- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 220 від 02 червня 2017 року "Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2017 році"
Добавлено Адміністратор Пн, 12/06/2017 - 09:13
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
02 червня 2017 року № 220
Про організацію літнього
оздоровлення та відпочинку
дітей у 2017 році
На виконання статей 22, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», відповідно до Закону України "Про оздоровлення та відпочинок дітей", Обласної програми відпочинку та оздоровлення дітей на 2014 – 2017 роки, схваленої розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 06.12.2013 № 661 та затвердженої рішенням обласної ради від 20.12.2013 № 1093, районної програми відпочинку та оздоровлення дітей на 2014 – 2017 роки, схваленої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 16.12.2013 № 433 та затвердженої рішенням районної ради від 28.03.2014 № 821, на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13.05.2017 № 272 «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2017 році» та з метою створення належних умов для відпочинку та оздоровлення дітей району у 2017 році:
1. Затвердити склад оперативного штабу з координації проведення оздоровчої кампанії 2017 року (далі – оперативний штаб) згідно з додатком.
2. Оперативному штабу забезпечити систематичний контроль за умовами оздоровлення та відпочинку дітей в пришкільних таборах та стаціонарних оздоровчих закладах.
3. Фінансовому управлінню, відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації в межах своїх повноважень:
3.1. Забезпечити в червні 2017 року виділення коштів з районного бюджету в межах видатків, затверджених районною програмою відпочинку та оздоровлення дітей на 2014 – 2017 роки, залучення коштів підприємств, установ та організацій, професійних спілок і фондів, добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, інших джерел, не заборонених чинним законодавством, для оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, а також для організації та відпочинку дітей шкільного віку в закладах з денним перебуванням.
3.2. Здійснювати контроль за раціональним використанням бюджетних коштів, виділених для оздоровлення та відпочинку дітей.
3.3. Забезпечити організацію направлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, – дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції, дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту, дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, бездоглядних та безпритульних дітей, дітей-інвалідів, дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф, дітей з багатодітних і малозабезпечених сімей, дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов'язків, дітей, які перебувають на диспансерному обліку, талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій, дитячих творчих колективів та спортивних команд, а також дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села; дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення, – дітей з особливими фізичними та психічними потребами, які не можуть перебувати в закладах оздоровлення та відпочинку самостійно, потребують індивідуального догляду та створення спеціальних умов, на оздоровлення та відпочинок за путівками, придбаними за кошти обласного та місцевих бюджетів.
3.4. Посилити контроль за збереженням, належним функціонуванням і розвитком мережі стаціонарних дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в районі.
3.5. Не допускати відкриття дитячих закладів оздоровлення та відпочинку без дозволу управління Держпродспоживслужби в Сарненському районі.
3.6. Посилити персональну відповідальність керівників і працівників закладів оздоровлення та відпочинку за охорону життя і здоров’я дітей, дотримання санітарних, протипожежних правил, порядку проведення екскурсій, походів, купання дітей у водоймах.
3.7. Не допускати скорочення термінів перебування дітей у закладах оздоровлення та відпочинку, визначених відповідними санітарними правилами і нормами.
4. Відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації:
4.1. Сприяти створенню закладів відпочинку з денним перебуванням, таборів праці та відпочинку, профільних таборів для відпочинку учнів на базі загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.
4.2. Сприяти направленню педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів на роботу в дитячі заклади оздоровлення та відпочинку області.
4.3. Забезпечити проведення фізкультурно-оздоровчих заходів у профспілковому підприємстві санаторій «Горинь» смт.Степань.
5. Відділу культури і туризму райдержадміністрації:
5.1.Проводити тематичні культурно-виховні заходи (конкурси, вікторини, театральні, концертні дійства) в рамках роботи селищних та сільських культурно-дозвіллєвих комплексів з виховання у дітей почуття національної свідомості, патріотизму, популяризації європейських демократичних цінностей та відродження національних традицій, сприяти розвитку здібностей у дітей.
5.2. Залучати в установленому порядку дитячі та молодіжні організації до участі в патріотично-виховній, культурно-просвітницькій, краєзнавчій і туристській роботі з дітьми.
5.3. Забезпечити проведення виховної роботи українською мовою з дітьми у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
5.4. Організувати у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку роботу тематичних гуртків, секцій, клубів з творчого розвитку дітей.
5.5. Спільно з відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації залучати в установленому порядку дитячі та молодіжні організації до участі в патріотично-виховній, культурно-просвітницькій, спортивній, краєзнавчій і туристській роботі з дітьми.
5.6. Спільно з відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації посилити контроль за організацією виховного процесу в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
6. Службі у справах дітей райдержадміністрації:
6.1. Провести цільові рейди для виявлення безпритульних дітей і влаштування їх у соціальні заклади для дітей, вжити заходів щодо організації оздоровлення та відпочинку таких дітей, згідно затверджених графіків.
6.2. Забезпечити постійний контроль за умовами проживання, утримання та виховання в сім’ях дітей, що повернулися з інтернатних закладів на літній період.
7. Відділу охорони здоров’я райдержадміністрації:
7.1. Забезпечити всіх дітей, які направляються в заклади оздоровлення та відпочинку, безкоштовним медичним оглядом та відповідною медичною документацією.
7.2. Сприяти проведенню профілактичних заходів у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням та в профспілковому підприємстві санаторій «Горинь» смт.Степань.
7.3. Забезпечити належне медичне обслуговування дітей та надання невідкладної допомоги дітям, які перебувають у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням та в профспілковому підприємстві санаторій «Горинь» смт.Степань.
7.4. Забезпечити підбір та призначення медичних працівників, які супроводжуватимуть групи дітей, які потребують особливої державної уваги та підтримки, під час перевезення до санаторно-оздоровчих закладів та у зворотному напрямку.
7.5. Проводити для медичних працівників дитячих закладів оздоровлення та відпочинку семінари щодо надання дітям медичної допомоги при невідкладних станах.
8. Рекомендувати директору профспілкового підприємства санаторій “Горинь” смт.Степань Л.Шишковській вжити заходів щодо підвищення ефективності послуг з оздоровлення та відпочинку для дітей; поліпшення матеріально-технічного стану, посилення медичного компоненту в діяльності санаторію; не допускати скорочення термінів перебування дітей в санаторії відповідно до санітарних правил і норм; забезпечити належну організацію дозвілля дітей під час перебування на відпочинку та безпечні умови перебування; посилити персональну відповідальність за охорону життя і здоров’я дітей, дотримання санітарних, протипожежних правил, порядку проведення екскурсій, походів, купання дітей у водоймах.
9. Управлінню Держпродспоживслужби в Сарненському районі, Сарненському сектору запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС у Рівненській області, Сарненському відділу Поліції ГУНП в Рівненській області, сектору цивільного захисту населення райдержадміністрації відповідно до повноважень забезпечити дотримання громадського порядку та встановити контроль за дотриманням вимог пожежної безпеки у місцях оздоровлення та відпочинку дітей; посилити контроль за безпекою перевезення груп дітей до місць оздоровлення, відпочинку та у зворотному напрямку, під час екскурсій із забезпеченням безоплатного супроводу; забезпечити належну охорону місць оздоровлення та відпочинку дітей.
10. Рекомендувати виконавчим комітетам міської, селищних та сільських рад долучитися до оздоровлення дітей в 2017 році.
11. Відділу організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації організувати всебічне висвітлення у засобах масової інформації ходу підготовки та проведення літньої оздоровчої кампанії 2017 року.
12. Виконавцям подавати інформацію та оперативні дані про хід оздоровчої кампанії за таблицями 1 – 4 (додаються)до 15 червня, 15 липня, 15 серпня, про підсумки літнього оздоровлення та відпочинку дітей області – до 15 вересня 2017 року відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації на паперових та електронних носіях (srdasport@ukr.net).
13. Відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації інформацію про хід виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 13.05.2017 № 272 «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2017 році» подавати до 20 червня, 20 липня, 20 серпня, про підсумки літнього оздоровлення та відпочинку дітей області – до 20 вересня 2017 року управлінню у справах молоді та спорту облдержадміністрації та на електронну адресу комунального закладу «Рівненський обласний центр організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді» Рівненської обласної ради: ocoo_fzs_gm@ukr.net.
14. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Н.Параницю.
Голова адміністрації Я.Яковчук
|
СКЛАД
оперативного штабу з координації проведення оздоровчої
кампанії 2017 року
Параниця Наталія Миколаївна
|
- |
Коркош Світлана Максимівна
|
- |
|
|
Члени оперативного штабу:
|
|
Дударик Олена Іванівна
Дриганець Валентина Володимирівна
Куришко Олена Павлівна
Михайлицький Віктор |
- заступник головного лікаря з питань охорони - - головний спеціаліст відділу освіти, молоді та - виконуючий обов’язки завідувача сектору молоді |
Маковецька Анна Іванівна
|
- |
Титечко Анатолій Тарасович
|
- |
Ткач Оксана Михайлівна
|
- методист районного методичного кабінету відділу |
Керівник апарату адміністрації В.Стельмах
Таблиця 1
Показники щодо
фінансового забезпечення оздоровчої кампанії
2017 року
________________________________________________ станом на __________ 2017 року
(назва
адміністративно-територіальної одиниці)
|
Місцевий бюджет |
Залучені кошти
(тис. |
Всього
(тис. |
|||
На підготовку |
На оздоровлення
(закупівля путівок)
|
На відпочинок |
Інше (транспортні |
|||
Заплановано
|
|
|
|
|
|
|
Передбачено
|
|
|
|
|
|
|
Фактично |
|
|
|
|
|
|
Керівник підпис ініціали (ініціал
імені), прізвище
Таблиця 2
Інформація про
мережу дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
_______________________________________________________________
(назва
адміністративно-територіальної одиниці)
станом на
____________ 2017 року
|
Загальна кількість |
з них
|
|||||
закладів |
закладів відпочинку
|
||||||
позаміські
(стаціонарні)
|
санаторного
типу
|
дитячі центри
|
з денним |
праці і відпочинку |
наметові містечка
|
||
Заплановано роботу
у 2017 році
|
|
|
|
Х
|
|
|
|
Фактично працюють
|
|
|
|
Х
|
|
|
|
Керівник підпис ініціали (ініціал імені), прізвище
Таблиця 3
Показники щодо
чисельності дітей пільгових категорій шкільного віку, охоплених оздоровленням
та відпочинком у 2017 році,
________________________________________________
станом на ____________ 2017 року
(назва адміністративно-територіальної одиниці)
Загальна кількістьдітей пільгових категорій
|
з них:
|
Окремо
|
|||||||||||||||||||||
діти-сироти, |
діти-інваліди
|
діти з та |
діти, бильської |
діти, батьки яких |
діти, які |
безпритульні |
талановиті та обдаровані діти
|
діти працівників мислового комплексу
та |
Діти |
Діти, батьки |
|||||||||||||
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка. Дитина має підпадати лише під одну категорію (визначати більш пріоритетні
категорії).
Таблиця 4
Загальна кількість (від 7 до 17 років)
|
З них охоплено |
|||||||||||
всього
|
з них дітей |
забезпечення |
забезпечення |
|||||||||
осіб
|
% загальної |
осіб
|
% загальної |
всього (осіб)
|
з них:
|
всього (осіб)
|
з них:
|
|||||
% загальної |
чисельність дітей пільгових категорій
|
% загальної |
% загальної |
чисельність дітей пільгових категорій
|
% загальної |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керівник
підпис ініціали (ініціал імені), прізвище
-->