- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 327 від 02 жовтня 2013 року "Про роботу виконавчого комітету Зносицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»"
Добавлено Адміністратор Чт, 14/11/2013 - 10:55
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
02 жовтня 2013 року № 327
Про роботу виконавчого комітету
Зносицької сільської ради по здійсненню
делегованих повноважень, визначених
Законом України «Про місцеве
самоврядування в Україні»
Відповідно до статті 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року №339 « Про Порядок здійснення органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» та згідно плану розгляду питань на засіданнях колегій Сарненської райдержадміністрації, структурними підрозділами райдержадміністрації вивчено практику роботи виконавчого комітету Зносицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Перевіркою встановлено, що виконавчий комітет Зносицької сільської ради постійно працює над виконанням делегованих повноважень. Завдання, які були поставлені у розпорядженні голови районної державної адміністрації від 19 листопада 2010 року № 583 «Про практику роботи виконавчого комітету Зносицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»» в основному виконані.
У 2012 році та за 8 місяців 2013 року виконані планові показники по наповненню сільського бюджету, вживаються заходи по виконанню програми соціально-економічного розвитку.
Разом з тим, виконавчий комітет Зносицької сільської ради не використовує в повній мірі повноваження, які делеговані Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні». Зокрема, вимагає конкретизації робота по аналізу виконання сільського бюджету за квартальні періоди, необхідно більше уваги приділяти питанням благоустрою та утримання в належному стані сміттєзвалища.
З огляду на зазначене, керуючись ст.13, 16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:
1.Інформацію Зносицького сільського голови Вакулка Івана Олександровича «Про роботу виконавчого комітету Зносицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні»» взяти до відома.
2. Роботу виконавчого комітету Зносицької сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні » визнати задовільною.
3. Рекомендувати виконавчому комітету Зносицької сільської ради :
3.1. В місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення виїзного засідання колегії райдержадміністрації на засіданні виконавчого комітету та розробити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень.
3.2. Постійно аналізувати надходження податків і зборів від платників податків, вести облік надходжень в розрізі платників та податків з метою виявлення податкового боргу та проводити відповідну роботу з викриття схем ухилення від сплати платежів та фактів тіньового працевлаштування.
3.3.Забезпечити складання достовірних актів обстеження матеріально-побутових умов проживання малозабезпечених осіб, що подаються на розгляд районної комісії з підготовки пропозицій про надання грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення з районного фонду «Допомога».
3.4. Більше уваги приділяти потребам ветеранів війни, створенню умов для забезпечення безперешкодного доступу інвалідів до усіх об’єктів соціальної інфраструктури.
3.5. До 01.12.2013 встановити межі населених пунктів сільської ради в натурі ( на місцевості).
3.6. Забезпечити проведення земельних аукціонів по продажу вільних земельних ділянок та прав оренди на них.
3.7. Розглянути можливість збільшення розмірів орендної плати за земельні ділянки комунальної власності у порядку, встановленому чинним законодавством.
3.8. Покращити роботу з аналізу звернень громадян з метою виявлення найбільш актуальних проблем та внесення пропозицій стосовно шляхів їх розв’язання.
3.9. Посилити профілактичну роботу по попередженню правопорушень щодо появи в громадських місцях у нетверезому стані, скоєння крадіжок майна, бійок, та щодо порушення правил благоустрою населених пунктів, тощо.
3.10 Забезпечити координацію та активну діяльність громадського формування з охорони громадського порядку «Районна варта». Зокрема, домогтися систематичного чергування членів громадського формування «Районна варта» в місцях проведення дозвілля молоді на підвідомчій території.
3.11. Забезпечити вчасне виявлення сімей з дітьми, які перебувають в кризових або складних життєвих обставинах, надавати їм всебічну допомогу з метою запобігання вилучення дітей із сімейного оточення та виходу їх у стан безпритульності.
3.12. Не менш як один раз на рік здійснювати контроль за умовами утримання, навчання та виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням.
3.13. До 01 грудня 2013 року привести у відповідність із вимогами законодавства стан утримання сміттєзвалищ.
3.14. До 01 грудня 2013 року розробити та затвердити схеми санітарної очистки населених пунктів.
3.15. Покращити стан ведення військового обліку, мобілізаційної готовності на території сільської ради.
4. Відділу освіти райдержадміністрації до 01 січня 2014 року закінчити капітальний ремонт в Зносицькій загальноосвітній школі I-III ст.
5. Виконавцям про хід виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 01 січня 2014 та 01 березня 2014 року.
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови райдержадміністрації Наумович І.В.
Голова адміністрації А.Остапчук
»
- Login to post comments