Також дивіться новини на facebook.com

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
 

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

 (назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства Сарненської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

Найменування органу, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення: відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

 

Відділ містобудування та архітектури Сарненської РДА

 
 

Центр надання адміністративних послуг Сарненської РДА

 
 
 

Місцезнаходження: відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

34500, м. Сарни, вул. Демократична, 51

 
 

34500, м. Сарни, вул. Демократична, 51

 

Інформація щодо режиму роботи : відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

Понеділок - п’ятниця : з 9:00 по 18:00,
П’ятниця: з 09:00 по 16:45

Перерва на обід : з 13:00 по 13:45. 

 

Понеділок, середа, п´ятниця, субота: з 09:00 по 18:00

Вівторок, четвер: з 09:00 по 20:00

Перерва на обід: з 13:00 по 13:45.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт : відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

 

Телефон/факс: 2-24-67;

 

Телефон/факс: 3-57-82

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

Закони України

 ст. 27 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 № 3038-VІ.

Акти Кабінету Міністрів України

 

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України №66 від 25.02.2013 «Про внесення змін до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки».

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для одержання адміністративної послуги

Намір забудови присадибних, дачних і садових земельних ділянок

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява.

2. Засвідчена у встановленому порядку копiя документа, що засвiдчує право власностi або користування земельною дiлянкою, або договір суперфіцію;

3. Засвідчена у встановленому порядку згода спiввласникiв земельної дiлянки (житлового будинку) на забудову зазначеної у зверненні земельної ділянки;

4.Ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сісідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, тощо);

5. Проект будівництва (за наявності).

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто замовником послуги

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно
У разі платності

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

Строк надання адміністративної послуги

10 робочих   днів з дня реєстрації заяви.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 

1. Неподання повного пакета документів;

2. Невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, державним будівельним нормам, стандартам і правилам

 

Результат надання адміністративної послуги

Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки, а у разі повернення пакета документів – обгрунтування відділу містобудування та архітектури.

Способи отримання відповіді (результату

Будівельний паспорт отримує замовник

Примітка