- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 214 від 07 червня 2016 року "Про постійну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району"
Добавлено Адміністратор Ср, 06/07/2016 - 10:45
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
07 червня 2016 року № 214
Про постійну комісію з питань
техногенно-екологічної безпеки
та надзвичайних ситуацій
Сарненського району
Відповідно до статті 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2015 року №18 “Про Державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій” на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 15.05.2015 №230 «Про постійну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області»:
1. Затвердити:
1.1. Положення про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району, що додається;
1.2. склад комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району згідно з додатком.
2. Виконавчим комітетам рад розробити та затвердити відповідні положення про місцеві комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у відповідності із постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2015 року № 18.
3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови районної державної адміністрації від 21.07.2014 №226 “Про постійну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району”.
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Голова адміністрації Я.Яковчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Сарненської районної
державної адміністрації
07.06.2016 № 214
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань техногенно-екологічної
безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району
1. Комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району (далі — районна надзвичайна комісія) є постійно діючим органом, який забезпечує координацію діяльності виконавчих комітетів рад, підприємств, установ та організацій пов’язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій району від наслідків надзвичайних ситуацій, організаційних заходів протидії терористичній діяльності та воєнній загрозі, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них.
2. Районна надзвичайна комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної надзвичайної комісії та цим Положенням.
3. Основними завданнями районної надзвичайної комісії є:
1) координація діяльності місцевих виконавчих комітетів рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій району, пов’язаної із:
1.1. функціонуванням Сарненської районної ланки Рівненської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту;
1.2. здійсненням оповіщення органів управління та сил цивільного захисту району та області, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;
1.3. залученням сил цивільного захисту до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
1.4. забезпеченням реалізації вимог техногенної та пожежної безпеки;
1.5. навчанням населення діям у надзвичайній ситуації;
1.6. визначенням меж зони надзвичайної ситуації;
1.7. здійсненням постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
1.8. організацією робіт із локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;
1.9. організацією та здійсненням заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;
1.10. організацією та здійсненням у разі потреби заходів з евакуації, здійсненням радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
1.11. вжиттям заходів щодо забезпечення готовності Сарненської районної ланки Рівненської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту до дій в умовах надзвичайної ситуації та в особливий період;
1.12. здійсненням безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
1.13. інформуванням органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;
1.14. забезпеченням живучості об’єктів національної економіки та державного управління під час реагування на надзвичайну ситуацію;
1.15. забезпеченням стабільного функціонування паливно-енергетичного комплексу під час виникнення надзвичайної ситуації, злагодженої роботи підприємств, установ та організацій для забезпечення сталої і безперебійної роботи об’єктів та мереж Єдиної газотранспортної та об’єднаної енергетичної систем України, що розташовані на території району;
1.16. забезпеченням безпеки та сталої роботи транспортної інфраструктури, послуг поштового зв’язку та всіх видів електричного зв’язку на території району;
1.17. здійсненням заходів щодо охорони здоров’я та санітарно-епідемічного благополуччя населення району;
1.18. організацією та керівництвом за проведенням робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій регіонального і місцевого рівня, у тому числі з транскордонним впливом;
1.19. встановленням кількісних та якісних показників виведення з ладу транспортних засобів, промислових, громадських і житлових будинків та споруд, комунальних і енергетичних мереж, засобів зв’язку, магістральних газо-, нафто- або інших трубопроводів, залізничних вузлів, аеропортів, мостів, шляхопроводів тощо, розташованих на території району;
2) визначення шляхів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час:
2.1. функціонування Сарненської районної ланки Рівненської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту;
2.2. здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення внаслідок виникнення надзвичайної ситуації на території району;
2.3. здійснення заходів щодо медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайної ситуації;
2.4. порушення умов належного функціонування об’єктів інфраструктури та безпеки життєдіяльності населення, зокрема у сферах національної безпеки і оборони, енергетики, фінансів, соціального захисту, охорони здоров’я та навколишнього природного середовища;
3) підвищення ефективності діяльності місцевих виконавчих комітетів рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій району під час реагування на надзвичайну ситуацію.
4. Районна надзвичайна комісія відповідно до покладених на неї завдань:
1) у режимі повсякденної діяльності:
1.1. готує і подає голові райдержадміністрації пропозиції щодо визначення прав і обов’язків у сфері техногенно-екологічної безпеки місцевих виконавчих комітетів рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій району;
1.2. координує діяльність місцевих виконавчих комітетів рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій району, пов’язану з розробленням та виконанням цільових і науково-технічних програм, здійсненням заходів у сфері цивільного захисту;
1.3. здійснює заходи щодо забезпечення захисту населення, сталого функціонування господарських об’єктів, зменшення можливих матеріальних втрат та збереження національної культурної спадщини району у разі виникнення надзвичайної ситуації;
1.4. бере участь у розгляді питань щодо утворення або припинення діяльності підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, що використовують небезпечні технології (хімічні, радіаційні тощо), і подає голові райдержадміністрації відповідні пропозиції;
1.5. сприяє проведенню гідрометеорологічних спостережень і прогнозів, розвитку обласної системи моніторингу навколишнього природного середовища, системи цивільного захисту, форм контролю за функціонуванням потенційно небезпечних об’єктів;
1.6. здійснює методичне керівництво і контроль за роботою комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій місцевих виконавчих комітетів рад, підприємств, установ та організацій, за їх підготовкою до дій під час виникнення надзвичайної ситуації;
1.7. координує здійснення заходів щодо профілактики та локалізації інфекційних захворювань, а також запобігання виникненню випадків масових харчових отруєнь населення;
2) у режимі підвищеної готовності:
2.1. здійснює заходи щодо активізації роботи з проведення спостереження та контроль за станом навколишнього природного середовища, перебігом епідемій і спалахами інфекційних захворювань, масовими харчовими отруєннями населення, обстановкою на потенційно небезпечних об’єктах і прилеглих до них територіях, прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;
2.2. організовує розроблення плану комплексних заходів щодо захисту населення і територій району в разі виникнення надзвичайної ситуації, забезпечення сталого функціонування господарських об’єктів;
2.3. забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації місцевого рівня;
2.4. готує пропозиції щодо визначення джерел і порядку фінансування заходів реагування на надзвичайну ситуацію;
2.5. координує заходи щодо створення резерву засобів індивідуального захисту та матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків, визначає обсяги і порядок використання таких резервів;
забезпечує стабільне виробництво, передачу, постачання і використання енергоносіїв під час виникнення надзвичайної ситуації підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу району;
2.6. забезпечує покращення державного управління у разі виникнення негативних тенденцій до створення потенційних або реальних загроз національним інтересам;
3) у режимі надзвичайної ситуації:
3.1. забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію територіальних органів функціональних підсистем і місцевих ланок територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, а також громадських, міжнародних організацій щодо надання допомоги постраждалому населенню;
3.2. організовує роботу з локалізації або ліквідації надзвичайної ситуації регіонального і державного рівня, у тому числі з транскордонним впливом;
3.3. залучає до виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування з використанням наявних матеріально-технічних, продовольчих та інших ресурсів і запасів;
3.4. вживає заходів, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у небезпечних районах;
3.5. забезпечує здійснення заходів щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
3.6. встановлює межі зони, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує визначення розміру шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання і населенню внаслідок виникнення надзвичайної ситуації регіонального рівня;
3.7. організовує здійснення постійного контролю за станом навколишнього природного середовища на території району, що зазнала впливу надзвичайної ситуації регіонального рівня, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
3.8. вивчає обставини, що склалися, та готує інформацію голові райдержадміністрації, голові районної ради про здійснені заходи, пов’язані з реагуванням на надзвичайну ситуацію регіонального рівня, та причини її виникнення;
4) у режимі надзвичайного стану:
4.1. забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію територіальних органів функціональних підсистем і територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту з урахуванням особливостей, що визначаються згідно з вимогами Законів України “Про правовий режим воєнного стану”, “Про правовий режим надзвичайного стану”, а також інших нормативно-правових актів;
4.2. здійснює заходи, необхідні для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, забезпечення функціонування національної економіки, органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
5) проводить моніторинг стану виконання органами місцевого самоврядування покладених на них завдань;
6) доручає аварійно-рятувальній службі вводити тимчасову заборону або обмеження руху транспортних засобів і пішоходів поблизу та в межах зони надзвичайної ситуації відповідно до статті 23 Кодексу цивільного захисту України;
5. Районна надзвичайна комісія має право:
5.1. застосовувати без попереднього узгодження з відповідними місцевими виконавчими комітетами рад, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями району сили і засоби, призначені виконувати завдання із запобігання виникненню надзвичайної ситуації та реагування на неї (крім запасів державного матеріального резерву);
5.2. заслуховувати керівників (представників) місцевих виконавчих комітетів рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій району з питань, що належать до її компетенції, і давати їм відповідні доручення;
5.3. одержувати від місцевих виконавчих комітетів рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій району матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до її компетенції;
5.4. залучати у разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації всі територіальні органи функціональних і місцевих ланок територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту;
5.5. розглядати матеріали розслідувань про причини і наслідки виникнення надзвичайної ситуації та вносити пропозиції щодо притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб, винних у її виникненні.
6. Роботою районної надзвичайної комісії керує її голова, а у разі відсутності голови – за його дорученням перший заступник та у разі відсутності першого заступника – заступник голови.
Керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації є перший заступник голови районної надзвичайної комісії або інша визначена головою комісії особа.
Засідання районної надзвичайної комісії веде голова, а у разі його відсутності – перший заступник голови.
Голова районної надзвичайної комісії і його заступники призначаються головою райдержадміністрації.
Посадовий склад районної надзвичайної комісії затверджується головою райдержадміністрації, а персональний склад визначається головою комісії.
Голова районної надзвичайної комісії організовує її роботу за допомогою секретаріату.
7. Голова районної надзвичайної комісії має право:
7.1 залучати до роботи із запобігання виникненню надзвичайної ситуації або ліквідації її наслідків будь-які транспортні, рятувальні, відбудовні, медичні та інші сили і засоби району відповідно до законодавства;
7.2. приймати в межах повноважень районної надзвичайної комісії рішення щодо реагування на надзвичайну ситуацію;
7.3. вносити на розгляд голови райдержадміністрації пропозиції щодо заохочення (нагородження) осіб, які зробили вагомий внесок у запобігання виникненню надзвичайної ситуації, ліквідацію її наслідків;
7.4. делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайної ситуації свої повноваження заступникам голови районної надзвичайної комісії.
8. Робочим органом районної надзвичайної комісії, що забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням її рішень, є секретаріат Комісії.
Роботою секретаріату керує відповідальний секретар районної надзвичайної комісії. Склад та загальна чисельність працівників секретаріату визначаються головою районної надзвичайної комісії.
9. Районна надзвичайна комісія проводить засідання на постійній основі. Рішення районної надзвичайної комісії приймається колегіально більше ніж 2/3 складу комісії. Член комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, прийняті комісією, може викласти у письмовій формі свою думку, що додається до протоколу засідання.
Рішення районної надзвичайної комісії оформляється протоколом, який підписується головою та відповідальним секретарем комісії.
Рішення районної надзвичайної комісії, прийняті в межах її повноважень, є обов’язковими для виконання місцевими виконавчими комітетами рад, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями району.
10. До виконання завдань районної надзвичайної комісії можуть залучатися в установленому порядку спеціалісти з урахуванням складності надзвичайної ситуації.
11. За членами районної надзвичайної комісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.
12. Члени районної надзвичайної комісії, посадові особи та фахівці, які залучаються до роботи районної надзвичайної комісії, забезпечуються всіма видами зв’язку, зокрема урядовим.
13. Транспортне забезпечення членів районної надзвичайної комісії у повсякденній діяльності і під час виникнення надзвичайної ситуації здійснюється за рахунок місцевих органів виконавчої влади, які вони представляють, а під час роботи в зоні надзвичайної ситуації — спеціально призначеними транспортними засобами формувань, що виконують завдання з ліквідації її наслідків.
14. Організація побутового забезпечення членів районної надзвичайної комісії під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на відповідні місцеві виконавчі комітети рад.
Члени районної надзвичайної комісії на період проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у разі потреби забезпечуються спеціальним одягом та іншими засобами індивідуального захисту за рахунок Сарненського районного сектору Головного управління ДСНС України у Рівненській області.
15. Районна надзвичайна комісія має бланк із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
Керівник апарату адміністрації В.Стельмах
Додаток до
розпорядження голови
Сарненської районної
державної адміністрації
07.06.2016 № 214
СКЛАД
комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району
Голова комісії
|
|
|
Голова Сарненської районної державної адміністрації
|
Перший заступник голови комісії
|
|
|
Перший заступник голови районної державної адміністрації – керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій |
Заступники голови комісії:
|
|
|
Завідувач сектору інфраструктури та цивільного захисту населення районної державної адміністрації |
|
Начальник Сарненського районного сектору Головного управління ДСНС України у Рівненській області |
Секретаріат комісії:
|
|
|
Завідувач сектору оборонно-мобілізаційної та режимно-секретної роботи, відповідальний секретар комісії |
|
Головний спеціаліст організаційного відділу районної державної адміністрації, секретар комісії |
Члени комісії:
|
|
|
Начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації
|
|
Начальник фінансового управління районної державної адміністрації
|
|
Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації
|
|
Начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації
|
|
Начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації |
|
Начальник відділу охорони здоров’я районної державної адміністрації |
|
Начальник відділу освіти районної державної адміністрації |
|
Начальник відділуу справах молоді та спорту районної державної адміністрації |
|
Завідувач сектору внутрішньої політики та зв’язків з громадскістю районної державної адміністрації |
|
Заступник начальника Сарненського підрозділу управління Служби безпеки України в Рівненській області (за згодою) |
|
Начальник Сарненського районного відділу Національної поліції України в Рівненській області |
|
Начальник Сарненського районного відділу ДАІ УМВС Національної поліції України в Рівненській області
|
|
Начальник Сарненського районного управління головного управління ветеринарної медицини в Рівненській області |
|
Інспектор Державної екологічної інспекції у Рівненській області |
|
Начальник Сарненського управління водного господарства
|
|
Начальник Сарненської дорожньо-експлуатаційної дільниці, філія «Рівнеоблавтодор»
|
Головний лісничий Державного підприємства «Сарненське лісове господарство» |
|
|
Головний лісничий Державного підприємства «Клесівське лісове господарство» |
|
Начальник Сарненської метеорологічної станції
|
|
Директор телерадіокомпанії «Полісся»
|
|
Директор Сарненського цеху Рівненської філії ПАТ “Укртелеком” (за згодою) |
Керівник апарату адміністрації В.Стельмах