Також дивіться новини на facebook.com

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
 

Надання містобудівних умов і обмежень для забудови земельної ділянки

(назва адміністративної послуги)

 

Відділ містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства Сарненської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
 

Найменування органу, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення: відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

 
Відділ містобудування та архітектури Сарненської РДА
Центр надання адміністративних послуг Сарненської РДА

Місцезнаходження: відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

34500, м. Сарни, вул. Демократична, 51

34500, м. Сарни, вул. Демократична, 51

Інформація щодо режиму роботи : відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

Понеділок - п’ятниця : з 9:00 по 18:00,
П’ятниця: з 09:00 по 16:45

Перерва на обід : з 13:00 по 13:45. 

 

Понеділок, середа, п´ятниця, субота: з 09:00 по 18:00

Вівторок, четвер: з 09:00 по 20:00

Перерва на обід: з 13:00 по 13:45.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт : відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

 

Телефон/факс: 2-24-67;

 

Телефон/факс: 3-57-82

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

Закони України

 ч.2 ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 №3038-VІ.

Акти Кабінету Міністрів України
 
Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України №109 від 07.07.2011 «Про затвердження Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст».

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 
Умови отримання адміністративної послуги
Підстава для одержання адміністративної послуги

Рішення виконавчих комітетів селищної та сільських рад щодо погодження наміру забудовника та видачу містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява.

2.Засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою    ( у разі реконструкції об´єктів не вимагається).

3 Ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі).

4. Викопіювання з топографо-геозедичного плану М 1:2000.

5. Кадастрова довідка з містобудівного кадастру (у разі наявності).

6. Черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру – за умови відсутності містобудівного кадастру).

7. Фотофіксація земельної ділянки (з оточенням).

8.Містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками запланованого об´єкта будівництва.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто замовником послуги

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
У разі платності
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
 

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 
Розрахунковий рахунок для внесення плати
 
Строк надання адміністративної послуги

7 робочих   днів з дня реєстрації заяви.

Результат надання адміністративної послуги

Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

Способи отримання відповіді (результату)

Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки отримує особисто замовник

Примітка