- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Майже 6 тисяч адміністративних послуг надав ЦОП Сарненської ОДПІ протягом першого півріччя 2017 року
Добавлено Адміністратор Чт, 03/08/2017 - 15:29
Центр обслуговування платників (далі - ЦОП) Сарненської ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області (м.Сарни) створено 25 липня 2012 року з метою надання послуг і сервісів фізичним та юридичним особам, які звертаються за отриманням таких послуг.
У ЦОПі надаються адміністративні послуги, приймається звітність, здійснюється видача ключів електронного цифрового підпису, приймається та реєструється вхідна кореспонденція, надаються усні консультації та ін.
Протягом першого півріччя 2017 року до працівників ЦОПу Сарненської ОДПІ поступило 61970 звернень від фізичних та юридичних осіб. Фахівцями ЦОПу надано 5855 адміністративних послуг. Найчастіше громадяни звертаються до Центру обслуговування платників з метою видачі їм реєстраційного номера облікової картки платника податків. Таку послугу протягом першого півріччя 2017 року отримали 3852 громадян. Також, значна кількість послуг стосується реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 478, реєстрації платника єдиного податку - 372, надання витягу з реєстру платників єдиного податку - 569, реєстрації книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 303.
Нагадуємо, що час прийому відвідувачів ЦОП - з понеділка по четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю - з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., у суботу - з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв., неділя – вихідний. Обідня перерва - з 13 год 00 хв. до 13 год. 45 хвилин. В останній день граничного строку подання звітності (відповідно пунктів 49.18, 49.20 статті 49 Податкового кодексу України) час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин.