- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 80 від 19 лютого 2018 року "Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 10.05.2012 № 170 «Про районну раду з питань створення та забезпечення функціонування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків»"
Добавлено Адміністратор Вт, 27/02/2018 - 18:01
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
19 лютого 2018 року № 80
Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 10.05.2012 № 170 «Про районну раду з питань створення та забезпечення функціонування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків»
У зв’язку з кадровими змінами в районній державній адміністрації для забезпечення виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13 квітня 2012 року № 176 «Про обласну раду з питань створення та забезпечення функціонування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків» (зі змінами) в районі:
1. Затвердити склад районної ради з питань створення та забезпечення функціонування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків у новій редакції згідно додатку.
2. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови районної державної адміністрації від 07 квітня 2017 року № 135 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 10.05.2012 № 170 «Про районну раду з питань створення та забезпечення функціонування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків».
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Назарця І.П.
Голова адміністрації Я. Яковчук
Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
19 лютого 2018 року № 80
СКЛАД
районної ради з питань створення та забезпечення функціонування
об’єднань співвласників багатоквартирних будинків
Назарець - перший заступник голови райдержадміністрації,
Іван Петрович голова ради
Пупко - начальник відділу житлово-комунального господарства
Тамара Василівна та екології райдержадміністрації, заступник голови ради
Лобач - головний спеціаліст відділу житлово-комунального
Альона Антонівна господарства та екології райдержадміністрації,
секретар ради
Члени комісії:
Гриник - Голова Клесівської селищної ради (за згодою)
Василь Федорович
Зашко - начальник Сарненської об’єднаної державної
Наталія Павлівна податкової інспекції ГУ ДФС у Рівненській області
(за згодою)
Мельник - голова правління «Добробут-Сарни» (за згодою)
Олена Юхимівна
Меснікович - начальник відділу економічного розвитку і торгівлі
Ніна Петрівна райдержадміністрації
Радько - начальник фінансового управління
Олена Анатоліївна райдержадміністрації
Савчук - начальник юридичного відділу апарату
Руслана Віталіївна райдержадміністрації
Усик - Сарненський міський голова (за згодою)
Світлана Борисівна
Чернов - голова правління «Авангард-Сарни» (за згодою)
Сергій Володимирович
Виконуюча обов’язки
керівника апарату адміністрації А. Ностер