- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 401 від 01 листопада 2016 року "Про проведення річної інвентаризації"
Добавлено Адміністратор Вт, 15/11/2016 - 16:00
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
01 листопада 2016 року №401
Про проведення
річної інвентаризації
З метою забезпечення повноти та достовірності даних бухгалтерського обліку, а також перевірки фактичної наявності активів та стану розрахунків, відповідно до ст. 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV, п.12 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419, та керуючись п. 7 Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року № 879 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 за №1365/26142 (зі змінами):
1. Провести повну інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків із перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 01 листопада 2016 року.
2. Для проведення річної інвентаризації створити комісію у складі:
Голова комісії:
Назарець І.П. – перший заступник голови районної державної адміністрації.
Члени комісії:
Болтрик Г.Г. – начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;
Волосячик О.А. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;
Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації;
Мозоль Л.К. - завідувач юридичного сектору апарату районної державної адміністрації;
Стельмах В.М. – керівник апарату районної державної адміністрації.
3. У разі персональних змін у складі інвентаризаційної комісії або відсутності осіб, які входять до її складу, у зв’язку з відсутністю, хворобою чи інших причин, особи, які виконують їх обов’язки входять до складу комісії за посадами.
4. Організацію річної інвентаризації та контроль за її проведення покласти на інвентаризаційну комісію.
5. Інвентаризацію провести з 01 листопада 2016 року по 30 листопада 2016 року у присутності матеріально відповідальних осіб.
6. Інвентаризаційній комісії у п’ятиденний термін після закінчення інвентаризації передати матеріали інвентаризації на затвердження голові райдержадміністрації.
7. Інвентаризаційні описи подати у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації до 05 грудня 2016 року.
8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Стельмаха В.М.
Голова адміністрації Я.Яковчук