Також дивіться новини на facebook.com

№ 85 від 21 лютого 2018 року "Про розподіл коштів субвенції"

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 
21 лютого 2018 року                                                                                        № 85
 
Про розподіл коштів субвенції
 
 

         Керуючись статтею 14 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», частиною другою статті 29 Бюджетного кодексу України, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку Сарненського району на 2018 рік, схваленої розпорядженням голови райдержадміністрації від    26 грудня 2017 року №590 та затвердженої рішенням Сарненської районної ради від 09 лютого 2018 року №565, рішенням районної ради від 09 лютого 2018 року №604 «Про внесення змін до районного бюджету на 2018 рік», з метою належного виконання райдержадміністрацією повноважень, делегованих їй районною радою:

 

1.Здійснити розподіл субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів по Сарненській райдержадміністрації у 2018 році, згідно з додатком.

 

2.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 
 
 
Голова адміністрації                                                                                  Я.Яковчук
 
 
 
 
 
        
 
 
 
 
 
 
 

                                                                     Додаток

      до розпорядження голови

      райдержадміністрації

      21 лютого 2018 року № 850

 
 
РОЗПОДІЛ КОШТІВ

 субвенції з місцевого бюджету державному бюджету

на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів        по Сарненській райдержадміністрації у 2018 році

 
 
№ пор.

Назва структурного підрозділу

Сума коштів, грн.

1
2
3
1
Апарат адміністрації
447 300,00
2

Управління праці та соціального захисту населення

476 800,00
3
Фінансове управління
150 000,00
4

Відділ економічного розвитку і торгівлі

26 650,00
5

Відділ з обслуговування Центру надання адміністративних послуг

31 470,00
6

Відділ містобудування, архітектури та інфраструктури

26 650,00
7

Відділ освіти, молоді та спорту

37 220,00
8
Відділ культури і туризму
17 380,00
9

Відділ з питань державної реєстрації

36 740,00
10

Відділ агропромислового розвитку

48 000,00
11
Архівний відділ
16 960,00
12

Відділ житлово-комунального господарства та екології

18 570,00
13

Сектор цивільного захисту населення

10 350,00
14
Служба у справах дітей
55 910,00
 
Разом:
1 400 000,00
 
 
 
Виконуюча обов’язки керівника

апарату адміністрації                                                                                А.Ностер