- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 101 від 31 березня 2014 року "Про заходи щодо вишукання додаткових джерел надходжень до місцевих бюджетів, посилення фінансово – бюджетної дисципліни та збалансування місцевих бюджетів у 2014 році"
Добавлено Адміністратор Ср, 23/04/2014 - 09:46
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
31 березня 2014 року № 101
Про заходи щодо вишукання додаткових
джерел надходжень до місцевих бюджетів,
посилення фінансово – бюджетної дисципліни
та збалансування місцевих бюджетів
у 2014 році
Відповідно до статей 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 01 березня 2014р. №156-р «Про заходи щодо збалансування місцевих бюджетів у 2014 році в процесі їх виконання» та відповідного розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31.03.2014 № 99 «Про заходи щодо вишукання додаткових джерел надходжень до місцевих бюджетів, посилення фінансово – бюджетної дисципліни та збалансування місцевих бюджетів у 2014 році», з метою запобігання виникненню розбалансуванню місцевих бюджетів у процесі їх виконання, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати, стипендій, пенсій, інших соціальних виплат, економного і раціонального використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни:
1. Затвердити заходи щодо вишукання додаткових джерел надходжень до місцевих бюджетів, посилення фінансово-бюджетної дисципліни та збалансування місцевих бюджетів у 2014 році (далі – заходи) згідно з додатком.
2. Виконавцям заходів про проведену роботу інформувати фінансове управління райдержадміністрації до 05 травня 2014 року та в подальшому щокварталу до 01 числа місяця, що настає за звітним періодом.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
Голова адміністрації А. Остапчук
Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
31.03.2014 № 101
ЗАХОДИ
щодо вишукання додаткових джерел надходжень до місцевих бюджетів, посилення фінансово-бюджетної дисципліни та збалансування місцевих бюджетів у 2014 році
№
|
Найменування заходів
|
Термін
виконання
|
Відповідальні виконавці
|
1
|
Активізувати роботу районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, дотримання суб’єктами господарювання рівня оплати праці у розмірі, визначеному законодавством та забезпечення повноти сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску |
Щомісяця
|
Виконавчі комітети місцевих рад, головний державний інспектор праці Рівненської Територіальної державної інспекції праці в Сарненському районі, відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, управління Пенсійного фонду України в Сарненському районі, управління статистики в Сарненському районі, Сарненський районний центр зайнятості, Сарненська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Рівненській області |
2
|
Районній тимчасовій комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та районній робочій групі з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проводити заходи (не рідше ніж двічі на місяць), а робочій групі з контролю за використанням лімітів, заготівлею, справлянням збору за спеціальне використання лісових ресурсів - (по потребі) щодо: погашення заборгованості із заробітної плати, не перерахованого податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску; дотримання вимог законодавства щодо виплати заробітної плати не нижче встановленого мінімального розміру; суб’єктів підприємницької діяльності та громадян, якими здійснюється закупівля ягід, грибів, лісових рослин, інших продуктів флори та фауни у громадян; суб’єктів підприємницької діяльності та громадян, які мають у власності лісопильні рами та займаються лісозаготівельною діяльністю; суб’єктів підприємницької діяльності та громадян, які у населення орендують земельні паї та здійснюють виплату орендної плати; суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, які працюють на ринках району без сплати відповідних податків та зборів; суб’єктів підприємницької діяльності та громадян, які працюють у закладах громадського харчування, надають послуги з перевезення пасажирів за встановленими маршрутами, здійснюють будівельні та інші роботи (послуги) без належного оформлення трудових відносин з найманими працівниками |
Щомісяця звітування до 1 числа місяця, наступного за звітним |
Голова районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та її члени, голова районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення та її члени, голова робочої групи з контролю за використанням лімітів, заготівлею, справлянням збору за спеціальне використання лісових ресурсів та її члени. Виконавчі комітети місцевих рад, Територіальна державна інспекція з питань праці в Сарненському районі, відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, управління Пенсійного фонду України в Сарненському районі, управління статистики в Сарненському районі, Сарненський районний центр зайнятості, Сарненська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Рівненській області, управління Держземагентства у Сарненському районі |
3
|
Вжити заходи, відповідно до чинного законодавства, щодо громадян, які отримують доходи не від податкових агентів (працюють за кордоном, здають в оренду рухоме та нерухоме майно, надають послуги із обробітку землі, збирання врожаю та здійснюють інші види діяльності) без сплати платежів до бюджету |
Щомісяця
|
Виконавчі комітети місцевих рад, Сарненська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Рівненській області |
4
|
Активізувати роботу щодо збільшення надходжень плати за землю: переглянути договори оренди земельних ділянок та забезпечити встановлення розміру орендної плати відповідно до вимог пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України; забезпечити внесення змін до договорів оренди земель державної та комунальної власності у частині встановленого розміру орендної плати з урахуванням запровадження повторної нормативної грошової оцінки земель населених пунктів; при укладанні нових договорів оренди земель, що належать до державної та комунальної власності, чи продовженні термінів їх дії розглядати можливість встановлення орендної плати за землю на максимально граничному рівні, визначеному статтею 288 Податкового кодексу України; не допускати використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів, про виявлені факти порушень інформувати Державну інспекцію сільського господарства в Рівненській області; за поданням Сарненської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Рівненській області розглядати питання щодо припинення суб’єктам господарювання права користування земельними ділянками у випадках систематичної несплати земельного податку та орендної плати за землю |
Постійно
|
Виконавчі комітети місцевих рад, юридичний відділ апарату райдержадміністрації, управління Держземагентства у Сарненському районі, Сарненська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Рівненській області |
5
|
Вишукати додаткові джерела надходжень до бюджетів, у тому числі за рахунок детінізації економіки (не менш як 2 відсотки доходів загального фонду), та забезпечити: збільшення обсягу надходжень до державного та місцевих бюджетів; активізацію роботи з платниками податків з викриття схем ухилення від сплати платежів до бюджету; активізацію претензійно-позовної роботи з ліквідації заборгованості зі сплати податків та зборів |
Постійно
|
Сарненська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Рівненській області, Сарненський РВ УМВС України в Рівненській області |
6
|
Рекомендувати відповідним місцевим радам переглянути пільги зі сплати податків та зборів, ставки плати за оренду землі та комунального майна відповідно до ринкових умов |
Постійно
|
Сарненська районна рада, сільські, селищні та міська ради |
7
|
Забезпечити проведення аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів у розрізі платежів і виконання планових показників на відповідні звітні періоди та інформування райдержадміністрації |
Щомісяця до 1 числа
|
Фінансове управління райдержадміністрації, Сарненська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Рівненській області, виконавчі комітети місцевих рад |
8
|
Забезпечити дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів (не менш як 1 відсоток видатків на бюджетну сферу) |
Постійно
|
Головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
9
|
Забезпечити відповідність повноважень щодо здійснення витрат бюджету обсягу надходжень до бюджету на відповідний бюджетний період |
Постійно
|
Фінансове управління райдержадміністрації, виконавчі комітети місцевих рад |
10
|
Забезпечити дотримання вимог частини четвертої статті 77 Бюджетного кодексу України щодо врахування у першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, а також на проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами |
Постійно
|
Фінансове управління райдержадміністрації,
головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
11
|
Забезпечити під час виконання бюджету проведення своєчасної та в повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат |
Постійно
|
Фінансове управління райдержадміністрації,
головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
12
|
Забезпечити використання енергоносіїв, що споживаються, у межах установлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням необхідності жорсткої економії коштів (не менше 1 відсотка в натуральних обсягах) за кожним видом енергоносіїв |
Постійно
|
Головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
13
|
Здійснити у разі виникнення заборгованості із заробітної плати, стипендій, пенсій, інших соціальних виплат і оплати енергоносіїв та комунальних послуг комплекс конкретних заходів щодо погашення заборгованості із зазначених виплат, забезпечивши використання насамперед не менш як 90 відсотків наявних коштів загального фонду місцевих бюджетів |
Постійно
|
Фінансове управління райдержадміністрації,
виконавчі комітети місцевих рад |
14
|
Упорядкувати структуру штатної чисельності працівників у межах затверджених асигнувань на оплату праці, не допускати збільшення такої чисельності, крім випадків, пов’язаних з відкриттям (розширенням) установ та зростанням кількості одержувачів відповідних послуг для задоволення суспільних потреб. |
Протягом року
|
Головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
15
|
Припинити встановлення доплат за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників |
Протягом року
|
Головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
16
|
Розробити напрями удосконалення мережі бюджетних установ з метою внесення змін до нормативних актів у частині приведення галузевих нормативів, які застосовуються під час здійснення видатків, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, у відповідність із фінансовими ресурсами місцевих бюджетів та подати пропозиції Міністерству соціальної політики України, Міністерству охорони здоров’я України, Міністерству культури України, Міністерству освіти і науки України |
У місячний термін
|
Головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
17
|
Здійснювати видатки, пов’язані із стимулюванням працівників кожної бюджетної установи, за умови забезпечення у повному обсязі за рахунок бюджетних коштів обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, інших соціальних виплат та видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії всіх бюджетних установ |
Постійно
|
Головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
18
|
Першочергово спрямовувати вільні залишки бюджетних коштів, понадпланові надходження відповідних місцевих бюджетів на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та оплату енергоносіїв і комунальних послуг для запобігання виникненню заборгованості |
Упродовж року
|
Фінансове управління райдержадміністрації,
виконавчі комітети місцевих рад
|
19
|
Здійснювати управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного, результативного, цільового та економного використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів |
Упродовж року
|
Головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
20
|
Здійснити заходи з посилення бюджетної дисципліни з метою недопущення накопичення простроченої дебіторської заборгованості та її зменшення |
Постійно
|
Головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
21
|
Забезпечити дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, посилити роз’яснювальну роботу з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів та запобігати порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів та майна |
Упродовж року
|
Фінансове управління райдержадміністрації, головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
22
|
Заслуховувати на засіданнях колегій райдержадміністрації та засіданнях виконавчих комітетів рад головних розпорядників бюджетних коштів з питань дотримання фінансово-бюджетної дисципліни, економного та цільового використання бюджетних коштів. |
Упродовж року
|
Організаційний відділ апарату райдержадміністрації,
головні розпорядники коштів районного бюджету, виконавчі комітети місцевих рад |
Керівник апарату
адміністрації В.Стельмах
»
- Login to post comments