- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 91 від 27 лютого 2018 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2017 рік"
Добавлено Адміністратор Пн, 05/03/2018 - 00:19
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
27 лютого 2018 року № 91
Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2017 рік |
Бюджет Сарненського району по власних доходах загального фонду за 2017 рік виконаний на 114,7 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 164529,3 тис.грн. фактично надійшло 188729,0 тис.грн., або перевиконання складає 24199,7 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 53579,8 тис.грн., або 39,6 відсотки.
Ріст надходжень в порівнянні з 2016 роком відмічено в 15-ти з 19-ти місцевих рад, крім Чудельської (-285,7 тис.грн.), Кричильської (-95,8 тис.грн.), Тутовицької (-29,6 тис.грн.) та Кам’яне-Случанської (-8,5 тис.грн.) сільських рад через зменшення надходжень плати за землю, акцизного податку та рентної плати за користування лісовими ресурсами.
Виконання районного бюджету забезпечено на 105,7 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 91440,6 тис.грн. фактично надійшло 96684,5 тис.грн., або додатково надійшло 5243,9 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 33375,3 тис.грн., або 52,7 відсотки.
В цілому по власних доходах загального фонду 18-ть з 19-ти місцевих рад забезпечили виконання затверджених з урахуванням змін показників на 2017 рік.
Не виконала планові призначення по власних доходах загального фонду Люхчанська сільська рада – відхилення до плану становить 182,8 тис.грн., або 86,4 відсоток виконання. Низький рівень виконання пов’язаний з недоотриманням єдиного податку (-155,6 тис.грн.,або 77,3 відс.), та рентної плати за користування лісовими ресурсами (-65,1 тис.грн., або 66,9 відс.).
Найвищий показник виконання бюджету по Кам’яне-Случанській сільській раді – 148,5 відс. (додатково отримано 279,5 тис.гривень).
Протягом квітня-грудня 2017 року, відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України 17-ма сільськими, Степанською селищною, Сарненською міською та районною радами внесено зміни в сторону збільшення бюджетів на суму 49059,3 тис. гривень.
Виконання дохідної частини бюджету району по власних доходах забезпечено по всіх затверджених з урахуванням змін на звітний період джерел надходжень.
За 2017 рік з Державного бюджету в повному обсязі надійшло: базової дотації в сумі 34378,4 тис.грн., додаткової дотації на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 37036,0 тис.грн., освітньої субвенції – 167574,7 тис.грн., медичної субвенції – 69830,0 тис.гривень.
Також отримано 394085,8 тис.грн. субвенцій з державного бюджету та 3667,4 тис.грн. - субвенції за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду.
З обласного бюджету 100 відсотків до призначень надійшла інша субвенція на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 2606,1 тис.грн. та обласну програму економічного та соціального розвитку Рівненської області на 2017 рік – 98,2 тис.гривень.
Крім того, з Клесівського селищного бюджету отримано іншу субвенцію в сумі 733,0 тис.грн., та субвенцію за рахунок медичної субвенції з державного бюджету в сумі 1253,9 тис.гривень.
Бюджет району по видатках загального фонду за 2017 рік виконаний на 98,4 відсотка. При уточненому плані на звітний період 865585,2 тис.грн., касові видатки склали 851926,6 тис. гривень. Станом на 01.01.2018 по загальному фонду місцевих бюджетів залишок коштів становить 61137,6 тис.грн., в тому числі заблоковані на котлових рахунках загального фонду – 13,3 тис.грн., з них: залишок коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам складає 6848,0 тис.грн., залишок коштів медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 8,1 тис.грн., залишок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 2400,0 тис.грн.
На рахунках місцевих бюджетів району по спеціальному фонду залишок коштів становить 3028,0 тис.грн., в тому числі заблоковані на котлових рахунках спеціального фонду – 12,1 тис.грн., з них: залишок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 233,1 тис.грн., залишок коштів на реєстраційних рахунках розпорядників коштів становить 1866,5 тис.грн.
Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 711825,8,3 тис.грн., що становить 83,6 відс. загального обсягу видатків бюджету району.
46,7 відс. із загального обсягу видатків бюджету району по загальному фонду складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 398089,8 тис.грн.
На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 400760,5 тис.грн., що становить 99,6 відсотків до уточнених призначень 2017 року, з них за рахунок субвенції з державного та обласного бюджетів було проведено видатків в сумі 390151,1 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів – 10609,4 тис.грн.
На утримання органів місцевого самоврядування району протягом 2017 року було спрямовано 24862,0 тис.грн., що становить 97,2 відс. до уточненого плану звітного періоду.
На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 6520,5 тис.грн., що становить 98,7 відсотків до уточнених асигнувань 2017 року.
За 2017 рік до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 27581,5 тис.грн. або 108,2 відс. до затвердженого з урахуванням змін плану на рік.
За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом звітного періоду року проведено видатків на суму 49425,8 тис.грн., що становить 66,5 відс. до уточнених річних призначень.
В зв’язку з недофінансуванням субвенцій з державного бюджету і взяттям бюджетних зобов’язань по виплатах, які фінансуються за рахунок зазначених субвенцій понад річні призначення, станом на 01.01.2018 зареєстрована кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету району в сумі 60851,9 тис.грн., по спеціальному фонду бюджету кредиторська заборгованість відсутня.
Дебіторська заборгованість зареєстрована станом на 01.01.2018 в сумі 548,5 тис.грн. в тому числі по загальному фонду бюджету - 38,5 тис.грн., по спеціальному фонду бюджету району – 510,0 тис.грн.
З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:
1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:
1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.
1.2. Керуючись частиною 7 статті 78 Бюджетного кодексу України винести на розгляд виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів за 2017 рік та вжити невідкладних заходів, щодо забезпечення перегляду планових показників бюджетів з метою приведення їх у відповідність з реальною податковою базою.
1.3. При внесенні змін до місцевих бюджетів проаналізувати надходження платежів в розрізі кожного джерела з метою забезпечення їх 100-відсоткового виконання.
1.4. Вжити заходів щодо недопущення в подальшому виникнення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.
1.5. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.
1.6. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.
2. Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Голова адміністрації Я.Яковчук