Також дивіться новини на facebook.com

Порядок сплати внесків змінився

      Верховна Рада України 8 липня 2010 року ухвалила Закон України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов”язкове державне соціальне страхування” № 2464-VI (далі - Закон № 2464) з моменту набрання чинності якого з 01.01.2011 р. припиняється нарахування та сплата страхових внесків до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
    Варто звернути увагу страхувальників-роботодавців, що сума страхових внесків, нарахованих до Фонду, строк сплати яких не настав станом на 01.01.2011р. підлягає сплаті на рахунки відповідних робочих органів Фонду в порядку, що був чинним до 01 січня 2011 року.
      Стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків та сум фінансових санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 01 січня 2011 року, у тому числі страхових внесків, строк яких не настав, здійснюється Фондом відповідно до законодавства, що було чинним на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. За Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності зберігаються контрольні функції щодо правильності нарахування, своєчасності сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими він був наділений відповідно до Закону України „Про загальнообов”язкове державне соціальне страхування у зв”язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням” аж до повного погашення заборгованості, що мала місце станом на 01.01.2011 року.
      У разі сплати страхувальниками до 01 січня 2011 року заборгованості зі сплати страхових внесків до Фонду, що виникла до 01 липня 2010 року заборгованість зі сплати фінансових санкцій (пеня, штраф) підлягає списанню.
      З моменту набрання чинності Закону № 2464 усі роз”яснення з питань застосування законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску надаються Пенсійним фондом України.
      Відповідно до Закону України „Про загальнообов”язкове державне соціальне страхування у зв”язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням” за Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності зберігаються повноваження, у частині фінансування матеріального забезпечення та соціальних послуг.
      Так, для зарахування страхових коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності для здійснення виплат застрахованим особам страхувальники-роботодавці мають відкрити окремий поточний рахунок у банку, у порядку, встановленому Національним банком України. Для страхувальників-роботодавців, які є бюджетною установою окремий рахунок відкривається у відповідному органі державного казначейства України.
      Фінансування страховальників-роботодавців для надання матеріального забезпечення найманим працівникам здійснюється районними, міжрайонними, міськими виконавчими дирекціями відділень Фонду. Підставою для фінансування страхувальників робочими органами відділень Фонду є заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами. У свою чергу районні, міжрайонні, міські виконавчі дирекції відділень Фонду здійснюватимуть фінансування страхувальників-роботодавців протягом десяти робочих днів після надходження заяви-розрахунку.
      Часткова оплата за путівки на санаторно-курортне лікування перераховується страхувальниками до органу Фонду, який надав путівку, у порядку, встановленому правлінням Фонду.
      Проекти документів, що стосуються роботи Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з 01 січня 2011 року, можна прочитати на офіційному сайті Фонду за адресою: www.fse.dov.ua.

 

Сарненська міжрайонна виконавча дирекція
Рівненського відділення фонду соціального страхування
з тимчасової втрати працездатності