Також дивіться новини на facebook.com

№ 59 від 01 березня 2016 року "Про план заходів з проведення першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» у 2016 році"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
01 березня 2016 року                                                                                 № 59
 
 
Про план заходів з  проведення першого

туру щорічного Всеукраїнського конкурсу

«Кращий державний службовець» у 2016 році
 
 
 

Відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня  2007 року № 1152 «Про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 15 лютого 2012 року № 29 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» ”:

 

1. Затвердити план заходів з проведення першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» у 2016 році  (далі - план заходів) згідно з додатком.

 

         2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату забезпечити виконання плану заходів.

 

         3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Стельмаха В.М..

 
 
 

Голова  адміністрації                                                                      Я.Яковчук

 


 

Додаток

 

до розпорядження голови

 

райдержадміністрації

01.03.2016  № 59
 
 
ПЛАН  ЗАХОДІВ

з проведення  першого  туру  щорічного Всеукраїнського конкурсу

«Кращий державний службовець» у 2016 році

 
Найменування заходів
Термін виконання
Відповідальні за виконання
1
2
3
4

1.          

Проведення інформаційно-рекламної кампанії Конкурсу за участю засобів масової інформації з метою об’єктивного відкритого доступу до інформації та його безпосереднього відстеження громадськістю

Впродовж
І туру Конкурсу

Сектор з питань внутрішньоїполітики та зв’язків з громадськістю апарату районної державноїадміністрації

2.          

Проведення першого засідання організаційного комітету

До 12 березня
2016 року
Організаційний комітет

3.          

Відбір державнихслужбовців для участі у першому турі Конкурсу з урахуваннямвстановлених критеріїв

До 18 березня
2016 року

Керівники структурнихпідрозділів районної державної адміністрації та її апарату

4.          

Подання до організаційного комітету необхідних документів претендентів на участь у першому турі Конкурсу

До 18 березня
2016 року

Керівники структурнихпідрозділів районної державної адміністрації та її апарату

5.          

Проведення засіданняорганізаційного комітету з розгляду наданих претендентами документів та прийняттярішень щодо участі державнихслужбовців у Конкурсі

До 22 березня
2016 року
Організаційний комітет
1
2
3
4

6.          

Надання Межрегіональному управлінню Національного агентства України з питань державної служби у Волинській та Рівненській областях інформації про кількість учасниківІ туру Конкурсу та дату проведення І туру

До 23 березня
 2016 року
Організаційний комітет
7.

Інформування державнихслужбовців про прийняттярішення щодо їх участі у І турі Конкурсу

До 25 березня
2016 року
Організаційний комітет
8.

Підготовка та затвердженнятестових завдань, які стосуютьсяфункціональних повноваженьрайдержадміністрації

До 30 березня
2016 року
Організаційний комітет
9.
Проведення комплексного тестування учасників першого туру Конкурсу
13 – 15
квітня 2016 року
Організаційний комітет
10.
Підбиття підсумків та визначення переможців І туру Конкурсу
22 квітня
2016 року
Організаційний комітет
11.

Надання  Межрегіональному управлінню Національного агентства України з питань державної служби у Волинській та Рівненській областях копій документів переможців, копій виконаних переможцями першого туру завдань та другого примірника оригіналу протоколу підбиття підсумків І туру Конкурсу

До 27 квітня 2016 року
Організаційний комітет
 
 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                                                   В.Стельмах