- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ЧЕРВЕНЬ 2017 РОКУ
Добавлено Адміністратор Чт, 28/09/2017 - 15:11
ІНФОРМАЦІЯ
ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ
САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЗА ЧЕРВЕНЬ 2017 РОКУ
Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, щомісячну інформацію щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.
Організовано проведення:
05, 12, 19, 26.06 – нарад голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;
08.06 – виїзного засідання колегії райдержадміністрації на підвідомчій території Сарненської міської ради.
08.06 – наради з керівниками територіальних громад району.
Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на липень 2017 року, роботи райдержадміністрації на липень 2017 року, підготовки засідань колегії райдержадміністрації у липні 2017 року, проведення засідання колегії у червні 2017 року.
Зроблено аналіз якості планування роботи, прийнятих рішень, складання протоколів виконкомів місцевих рад за травень 2017 року.
Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.
З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації, а також у підготовці та проведенні заходів, що відбулися у червні, зокрема:
23 червня – в урочистостях з нагоди відзначення 21-ї річниці Конституції України та Дня державної служби України.
Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад.
Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 34 розпорядження голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 5 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 29.
Відділом зареєстровано всього 152 вхідних документа, із них з органів влади вищого рівня – 114; доручень голови та його заступників – 2; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 78. Об’єм документообігу у червні 2017 року становив 471 документ.
Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.
Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та облдержадміністрації.
Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у червні 2017 року (34 розпорядження). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт райдержадміністрації.
Юридичним сектором апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 34 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.
Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у червні 2017 року на основі чинного законодавства України. Перевіркою охоплено розпорядження сільських, селищних, міського голів та рішення виконкомів міської, 2 селищних, 10 сільських рад, зокрема, перевірено 13 протоколів.
Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 4 контрольних документи).
Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом червня прийнято 1027 пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 1037 консультацій та видано 989 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.
Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались відділом – 65, з них: 9 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 24 – послуги територіальних органів ЦОВВ.
Зокрема, про:
- державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;
- надання відомостей з Державного земельного кадастру;
- видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
- державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.
Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято:
- 178 рішень про державну реєстрацію;
- зареєстровано – 164 заяви;
- виконано 676 дій в державному реєстрі;
- сформовано 676 друкованих документів щодо державної реєстрації.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
- зареєстровано 1 юридичну особу, припинено – 1; інші дії – 16;
- зареєстровано 29 фізичних осіб-підприємців, припинено 22, інші дії – 14;
- надано 9 витягів з єдиного державного реєстру.
Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації
проаналізовано випуск продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за травень 2017 року та аналіз виконання товарної продукції промисловими підприємствами району в порівняльних цінах за травень та січень-травень 2017 року.
Відповідно до ст.35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» проведено обстеження закладів торгівлі та побутового обслуговування населення по додержанню норм чинного законодавства по дотриманню Правил торгівлі і Правил торгівельного обслуговування населення на територіях Зносицької та Тинненської сільських рад.
Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та в окремих закладах торгівлі м. Сарни та надано інформацію на обласну державну адміністрацію, відповідно до листа обласної державної адміністрації від 25.12.2008 № 01/4-1543.
Відділом постійно надавались консультації та методична допомога головам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.
Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено рейди: «Ринок», «Діти вулиці», «Вокзал». Здійснено виїзди з метою обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які перебувають на обліку СЖО та сімей опікунів-піклувальників.
Вживались заходи щодо захисту майнових та житлових прав дітей. Службою внесено (оновлено) інформацію про 11 дітей, які перебувають на обліку як діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.
Протягом звітного періоду службою проведено засідання районної комісії з питань захисту прав дитини, підготовлено 4 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації з питань опіки, піклування над дітьми та їх майном.
Сектором житлово-комунального господарства райдержадміністрації
22.06 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги.
Згідно повноважень сектором забезпечувався контроль за проходженням сталого опалювального періоду 2016-2017 років та підготовкою об’єктів житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 року.
Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-травень 2017 року.
Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.
Проведено інформаційна компанія щодо роз’ясненню населенню заходів з надання фінансової підтримки особам, житлово-будівельним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.
Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.
Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто описи справ установ, організацій, підприємств на засіданні експертної комісії відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.
Упорядковано та прийнято на державне зберігання документи Управління Пенсійного фонду України в Сарненському районі, складено описи справ постійного зберігання та з кадрових питань та подано їх на розгляд та погодження експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.
Проведено комплексну перевірку Тутовицької сільської ради щодо стану діловодства та архівної справи.
Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.
Виконано 20 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.
Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації протягом звітного періоду організовано проведення нарад та конференцій з керівниками закладів охорони здоров’я району для негайного вирішення проблем, які виникали з питань медичної допомоги та господарських робіт.
14.06 – відбулось засідання делегованих представників Сарненського госпітального округу.
27.06 – проведено нараду з керівниками аптечних та комунальних закладів охорони здоров’я району.
Відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації протягом червня 2017 проведено такі районні спортивно-масові заходи:
- ігри чемпіонату Сарненського району з футболу серед команд І та ІІ ліг;
- турнір з волейболу «Кубок федерації волейболу» у м.Сарни;
- 6 районних спортивно-масових заходів та забезпечено участь у 7 обласних змаганнях з різних видів спорту.
Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:
- щовівторка інструктивно-методичні наради працівників методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;
01.06 – цикл заходів до Міжнародного дня захисту дітей;
16.06 – урочистості з нагоди професійного свята медичних працівників;
23.06 – урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді.
Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась на виконання Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» з внесеними змінами до нього, Бюджетного кодексу України, рішень районної ради «Про районний бюджет на 2017 рік» та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом червня видатки на енергоносії по загальному та спеціальному фондах бюджету склали 592,0 тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано з районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2610+2282)
41074,7 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 29115,6 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 5095,7 тис. грн.
Проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 1477,8 тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми на 21066,4 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 38,1 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 217,2 тис. грн.
Цього місяця було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 107,6 відс., в тому числі районного бюджету – на 97,5 відс.
Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації було проведено 3 засідання районної комiсiї для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ.
57 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством, здійснено компенсаційних виплат на суму 11941,8 тис. грн.
Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 512,3 тис. грн.
Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням доручення голови облдержадміністрації щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Впродовж червня із місцевих бюджетів (районний, селищний, сільський) на утримання та забезпечення працездатності внутрішньогосподарської інженерної інфраструктури меліоративних систем, яка перебуває у комунальній власності виділено кошти в сумі 6,396 тис. грн.
Здійснювався контроль за виконанням листа департаменту агропромислового розвитку щодо розрахунків за оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району. На даний час укладено та зареєстровано 1133 договори оренди землі на загальну площу 1881 га.
Надавалась методична допомога сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювали моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж 6 місяців поточного року сільськогосподарськими підприємствами району вирощено 294 тонни м'яса, що на 2,7 відс. (8 тонн) менше відповідного періоду минулого року. Реалізовано на забій і переробку 146 тонн худоби в живій вазі, що на 6,4 відс. (10 тонн) менше відповідного періоду минулого року. Господарствами району вироблено 2238 тонн молока, що менше проти відповідного періоду минулого року на 0,9відс., продуктивність корів залишилась на рівні аналогічного періоду минулого року і склала 2535 кілограмів молока в розрахунку на одну фуражну корову.
Станом на 1 липня 2017 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 3073 голови ВРХ, що більше на 2,3відс. до відповідного періоду минулого року та на 13,3відс. більше ніж на початок року, в тому числі корів - 1063 голови, що на 2,2 відс. більше відповідного періоду минулого року та на 6,3 відс. більше ніж на початок року. Суттєво (на 44 відс.) зменшилось проти минулого року поголів’я свиней, яке на 1 липня складає 483 голови. В галузі птахівництва на 41 відс. (75,7 тисячі голів) нарощено поголів’я птиці та відповідно, збільшено на 31 відс. (6,2 мільйона штук) виробництво курячих яєць. Надана практична допомогу сільськогосподарським підприємствам району з питань ведення галузі рослинництва. Здійснено моніторинг ведення польових робіт. Упродовж червня місяця сільгосппідприємства досіяли 231 га ярих культур, заготовили 775 тонн сіна та 600 тонн сінажу.
Керівник апарату райдержадміністрації В.Стельмах