- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 43 "Про затвердження складу районної комісії у справах альтернативної (невійськової) служби України"
Добавлено Адміністратор Вт, 24/02/2015 - 16:25
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
04 лютого 2015 року № 43
Про затвердження складу
районної комісії у справах
альтернативної (невійськової)
служби України
У зв’язку з кадровими змінами в райдержадміністрації, територіальних органах міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, керуючись ст. 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:
1. Затвердити склад районної комісії у справах альтернативної (невійськової) служби України, згідно додатку.
2. Визнати таким, що втратив чинність пункт 2 розпорядження голови райдержадміністрації від 06.03.2013 № 74 «Про затвердження складу районних комісій та районної робочої групи».
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації згідно розподілу функціональних обов’язків.
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації Я. Яковчук
Додаток
до розпорядження голови
районної державної адміністрації
04 лютого 2015 року № 43
Склад
районної комісії у справах альтернативної
(невійськової) служби України
Яковчук Ярослав Володимирович
|
- перший заступник голови райдержадміністрації, голова комісії |
|
||
|
|
|
||
Серпенінов Руслан - заступник голови районної державної Петрович
|
- заступник голови адміністрації, заступник голови комісії |
|
||
|
|
|
||
Дриганець
Валентина Володимирівна захисту населення районної державної адміністрації |
- начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, заступник голови районної робочої групи |
|
||
|
|
|
||
Федорова
Ірина Миколаївна
|
- заступник начальника управління – начальник відділу праці та соціально-трудових відносин управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, секретар районної робочої групи |
|
||
Члени комісії: |
|
|||
|
Дойчук Богдан Петрович |
- заступник головного лікаря КЗ «Сарненська ЦРЛ» по лікувальній роботі |
||
|
|
|
||
|
Дударик заступник директора Сарненського районного
Тетяна Миколаївна центру зайнятості
|
- заступник директора Сарненського районного центру зайнятості
|
||
|
Кравчук Любов Михайлівна
|
- заступник начальника відділу з питань постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи управління праці та соціального захисту населенняї районної державної адміністрації |
||
|
Луцишин Петро Ярославович
|
- військовий комісар районного військового комісаріату (за згодою) |
||
|
Намартович Петро Володимирович |
- завідуючий сектору оборонної, мобілізаційної та режимо-секретної роботи районної державної адміністрації |
||
|
|
|
||
|
Шокот Інна Ігорівна
|
- завідувач сектору з питань внутрішньої політики та зв’язків з громад кістю апарату райдержадміністрації |
||
Керівник апарату
адміністрації В.М. Стельмах