- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування!
Добавлено Адміністратор Ср, 14/12/2016 - 15:49
Головне управління ДФС у Рівненській області нагадує про можливість отримання ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП) для подання декларацій службовими особами на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Відповідно до пункту 1 статті 45 Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон) особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції; особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.
Відповідно до Прикінцевих положень Закону у 2016 році службові особи, які на день початку роботи системи подання та оприлюднення відповідно до цього Закону декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, займають згідно зі статтею 50 цього Закону відповідальне та особливо відповідальне становище, до яких у тому числі віднесено посади державної служби категорії «А» та «Б», подали щорічні декларації за минулий рік у порядку, встановленому цим Законом.
Тобто, третина від усіх зобов’язаних відповідно до Закону у 2017 році подати декларації за 2016 рік, вже отримали електронні цифрові підписи.
Решті державних службовців рекомендуємо не зволікати і вже у цьому році звертатися у пункти обслуговування користувачів АЦСК.
Нагадуємо також, що відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до категорій А і Б, та інші прирівняні до них посади» акредитовані центри сертифікації ключів Міністерства юстиції України, Державної фіскальної служби України та Державної казначейської служби України здійснюють надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування на безоплатній основі.
Матеріали щодо порядку отримання послуг ЕЦП, правил оформлення документів, режиму роботи пунктів реєстрації АЦСК ІДД та інші розміщені на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).
Пункт реєстрації користувачів сектору реєстрації при ГУ ДФС у Рівненській області знаходиться за адресою: м. Рівне, вул. Відінська 8, каб. 319, телефон (0362) 69-26-27, режим роботи: понеділок-четвер - з 9:00 до 18:00, п’ятниця - з 9:00 до 16:45, обідня перерва - з 13:00 до 13:45.
Для прискорення процедури реєстрації користувачів ЕЦП АЦСК ІДД рекомендує генерацію ключів ЕЦП проводити самостійно на робочому місці і разом з реєстраційними документами подавати в пункт реєстрації запити на формування сертифікатів (по два файли формату *.р10 на кожного працівника). Ключі генеруються за допомогою програми «ІІТ Користувач ЦСК-1» (http://acskidd.gov.ua/korustyvach_csk). Відеоінструкція з самостійної генерації ключів на робочому місці також розміщена на сайті АЦСК ІДД.