшений ремонт вулиць Кооперативна, Дворацька та провулку Кооперативний, облаштований спортивний майданчик в навчальному виховному комплексі «ЗОШ I ступеню – ДНЗ» с.Стрільськ. Є позитивні напрацювання у спортивно-масовій та культосвітній роботі, у сфері використання земельних ресурсів.

    Разом з тим, виконавчий комітет Стрільської сільської ради не використовує в повній мірі повноваження, які делеговані Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні». Зокрема, вимагає конкретизації робота по аналізу  виконання сільського бюджету за квартальні періоди, слід повніше використовувати можливості, надані Кодексом України  про   адміністративні правопорушення, більше уваги приділяти питанням благоустрою та утримання в належному стані сміттєзвалища. З огляду на зазначене, керуючись ст.13, 16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

 

1. Інформацію Стрільського  сільського голови   Геги Ганни Сазонтівни  «Про роботу виконавчого комітету Стрільської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні»» взяти до відома.

 2. Роботу виконавчого комітету Стрільської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні »  визнати задовільною.

 3. Рекомендувати виконавчому комітету Стрільської сільської ради :

3.1. В місячний термін розглянути  матеріали за результатами  проведення виїзного засідання колегії райдержадміністрації на засіданні виконавчого комітету та розробити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень.

3.2. Постійно аналізувати надходження податків і зборів  від платників податків, вести облік надходжень в розрізі платників та податків з метою виявлення податкового боргу та проводити відповідну роботу з викриття  схем ухилення від сплати платежів та тіньового працевлаштування.

3.3. Передбачити, по мірі фінансових можливостей, кошти в сільському   бюджеті на 2014 рік для утеплення стін і стелі  в приміщенні  навчально-виховного комплексу «ЗОШ I ст.  – ДНЗ» с.Стрільськ.

3.4. Забезпечити проведення земельних аукціонів по продажу вільних земельних ділянок та прав оренди на них.

3.5. До 01.12.2013  встановити межі населених пунктів сільської ради  в натурі ( на місцевості).

3.6. З метою посилення контролю за дотриманням правил  благоустрою, в місячний термін уповноважити спеціально визначених осіб на складання протоколів про адміністративні правопорушення.

3.7.   Посилити профілактичну роботу по  попередженню правопорушень щодо  появи в громадських місцях у нетверезому стані, щодо насильства в сім’ях та щодо порушення правил благоустрою населених пунктів.

3.8.  Забезпечити вчасне виявлення сімей з дітьми, які перебувають в кризових або складних  життєвих обставинах, надавати їм всебічну допомогу   з  метою запобігання вилучення дітей із сімейного оточення та виходу їх у стан безпритульності.

3.9.  Не менш як один раз на рік здійснювати контроль за умовами утримання, навчання та виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням.

3.10.  До  01 липня 2013 року привести у відповідність із вимогами  законодавства стан утримання сміттєзвалища.

3.11.  До 01.08.2013  розробити та затвердити схеми санітарної очистки населених пунктів.

3.12.  До 01.10.2013  вирішити питання вуличного освітлення центральних вулиць населених пунктів .

3.13.  До 15.12.2013  сприяти організації закладів по наданню  побутових послуг з ремонту взуття та по наданню  перукарських послуг місцевим жителям.

3.14.  В місячний термін розробити  положення про експертну комісію та архівний підрозділ сільської ради та погодити  його з експертною комісією архівного відділу районної державної адміністрації.

3.15.  В двомісячний термін укласти  та  зареєструвати в управлінні  праці та соціального захисту населення райдержадміністрації колективний договір в сільській раді.

3.16. До 01.09.2013 обладнати комп’ютерний клас в навчальному виховному комплексі «ЗОШ  I ступеня – ДНЗ» с.Стрільськ.

4.  Спільно з КЗ « Сарненський районний ЦПМСД» до 01.01.2014 вирішити питання про встановлення огорожі території лікарської  амбулаторії загальної практики/сімейної медицини с.Стрільськ.      

 

        5.  Виконавцям про хід виконання розпорядження інформувати  райдержадміністрацію до 01 січня 2013 та 01 січня 2014 року.

 

        6.  Контроль за виконанням розпорядження покласти на  заступників голови райдержадміністрації,  відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

 

Голова   адміністрації                                                                         А.Остапчук