- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 1 від 04 січня 2016 року "Про Положення про Сарненську районну ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Рівненської області"
Добавлено Адміністратор Вт, 09/02/2016 - 11:14
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
04 січня 2016 року № 1
Про Положення про Сарненську
районну ланку територіальної підсистеми
єдиної державної системи цивільного
захисту Рівненської області
Відповідно до статті 10 Кодексу цивільного захисту України, постанов Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року № 11 “Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту” та від 11 березня 2015 року № 101 “Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту” та виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 20 листопада 2015 року № 684 „Про Положення про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Рівненської області”:
1. Затвердити Положення про Сарненську районну ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Рівненської області (далі – Положення), що додається.
2. Структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним органам міністерств та іншихцентральних органів виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям забезпечити реалізацію цього Положення.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
Голова адміністрації Я.Яковчук
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови районної державної адміністрації
04.01.2016 № 1
|
ПОЛОЖЕННЯ
про Сарненську районну ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Рівненської області
1. Це Положення визначає організацію, завдання, склад сил і засобів, порядок діяльності Сарненської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Рівненської області (далі – районна ланка територіальної підсистеми).
2. Районна ланка територіальної підсистеми є складовою частиною територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Рівненської області, яка створюється у Сарненському районі і до якої входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту.
3. Метою створення та функціонування районної ланки територіальної підсистеми є здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період у Сарненському районі.
4. Завданнями районної ланки територіальної підсистеми є:
1) забезпечення готовності органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації або небезпечні події;
2) організація та здійснення заходів щодо захисту населення і територій району від надзвичайних ситуацій;
3) планування заходів цивільного захисту;
4) організація та здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;
5) проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого населення;
6) ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;
7) проведення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризиків їх виникнення на території району, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, а також визначення на основі прогнозних даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та фінансових ресурсах;
8) ліквідація медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій та епідемій, надання екстреної медичної допомоги постраждалим у зоні надзвичайної ситуації, здійснення заходів медичного забезпечення;
9) навчання населення щодо поведінки та дій у разі виникнення надзвичайної ситуації;
10) організація і проведення підготовки керівного складу та фахівців органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту;
11) здійснення заходів щодо створення та використання наявного фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;
12) створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;
13) забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання і територій в особливий період;
14) здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;
15) інші завдання, визначені законом.
5. Безпосереднє керівництво діяльністю районної ланки територіальної підсистеми здійснюється головою Сарненської районної державної адміністрації.
Положення про районну ланку територіальної підсистеми затверджується розпорядженням голови районної державної адміністрації.
6. До складу районної ланки територіальної підсистеми входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання (додаток 1).
На структурні підрозділи районної державної адміністрації та територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади України в рамках районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Рівненської області покладається виконання функцій згідно з додатком 2.
7. Органами управління в районній ланці територіальної підсистеми є:
1) на місцевому рівні – районна державна адміністрація, відділ цивільного захисту та охорони навколишнього природного середовища райдержадміністрації, виконавчі органи сільських рад, Сарненський районний сектор головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області;
2) на об’єктовому рівні – керівні органи підприємств, установ та організацій, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) відповідно до законодавства.
8. Для забезпечення управління у режимі повсякденного функціонування, координації дій органів управління та сил цивільного захисту, здійснення цілодобового чергування та забезпечення збору, оброблення, узагальнення та аналізу інформації про обстановку у районній ланці територіальної підсистеми функціонують:
1) на місцевому рівні:
чергова служба райдержадміністрації;
пункти зв’язку 8-ої державної пожежно-рятувальної частини 5-го державного пожежно-рятувального загону головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області;
оперативно-чергові (чергові, диспетчерські) служби територіальних органів центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (в яких вони створені);
2) на об’єктовому рівні – чергові (диспетчерські) служби підприємств, установ та організацій (в яких вони створені).
9. Для забезпечення сталого управління районною ланкою територіальної підсистеми і виконання функцій, передбачених на особливий період, використовується система пунктів управління.
10. Для управління районною ланкою територіальної підсистеми використовуються телекомунікаційні мережі стаціонарного телефонного зв’язку, операторів мобільного зв’язку та автоматизована система централізованого оповіщення району.
11. Для координації діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій у сфері цивільного захисту функціонують:
на місцевому рівні – комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій району;
на об’єктовому рівні – комісії з питань надзвичайних ситуацій підприємств, установ та організацій.
Зазначені комісії провадять діяльність відповідно до положень про них.
12. Для координації робіт з ліквідації наслідків конкретної надзвичайної ситуації на місцевому та об’єктовому рівні у разі потреби утворюються спеціальні комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Рішення про утворення такої комісії приймає відповідно керівник районної ланки або суб’єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного рівня.
До утворення спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації або призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації організацію заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації здійснюють відповідні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
14. До складу сил цивільного захисту районної ланки територіальної підсистеми входять відповідні суб’єкти господарювання згідно з додатком 3:
- підрозділи (частини) головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області;
- районні, комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні служби та аварійно-рятувальні служби громадських організацій;
- об’єктові та районні формування цивільного захисту;
- об’єктові та районні спеціалізовані служби цивільного захисту;
- добровільні формування цивільного захисту.
До складу спеціалізованих служб цивільного захисту районної ланки входять органи управління, суб’єкти господарювання за переліком згідно з додатком 4. Спеціалізовані служби провадять свою діяльність відповідно до положення про службу, що затверджується органом, суб’єктом господарювання, який утворив таку службу.
15. Облік сил цивільного захисту районної ланки територіальної підсистеми здійснює Сарненський районний сектор головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області.
16. Залежно від масштабу і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, в районі або в межах конкретної частини його території встановлюється один із таких режимів функціонування районної ланки територіальної підсистеми:
повсякденного функціонування;
підвищеної готовності;
надзвичайної ситуації;
надзвичайного стану.
17. В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної та пожежної обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій районна ланка територіальної підсистеми функціонує в режимі повсякденного функціонування.
18. Основними завданнями, що виконуються районною ланкою територіальної підсистеми у режимі повсякденного функціонування, є:
- забезпечення спостереження, гідрометеорологічного прогнозування та здійснення контролю за станом навколишнього природного середовища та небезпечних процесів, що можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об’єктах, об’єктах підвищеної небезпеки і прилеглих до них територіях, а також на територіях, на яких існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів;
- забезпечення здійснення планування заходів цивільного захисту;
- здійснення цілодобового чергування пожежно-рятувальних підрозділів;
- розроблення і виконання цільових та науково-технічних програм запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і зменшення можливих втрат;
- здійснення планових заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, забезпечення безпеки та захисту населення і територій від таких ситуацій, а також заходів щодо підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту;
- забезпечення готовності органів управління та сил цивільного захисту до дій за призначенням;
- організація підготовки фахівців цивільного захисту, підготовка керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів щодо цивільного захисту, навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
- створення і поновлення матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків;
- організація та проведення моніторингу надзвичайних ситуацій, визначення ризиків їх виникнення;
- підтримання у готовності автоматизованої системи централізованого оповіщення району.
19. Підставами для тимчасового введення в районі або в межах конкретної частини його території для районної ланки територіальної підсистеми режиму підвищеної готовності є:
на місцевому рівні – загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.
20. Основними завданнями, що виконуються районною ланкою територіальної підсистеми у режимі підвищеної готовності, є:
- здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;
- формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;
- посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно небезпечних об’єктах, території об’єкта підвищеної небезпеки та/або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснення постійного прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;
- уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;
- уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;
- приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, залучення у разі потреби додаткових сил і засобів.
21. Підставами для тимчасового введення в районі або в межах конкретної частини його території для районної ланки територіальної підсистеми режиму надзвичайної ситуації є:
на місцевому рівні – виникнення надзвичайної ситуації, що класифікується як ситуація місцевого рівня.
Рівень надзвичайної ситуації визначається відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 368.
22. Основними завданнями, що виконуються районною ланкою територіальної підсистеми у режимі надзвичайної ситуації, є:
- уведення в дію планів реагування на надзвичайні ситуації;
- здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;
- призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та утворення у разі потреби спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
- визначення зони надзвичайної ситуації;
- здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
- організація робіт з локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;
- організація та здійснення заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;
- організація та здійснення (у разі потреби) евакуаційних заходів;
- організація і здійснення радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
- здійснення безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
- інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.
23. Режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації в районі або в межах конкретної його території вводиться за рішенням райдержадміністрації.
У період дії надзвичайного стану у разі його введення районна ланка територіальної підсистеми функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законом України “Про правовий режим надзвичайного стану” та іншими нормативно-правовими актами.
24. З моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи введення воєнного стану в Україні, Рівненській області або у Сарненському районі районна ланка переводиться у режим функціонування в умовах особливого періоду.
Переведення районної ланки територіальної підсистеми у режим функціонування в умовах особливого періоду здійснюється відповідно до актів Президента України, Кабінету Міністрів України, планів цивільного захисту на особливий період.
В особливий період районна ланка територіальної підсистеми функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із законами України “Про правовий режим воєнного стану” та “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, а також іншими нормативно-правовими актами.
25. Для організації діяльності районної ланки територіальної підсистеми районною державною адміністрацією розробляється план основних заходів цивільного захисту району на відповідний рік.
26. Функціонування районної ланки територіальної підсистеми в особливий період здійснюється відповідно до плану цивільного захисту на особливий період.
27. Для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання із чисельністю працюючого персоналу більш як 50 осіб розробляються плани реагування на надзвичайні ситуації.
Суб’єктами господарювання з чисельністю працюючого персоналу 50 осіб і менше розробляється та затверджується інструкція щодо дій персоналу суб’єкта господарювання у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій.
28. З метою організації заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об’єктах.
29. З метою організації взаємодії між органами управління та силами цивільного захисту районної ланки під час ліквідації наслідків конкретних надзвичайних ситуацій зазначеними органами та силами відпрацьовуються плани взаємодії.
30. Організаційно-методичне керівництво плануванням діяльності районної ланки здійснює сектор інфраструктури та цивільного захисту населення адміністрації та Сарненський районний сектор головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області.
31. З метою забезпечення здійснення заходів у районній ланці територіальної підсистеми щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій проводяться постійний моніторинг і прогнозування таких ситуацій.
32. Для проведення моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій в районі створюється та функціонує система моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій.
Порядок функціонування системи моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій, проведення моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій, перелік установ та організацій, які належать до суб’єктів моніторингу, спостереження, лабораторного контролю і прогнозування надзвичайних ситуацій, визначаються Кабінетом Міністрів України.
Суб’єкти моніторингу, спостереження, лабораторного контролю та прогнозування надзвичайних ситуацій на місцевому та об’єктовому рівні визначаються районною державною адміністрацією, суб’єктами господарювання.
33. Організація оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій здійснюється відповідно до положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
34. Органи управління цивільного захисту здійснюють збір, аналіз, оброблення, зберігання та передачу інформації з питань цивільного захисту та зобов’язані надавати населенню через засоби масової інформації оперативну та достовірну інформацію про загрозу виникнення та/або виникнення надзвичайних ситуацій з визначенням меж їх поширення і наслідків, а також про способи та методи захисту від них.
Оприлюднення інформації про наслідки надзвичайних ситуацій здійснюється відповідно до законодавства про інформацію.
Інформування з питань цивільного захисту здійснюється за формами та у строки, встановлені державною службою надзвичайних ситуацій України.
35. Керівництво проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт в районній ланці територіальної підсистеми під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та управління силами цивільного захисту, що залучаються до таких робіт, здійснює керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який діє відповідно до статті 75 Кодексу цивільного захисту України.
Залежно від рівня надзвичайної ситуації керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації призначається:
1) обласною державною адміністрацією у разі виникнення надзвичайної ситуації регіонального рівня – перший заступник або один із заступників голови обласної державної адміністрації ;
2) районною державною адміністрацією у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня – перший заступник голови районної державної адміністрації;
3) сільською радою у разі виникнення надзвичайної ситуації об’єктового рівня – сільський голова;
5) керівником суб’єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного об’єктового рівня – керівник або один із керівників суб’єкта господарювання відповідно до затвердженого розподілу обов’язків.
36. Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб з ліквідації її наслідків, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
Рішення про утворення та ліквідацію такого штабу, його склад приймає керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
37. Основну частину робіт, пов’язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або усуненням загрози її виникнення, виконують сили цивільного захисту підприємства, установи чи організації, де виникла така ситуація, з наданням їм необхідної допомоги силами цивільного захисту адміністративно-територіальної одиниці, на території якої розташоване таке підприємство, установа чи організація, а також відповідними підрозділами державної служби України з питань надзвичайних ситуацій, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства охорони здоров’я України тощо.
До виконання зазначених робіт насамперед залучаються сили цивільного захисту центрального органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить об’єкт, на якому сталася аварія, що призвела до виникнення надзвичайної ситуації, сили цивільного захисту районної ланки територіальної підсистеми.
Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється органами управління, яким підпорядковані такі сили, відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації.
У разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залучаються додаткові сили цивільного захисту.
Авіаційний пошук і рятування людей здійснюються суб’єктами забезпечення цивільного захисту відповідно до компетенції. Організація проведення авіаційного пошуку і рятування здійснюється головним управлінням державної служби надзвичайних ситуацій України у Рівненській області.
Авіаційний пошук і рятування людей організовуються і проводяться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.11.2012 № 1037 “Про заходи щодо вдосконалення організації та проведення авіаційних робіт з пошуку і рятування” та наказу МВС України від 16.03.2015 № 279 “Про затвердження Правил авіаційного пошуку і рятування в Україні”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 квітня 2015 року за № 364/26809.
Залучення сил цивільного захисту до проведення заходів цивільного захисту в особливий період здійснюється згідно з планами цивільного захисту на особливий період.
38. Аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи проводяться відповідно до порядку, що визначається інструкціями, правилами, статутами, іншими нормативно-правовими актами та нормативними документами щодо дій у надзвичайних ситуаціях.
39. До робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виконуються в районній ланці, можуть залучатися Збройні Сили України, інші військові формування та правоохоронні органи спеціального призначення відповідно до Конституції і законів України.
40. До робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків можуть залучатися на добровільних або договірних засадах громадські об’єднання за наявності в учасників, які залучаються до таких робіт, відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному керівництвом такого об’єднання або керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
41. Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються та забезпечуються органами управління цивільного захисту, що їх утворили, з урахуванням необхідності проведення робіт, пов’язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або запобіганням її виникненню в автономному режимі не менше трьох діб.
42. У районній ланці територіальної підсистеми з метою своєчасного запобігання і ефективного реагування на надзвичайні ситуації організовується взаємодія з питань:
визначення органів управління, які безпосередньо залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, склад і кількість сил (засобів) реагування на них;
погодження порядку здійснення спільних дій сил цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з визначенням основних завдань, місця, часу і способів їх виконання;
організації управління спільними діями органів управління та сил цивільного захисту під час виконання завдань за призначенням;
усебічного забезпечення спільних заходів, що здійснюватимуться органами управління та підпорядкованими їм силами цивільного захисту, в тому числі взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами.
43. Залежно від обставин, масштабу, характеру та можливого розвитку надзвичайної ситуації взаємодія організовується на обласному, місцевому та об’єктовому рівні між територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, їх силами, а також суб’єктами господарювання.
44. З метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, мінімізації їх можливих наслідків, організації узгодженого реагування сил цивільного захисту на небезпечні події та надзвичайні ситуації між оперативно-черговими (черговими, диспетчерськими) службами органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій і оперативно-координаційним центром головного управління державної служби надзвичайних ситуацій України у Рівненській області організовується обмін інформацією про загрозу або виникнення небезпечної події, надзвичайної ситуації та хід ліквідації її наслідків у сфері відповідальності відповідної чергової служби.
45. Взаємодія під час здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та під час ліквідації їх наслідків організовується через спеціально призначені оперативні групи або представників відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, які залучаються до здійснення таких заходів. Повноваження зазначених оперативних груп або представників визначаються відповідними центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.
46. Забезпечення фінансування районної ланки територіальної підсистеми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів суб’єктів господарювання, інших не заборонених законодавством джерел.
Керівник апарату адміністрації В.Стельмах