- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 34 від 29 січня 2015 року "Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2014 році"
Добавлено Адміністратор Чт, 12/02/2015 - 13:12
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
29січня 2015року № 34
Про виконання вимог Закону України
«Про звернення громадян», інших
нормативно правових актів та стан
роботи із зверненнями громадян, що
надійшли до райдержадміністрації
у 2014 році
З метою виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови облдержадміністрації від 25 лютого 2014 року № 71 «Про стан виконання в 2013 році вимог законодавства України про звернення громадян»:
1. Інформацію про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно - правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2014 році взяти до відома. Довідку з цього питання надіслати виконкомам рад та структурним підрозділам райдержадміністрації для відповідного реагування і врахування в роботі (додається).
2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади рекомендувати міському, селищним, сільським головам, в межах повноважень:
2.1. Посилити контроль за станом вирішення проблем, з якими громадяни звертаються до центральних органів влади, облдержадміністрації, райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування. Вжити заходів щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, усунення виявлених недоліків, недопущення в майбутньому порушень законодавства, забезпечити своєчасне і повне інформування громадян про результати розгляду звернень.
2.2. Забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на урядову “гарячу” телефонну лінію, на телефонну “гарячу” лінію голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення.
2.3. Розглянути питання стану роботи із зверненнями громадян в 2014 році на засіданнях виконкомів рад та колегіях структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої в лютому 2015 року.
2.4. В разі відмови в задоволенні звернення надавати заявникам аргументовану відповідь, яка повинна містити посилання на закон, чи інший нормативний акт та порядок оскарження прийнятого рішення. Відмову сформувати таким чином (усно чи письмово), щоб заявник зрозумів причину відмови.
2.5. Забезпечити участь заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг (за їх клопотаннями), надати їм можливість ознайомлюватися з матеріалами перевірок відповідних звернень.
3. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації провести додаткове роз’яснення умов надання соціальних пільг і допомоги жителям району.
4. Головному спеціалісту сектору контролю апарату райдержадміністрації Мацигон Л.О.:
4.1. інформувати керівництво райдержадміністрації про надходження звернень громадян до центральних органів влади, факти порушення термінів їх розгляду, організацію роботи із запитами на отримання публічної інформації;
4.2. обговорити стан роботи із зверненнями громадян на семінарі-нараді із секретарями місцевих рад у лютому 2015 року;
4.3. продовжити готувати відповідні матеріали для розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації раз в півріччя.
5. Виконавцям про хід виконання цього розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 01 липня 2015 року.
6. Визнати такими, що втратили чинність розпорядження голови районної державної адміністрації від 23 січня 2014 року №20 “Про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2013 році”, та від 12 серпня 2014 №261 «Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2014 року».
7. Контроль за виконання розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації В.Стельмаха.
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації Я.Яковчук