Також дивіться новини на facebook.com

№ 51 від 10 лютого 2017 року "Про внесення змін до Інструкції з діловодства в апараті Сарненської районної державної адміністрації"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

голови районної державної адміністрації

 
 

10  лютого  2017   року                                                                                   № 51

 
Про внесення змін до
Інструкції з діловодства
в апараті Сарненської
районної державної
адміністрації
 

      Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2016 року №468 «Про внесення змін до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади»:

Внести до Інструкції з діловодства в апараті Сарненської районної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням голови райдержадміністрації від 14 березня 2012 року № 100, зміни, виклавши у новій редакції:

пункт 2:

«2. Порядок організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами та документування управлінської діяльності в електронній формі, здійснення діловодства стосовно документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснення діловодства за зверненнями громадян, запити на інформацію визначаються окремими нормативно-правовими актами та не може регулюватися цією інструкцією.»;

пункт 3:

«3. Структурні підрозділи райдержадміністрації організовують діловодство на підставі власних інструкцій з діловодства, що розробляються на підставі  Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року №1242, типових інструкцій з діловодства, розроблених центральними органами виконавчої влади для однорідних за характером діяльності підприємств, установ, організацій, що належать до сфери їх управління, цієї Інструкції, а також регламентів та національних стандартів на організаційно-розпорядчу документацію (далі – регламенти та національні стандарти).

    Перелік документів, проходження в райдержадміністрації яких переведено в електронну форму, крім документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, звернень громадян, запитів на інформацію та електронних документів, що в установлених законом випадках не можуть бути застосовані як оригінали, затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

Не допускається одночасно проходження одного і того ж документа в електронній та паперовій формі.»

 
 
 
 
 

Голова адміністрації                                                            Я.Яковчук