- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 51 від 10 лютого 2017 року "Про внесення змін до Інструкції з діловодства в апараті Сарненської районної державної адміністрації"
Добавлено Адміністратор Пт, 17/02/2017 - 17:33
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
10 лютого 2017 року № 51
Про внесення змін до
Інструкції з діловодства
в апараті Сарненської
районної державної
адміністрації
Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2016 року №468 «Про внесення змін до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади»:
Внести до Інструкції з діловодства в апараті Сарненської районної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням голови райдержадміністрації від 14 березня 2012 року № 100, зміни, виклавши у новій редакції:
пункт 2:
«2. Порядок організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами та документування управлінської діяльності в електронній формі, здійснення діловодства стосовно документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснення діловодства за зверненнями громадян, запити на інформацію визначаються окремими нормативно-правовими актами та не може регулюватися цією інструкцією.»;
пункт 3:
«3. Структурні підрозділи райдержадміністрації організовують діловодство на підставі власних інструкцій з діловодства, що розробляються на підставі Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року №1242, типових інструкцій з діловодства, розроблених центральними органами виконавчої влади для однорідних за характером діяльності підприємств, установ, організацій, що належать до сфери їх управління, цієї Інструкції, а також регламентів та національних стандартів на організаційно-розпорядчу документацію (далі – регламенти та національні стандарти).
Перелік документів, проходження в райдержадміністрації яких переведено в електронну форму, крім документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, звернень громадян, запитів на інформацію та електронних документів, що в установлених законом випадках не можуть бути застосовані як оригінали, затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.
Не допускається одночасно проходження одного і того ж документа в електронній та паперовій формі.»
Голова адміністрації Я.Яковчук