Також дивіться новини на facebook.com

№ 195 від 07 червня 2013 року "Про надходження до місцевих бюджетів плати за землю"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

07  червня   2013 року                                                                                      195

 

Про надходження до місцевих

бюджетів плати за землю

 

            На   виконання  п.7  розпорядження  голови  облдержадміністрації      від 08.05.2013 № 239 « Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня та голови облдержадміністрації у I  кварталі 2013 року»  проаналізовано стан надходження до місцевих бюджетів плати за землю.

     Обсяг затверджених на 2013 рік планових показників по надходженнях плати за землю становить 6159,6 тис.грн., що складає 9,4 відс. всього обсягу бюджету району по власних доходах, а в обсязі бюджетів органів місцевого самоврядування – 19,4 відс., в тому числі в II кошику доходів бюджетів сіл, селищ та міста питома вага плати за землю становить 41,2 відс.

      За 5 місяців 2013 року до бюджетів органів місцевого самоврядування вцілому надійшло 2683,0 тис. грн. плати за землю, при затвердженому плані 2486,4 тис.грн., що становить 107,9 відс., або обсяг перевиконання складає 196,6 тис.грн. Виконання річних показників по платі за землю забезпечено на 43,6 відс. при розрахунковому  виконанні 41,7 відс. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 4,2 відс. або 109,0 тис.грн.

      З 22 бюджетів органів місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених показників 15  місцевих рад. Не забезпечили виконання – 7 рад, зокрема,  найнижчий  відсоток  по  Карасинській  сільській раді – 27,8 відс. або -1,3 тис.грн., Зносицькій сільській раді – 33,3 відс. (-3,8 тис.грн.), Ремчицькій сільській раді – 37,1 відс. (-7,3 тис.грн.), Кричильській сільській раді– 75,3 відс. (-2,0 тис.грн.), Степанській  селищній раді – 82,4 відс. (-14,1 тис.грн.), Карпилівській сільській раді - 97,1 відс. (-0,3 тис.грн.) та Коростській сільській раді – 99,3 відс. (0,1 тис.грн.).

 

 

       Керуючись ст. 13, 16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,  з метою збільшення надходження плати за землю:

1.Рекомендувати сільським, селищним, міському головам:

1.1. Розглянути на засіданнях виконавчих комітетів питання стану надходження до місцевих бюджетів плати за землю із поглибленим аналізом в розрізі кожного платника податку та орендаря землі.

1.2. Забезпечити контроль за надходженням плати  за землю до бюджету та вжити вичерпних заходів щодо забезпечення їх 100 – відс. надходження.

1.3. При укладенні нових договорів оренди земель, розглядати можливість встановлення розміру орендної плати за землю на максимальному граничному рівні.

1.4. Ініціювати перед орендарями землі перегляд розміру орендної плати, по діючих договорах оренди, в сторону збільшення.

1.5. В разі поновленої грошової оцінки земель забезпечити офіційне оприлюднення рішення ради щодо нормативної грошової оцінки до 15 липня 2013 року.

1.6. Вжити заходи щодо недопущення використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів та про виявлені факти порушень інформувати відповідні органи з контролю за використанням і охороною земель.

1.7. Вжити заходи щодо недопущення використання земельних ділянок не за цільовим призначенням.

1.8. Рекомендувати: Карасинському, Зносицькому,  Ремчицькому, Кричильському, Карпилівській, Коростському сільським та  Степанському селищному  головам до кінця року вишукати можливість виконати затверджений показник по надходженнях плати за землю.

2. Начальникові Сарненської міжрайонної державної податкової інспекції (Мірковцю Я.Г.) забезпечити неухильне виконання п.19¹.1.4. ст.19¹  Податкового Кодексу України.

3. Керівникам державних та комунальних підприємств, установ, організацій посвідчити право постійного користування земельними ділянками, які використовуються  без документів,  документами, що посвідчують право користування  ними.

4.  Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови адміністрації І.Наумович.

 

Голова    адміністрації                                                                           А.Остапчук