Також дивіться новини на facebook.com

№ 381 від 06 вересня 2017 року "Про додержання норм чинного законодавства на території Люхчанської сільської ради та роботу виконавчого комітету Люхчанської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України "Про місцеве"

   Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 
 

   06  вересня  2017 року                                                                                № 381

 

Про додержання норм чинного законодавства на території Люхчанської сільської ради та роботу виконавчого комітету Люхчанської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України  "Про місцеве самоврядування в Україні"

 
 

Відповідно до статей 16, 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,  постанови   Кабінету   Міністрів  України  від   09 березня 1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади»  та з метою удосконалення роботи виконкому Люхчанської сільської ради:

1. Інформацію виконуючого обов’язки  Люхчанського сільського голови Клочка Сергія Івановича  «Про  роботу виконавчого комітету Люхчанської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» взяти до відома.

2. Роботу виконавчого комітету Люхчанської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» визнати задовільною.

         3. Рекомендувати виконавчому комітету Люхчанської сільської ради:

          3.1. в місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення    виїзного засідання колегії районної державної адміністрації на засіданні виконавчого комітету, розробити і затвердити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень;

           3.2. підвищити виконавську дисципліну щодо інформування районної державної адміністрації про стан виконання на території ради розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації та інших розпорядчих документів, що надходять до виконавчого комітету з районної державної адміністрації;

3.3. в галузі бюджету:

3.3.1. постійно контролювати та аналізувати надходження платежів від платників податків на підвідомчій території  в розрізі платників та податків, вести облік надходжень від платників з метою виявлення  податкового боргу та проводити відповідну роботу щодо його погашення;

3.3.2.          економно та раціонально використовувати іншу субвенцію з районного бюджету на утримання дошкільних навчальних закладів та закладів культури, здійснювати фінансування непершочергових видатків за умови стовідсоткового забезпечення видатків на оплату праці та спожиті енергоносії;

3.3.3. переглянути сільський бюджет при внесенні змін до нього та передбачити іншу субвенцію районному бюджету на утримання закладів охорони здоров’я;

3.3.4. провести аналіз договорів оренди земельних ділянок, що належать до державної і комунальної власності та забезпечити встановлення розміру орендної плати відповідно до вимог пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України;

3.3.5. спільно з відділом у Сарненському районі Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області провести уточнення стану використання земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення та   посвідчення права користування ними;

3.4. в галузі житлово-комунального господарства сприяти залученню інвестицій і запровадженню сучасних технологій у сфері поводження з відходами;

3.5.  в галузі побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування:

3.5.1. забезпечити  належний контроль за дотриманням закладами торгівлі вимог порядку провадження торговельної діяльності, правил торговельного обслуговування населення та вимог Закону України «Про захист прав споживачів»;

3.5.2. здійснювати належний контроль за наявністю в торгівельній мережі документів, що підтверджують якість товарів;

3.5.3. заслуховувати на засіданнях виконкому питання про стан дотримання санітарних правил та інших вимог законодавства при здійсненні торговельного та побутового обслуговування населення;

3.6.   в галузі освіти:

3.6.1. провести заміну покрівлі, непридатних вікон, дверей на енергозберігаючі та утеплити фасад з метою економії палива дошкільного навчального закладу «Малятко» с. Люхча;

3.6.2. дообладнати ігрові майданчики, що знаходяться на території дошкільного навчального закладу «Малятко» с. Люхча, тіньовими навісами;

          3.6.3. щомісяця розробляти та затверджувати на засіданні виконавчого комітету графіки проведення профілактичних рейдів по закладах культури, торгівлі та ресторанного господарства у пізній час доби, доводити їх до відома безпосередніх виконавців, документально фіксувати факти їх здійснення та належним чином реагувати на виявлені порушення;

         3.6.4. не рідше ніж 1 раз на рік здійснювати контроль за умовами утримання та виховання дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою та піклуванням жителів сільської ради;

          3.6.5. забезпечити вчасне виявлення сімей з дітьми, які перебувають у кризових або складних життєвих обставинах; надавати їм всебічну допомогу з метою запобігання вилученню дітей із сімейного оточення та виходу їх у стан безпритульності;

3.6.6.  активізувати проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з питань формування здорового способу життя та профілактики правопорушень серед учнівської молоді, а також серед батьків з приводу їх відповідальності за неналежне виконання своїх батьківських обов`язків;

3.7.   в галузі культури:

3.7.1. розглянути питання щодо перекриття кінобудки та заміни вікон на металопластикові будинку культури с. Люхча;

3.7.2. вивчити питання щодо будівництва підсобного приміщення (для зберігання палива) клубу с. Глушиця;

3.7.3. вивчити питання проведення капітального ремонту (заміна покрівлі, підлоги, всіх вікон та дверей, провести опорядження фасаду) приміщення клубу с. Обірки;

3.8. в галузі молодіжної політики, фізкультури та спорту вирішити питання проведення державної реєстрації діючого спортивного клубу «Спартак»;

3.9.  в галузі регулювання земельних відносин:

3.9.1. передбачити кошти на розроблення проектів землеустрою щодо встановлення адміністративно-територіальних меж с. Глушицьке, с. Глушиця та с. Обірки;

3.9.2. передбачити кошти на виготовлення схем землеустрою і техніко-економічного обґрунтування, використання та охорони земель на території Люхчанської сільської ради;

3.10. в галузі соціального захисту:

3.10.1. забезпечити достовірність даних при формуванні списків громадян  для призначення їм компенсації на тверде паливо та скраплений газ;

3.10.2. прийняти та зареєструвати у відповідності до вимог чинного законодавства України колективний договір дошкільного навчального закладу «Малятко», зареєструвати колективний договір Люхчанської сільської ради;

3.11. в галузі оборонної та мобілізаційної роботи:

3.11.1. забезпечити належне  виконання  вимог  Законів України «Про оборону України», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію»;

3.11.2. щомісяця проводити уточнення документів пункту збору сільської ради;

3.12. в галузі забезпечення законності, правопорядку:

3.12.1. організувати ефективну роботу по недопущенню насильства в сім’ї, побутової злочинності, по виявленню осіб, які займаються збутом самогону та виявлення неблагополучних сімей;

3.12.2. організувати ефективну роботу громадських помічників та членів громадського формування, яких залучати на чергування під час проведення розважальних заходів у вечірній час;

          3.12.3. забезпечити виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру у відповідності до Кодексу цивільного захисту.

          3.12.4. забезпечити до кінця 2017 року проведення ремонтних робіт та вироблення інформаційних матеріалів в захисній споруді №67338.

4. Начальнику відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації   Коркош С.М.:

4.1. закінчити облаштування внутрішніх вбиралень в Люхчанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів;

4.2. провести заміну вхідних дверей та закінчити облаштування парканом території Дубківської загальноосвітньої школи І ступеня;

4.3. провести роботи по заміні вікон на енергозберігаючі в Глушицькій загальноосвітній школі І-ІІ ступенів та Дубківській загальноосвітній школі І ступеня.

5. Начальнику відділу культури і туризму райдержадміністрації      Раковцю Е.К. спільно із виконавчим комітетом Люхчанської сільської ради:

5.1. надати методичну допомогу в організації роботи любительських об’єднань та активізації гуртків аматорської творчості клубних закладів сільської ради;

5.2. вивчити питання щодо придбання музичної апаратури в клуб               с. Глушиця (мікшерний пульт, колонки) для  якісного обслуговування населення та проведення масових заходів, зокрема молодіжної дискотеки.

 6. Про хід виконання розпорядження голови районної державної адміністрації інформувати до 01 січня 2018, 01 січня 2019  років.

 7. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 07 червня 2013 року № 196 «Про роботу виконавчого комітету Люхчанської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».                                   

 8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника, заступника голови, керівника апарату районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

 
 
 
Голова  адміністрації                                                                                Я. Яковчук