Також дивіться новини на facebook.com

31.03.2017

  Зміни в оподаткуванні нерезидентів податком на прибуток

Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII для нерезидентів передбачено можливість щороку отримувати від органів фіскальної служби підтвердження українською мовою щодо сплати податку.

Також внесено зміни щодо особливостей оподаткування нерезидентів, зокрема статтю 141 Податкового кодексу України  доповнено новим п.п. 141.4.11, яким визначено  правила оподаткування  доходів  нерезидентів  у  вигляді  процентів за позиками або фінансовими кредитами, наданими резидентам,  –  у разі виконання вимог щодо одночасного дотримання відповідних умов щодо таких коштів та нерезидентів.

Доходи  нерезидентів  у  вигляді  процентів  за  позиками або фінансовими кредитами, наданими резидентам, оподатковуються за ставкою у розмірі  5%  у джерела виплати таких доходів та за рахунок таких доходів з одночасним дотриманням таких умов:

- кошти, надані нерезидентом за позикою або фінансовим кредитом, залучені ним шляхом розміщення іноземних боргових цінних паперів на іноземній фондовій біржі, що входить до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України;

- кошти, надані нерезидентом за позикою або фінансовим кредитом, залучені з метою надання (прямо або опосередковано) резиденту позики або фінансового кредиту;

- нерезидент, якому виплачуються проценти, та/або уповноважена ним особа (якщо проценти виплачуються через таку особу) не є резидентами юрисдикцій, які на дату розміщення нерезидентом іноземних боргових цінних паперів  включені  до  переліку  держав (територій),  затвердженого  Кабінетом   Міністрів   України.

Водночас підрозділ 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу доповнено новими підпунктами 46 та 47, які  передбачають звільнення від оподаткування доходів нерезидента у вигляді процентів за позикою або фінансовим кредитом, що були надані резидентам (за умови їх відповідності вимогам  п.п.141.4.11  ст.141 Кодексу), які сплачуються резидентом на користь нерезидента або уповноваженої ним особи у  період  з  01 січня 2017 року до 31 грудня 2018 року.

Більш детально з цим роз’ясненням можна ознайомитись у листі ДФС України від 08.02.2017 №2991/7/99-99-15-02-01-17 "Про зміни в оподаткуванні податком на прибуток підприємств у 2017 році

ГУ ДФС у Рівненській області

 

 

 

На Рівненщині подано 75 заяв про внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації для сільськогосподарських товаровиробників

За останніми даними 75 заяв про внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації подали 50 сільськогосподарських товаровиробників Рівненщини. На сьогодні 17 заяв вже зареєстровано у Реєстрі, - інформує відділ обслуговування платників ГУ ДФС у Рівненській області.

Наразі відмовлено у включенні до Реєстру отримувачів бюджетної дотації 22 виробникам, через недотримання платниками вимог до заповнення поданих документів та запропоновано подати нові заяви.

«Оскільки з 1 січня 2017 року для сільськогосподарських товаровиробників скасовано спецрежим оподаткування ПДВ, то держава підтримуватиме аграріїв шляхом надання дотацій із бюджету. Ця фінансова підтримка держави стане в нагоді в період сезону сільськогосподарських робіт», - зазначає перший заступник начальника Головного управління ДФС у Рівненській області Анатолій Клячук.

Нагадуємо, що представники аграрного бізнесу повинні врахувати, що заяви про внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації у березні 2017 року (за результатами лютого) можуть бути подані до 01 квітня 2017 року. Для внесення до Реєстру сільськогосподарський товаровиробник подає заяву формою № 1-РОБД .

Заява може бути подана у паперовому вигляді до податкової інспекції за основним місцем обліку або засобами електронного зв’язку в електронній формі (через Електронний кабінет платника або «Єдине вікно подання електронної звітності»).

Заява, яка прийнята до розгляду, розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів з дня її отримання. За результатами розгляду контролюючий орган або вносить сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру, або вмотивовано відмовляє у внесенні до Реєстру або звертається до заявника з пропозицією подати нову заяву (із зазначенням підстав неприйняття попередньої).

Інформація про результати розгляду заяв розміщується у приватній частині Електронного кабінеті платника. Дані Реєстру оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (у відкритій частині Електронного кабінету платника).

ГУ ДФС у Рівненській області

 

 

 

Порядок оподаткування спадщини змінено

ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що  з 25.03.2017 року спадкоємців другого ступеня споріднення звільнено від оподаткування.

Президент України підписав Закон України № 1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини», яким спрощується оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця.

Так, звільняються від оподаткування податком на доходи фізичних осіб вартості спадщини, яку від спадкодавця одержують члени його сім’ї другого ступеня споріднення: рідні брати та сестри, баба, дід та онуки. До цього часу чинним Податковим кодексом передбачалося звільнення від оподаткування членів родини спадкодавця лише першої лінії споріднення.

Спадкоємці першого і другого ступенів також звільняються від необхідності проведення оцінки успадкованих об’єктів спадщини для цілей оподаткування. При цьому для всіх інших спадкоємців податок залишається у розмірі 5 %.

Норми Закону застосовуються до доходів у вигляді спадщини/дарунка, отриманих починаючи з 1 січня 2017 року.

ГУ ДФС у Рівненській області

 

 

 

Чи необхідно отримувати нові сертифікати ключів у разі зміни облікових даних?

Відповідно до ст. 7 Закону України від 22 травня 2003 року № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та п.п. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 17.02.2015 № 15 зі змінами, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа.
Враховуючи викладене, у разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.

У разі необхідності перевірки терміну дії посиленого сертифікату ЕЦП, потрібно скористатись засобом електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можна завантажити на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (http://www.acskidd.gov.ua) у розділі «Програмне забезпечення», вкладка «Надійні засоби електронного цифрового підпису». В меню програми «Переглянути сертифікати» із всього переліку сертифікатів необхідно вибрати сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Для отримання інформації щодо посиленого сертифіката, в тому числі і терміну його дії, слід натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші. Детальну інформацію про посилений сертифікат можна переглянути обравши пункт «Детальна інформація».

ГУ ДФС у Рівненській області