- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 350 від 30 вересня 2015 року "Про виділення робочої сили та транспортних засобів для боротьби зі сніговими заметами на залізниці у зимовий період 2015-2016 року"
Добавлено Адміністратор Пн, 12/10/2015 - 14:00
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
30 вересня 2015 року № 350
Про виділення робочої сили та транспортних засобів для боротьби
зі сніговими заметами на залізниці у зимовий період 2015-2016 року |
Відповідно до пункту 2 статті 20 Закону України «Про державні адміністрації», на виконання розпорядження голови Рівненської облдержадміністрації від 15.09.2015 №513 «Про виділення робочої сили та транспортних засобів для боротьби зі сніговими заметами на залізниці у зимовий період 2015-2016 року» та з метою забезпечення безперебійної роботи залізничного транспорту в зимовий період 2015-2016 року:
1. Рекомендувати відокремленому підрозділу «Сарненська дистанція колії» державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця» організувати виділення робочої сили і транспортних засобів для забезпечення ліквідації снігових заметів у зимовий період 2015-2016 року згідно з додатком.
Взяти до відома, що оплата праці залучених робітників та використання транспортних засобів здійснюватиметься державним територіально-галузевим об’єднанням «Львівська залізниця» згідно з актами виконаних робіт.
2. Відокремленому підрозділу «Сарненська дистанція колії» державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця» про хід виконання цього розпорядження інформувати сектор інфраструктури та цивільного захисту населення райдержадміністрації в термін до 23 жовтня 2015 року та до 08 квітня 2016 року.
3. Сектору інфраструктури та цивільного захисту населення райдержадміністрації про стан виконання розпорядження голови Рівненської облдержадміністрації від 15.09.2015 №513 «Про виділення робочої сили та транспортних засобів для боротьби зі сніговими заметами на залізниці у зимовий період 2015-2016 року» інформувати управління інфраструктури та промисловості облдержадміністрації до 15 жовтня 2015 року та до 15 квітня 2016 року.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації згідно з розподілом функціональних повноважень.
Голова адміністрації Я. Яковчук
Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
30.09.2015 №350
Розрахунок
необхідної робочої сили і транспортних засобів для забезпечення ліквідації
снігових заметів у зимовий період 2015-2016 року
Назва населеного пункту
|
Необхідна кількість
|
Місце роботи, станції
|
№ дистанції колії
|
|
людей
|
одиниць транспорту
|
|||
м.Сарни
|
485
|
-
|
ст. Сарни
|
6
|
смт. Клесів
|
70
|
6
|
ст. Клесів
|
6
|
с.Стрільськ
|
20
|
-
|
ст. Стрільськ
|
6
|
с.Карпилівка
|
25
|
-
|
ст.Страшеве
|
6
|
Разом
|
600
|
6
|
|
|
Керівник апарату
адміністрації В.Стельмах