- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 164 від 18 квітня 2018 року "Про районну програму охорони навколишнього природного середовища на 2018-2021 роки"
Добавлено Адміністратор Чт, 03/05/2018 - 15:15
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
18 квітня 2018 року № 164
Про районну програму охорони
навколишнього природного
середовища на 2018-2021 роки
Відповідно до статті 119 Конституції України, статтей 2, 6, 16, 17, 20, 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання статті 6 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», статтей 20, 32 Закону України «Про відходи», керуючись Законом України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року» з метою поліпшення екологічного стану довкілля:
1. Схвалити районну програму охорони навколишнього природного середовища на 2018-2021 роки (далі – Програма), згідно додатку.
2. Відділу житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації подати Програму на затвердження Сарненській районній раді в установленому порядку.
3. Фінансовому управлінню райдержадміністрації, рекомендувати виконавчим комітетам місцевих рад, підприємствам, установам, організаціям передбачати в місцевих бюджетах на відповідні роки кошти на реалізацію заходів Програми у межах наявних фінансових ресурсів.
4. Структурним підрозділам райдержадміністрації, підприємствам, установам, організаціям, рекомендувати виконавчим комітетам місцевих рад:
4.1. забезпечити виконання заходів Програми;
4.2. щокварталу до 05 числа місяця, що настає за звітним періодом, інформувати відділ житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації про хід виконання заходів Програми.
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Назарця І.П.
Голова адміністрації Я. Яковчук
Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
18 квітня 2018 року №164
РАЙОННА ПРОГРАМА ОХОРОНИ
НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА
НА 2018 – 2021 РОКИ
Районна програма охорони навколишнього природного середовища на 2018-2021 роки (далі – Програма) – це комплекс взаємно пов’язаних та узгоджених в часі заходів: організаційних, технологічних, технічних, ресурсозберігаючих, екологічних, санітарно-гігієнічних, фінансово-економічних, соціальних, інформаційних та освітньо-виховних, спрямованих на розв’язання проблем сфери охорони навколишнього природного середовища у Сарненському районі.
Обгрунтування доцільності розроблення Програми
Відповідно до статті 119 Конституції України, статтей 6, 16, 17, 20, 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 6 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року», статтей 9, 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», статтей 20, 32 Закону України «Про відходи», статті 15 Закону України «Про пестициди і агрохімікати», постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1147 «Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів», Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 №820-р, Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2017 № 57 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.04.2017 за №505/30373, Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.08.2011 №133 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 10.10.2011 за №1157/19895, Обласної програми охорони навколишнього природного середовища на 2017-2021 роки, схваленої розпорядженням голови облдержадміністрації від 24.01.2017 №24 (зі змінами), затвердженої рішенням Рівненської обласної ради від 17.03.2017 № 482 (зі змінами) розроблена районна програма охорони навколишнього природного середовища на 2018-2021 роки.
Програма спрямована на реалізацію державної політики у галузі охорони навколишнього середовища (довкілля), поліпшення стану та охорону земельних ресурсів, повітряного та водного басейнів, захист населення від впливу фізичних факторів, поліпшення санітарної очистки, утилізації та знешкодження відходів.
Реалізація Програми повинна забезпечити поступове покращення екологічної ситуації в районі, що сприятиме посиленню захисту життя і здоров’я населення від негативного впливу забруднення навколишнього природного середовища.
Однією з найактуальніших проблем розвитку суспільства є проблема збереження навколишнього природного середовища. Динамічне зростання обсягів та розширення сфери виробничої діяльності спричиняють посилення антропогенного навантаження на навколишнє природне середовище.
Існуючі тенденції визначають об’єктивну необхідність у розробці й реалізації економічної стратегії, спрямованої на удосконалення системи природокористування та зниження негативних наслідків антропогенного навантаження на навколишнє природне середовище та його компоненти.
Джерелами забруднення атмосфери є використання технологій, велика частина яких не відповідає сучасним екологічним вимогам, із значною частиною морально застарілого і фізично зношеного устаткування, невиконання у встановлені терміни атмосферо-захисних заходів щодо зниження шкідливих викидів, низький рівень експлуатації пилогазоочисних споруд.
З метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності вздовж річок і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межах водоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги.
Слід особливо зазначити, що відсутність меж прибережних захисних смуг, створює умови для незаконного ведення господарської діяльності в ній, самовільного заняття земель водного фонду, використання цих земель не за цільовим призначенням. Внаслідок цього, нерідко діяльність суб’єктів господарювання і громадян завдає значні збитки довкіллю, створює умови й сприяє забрудненню поверхневих вод і земель у межах зазначених територій, чим порушується вимоги ст.89 Водного кодексу України.
На даний момент найбільшого негативного впливу від розорення та засмічення прибережних захисних смуг отримують річки. Територією району протікає 26 малих річок, річки Горинь та Случ, безліч струмків; штучних водойм - 16, одне водосховище, озер - 34.
Забруднення навколишнього природного середовища відходами виробництва і споживання набуває все більшої гостроти. Відсутність ефективної системи поводження з відходами зумовлює накопичення їх значної кількості у місцях видалення, що призводить до антропогенного навантаження на довкілля, забруднення його основних компонентів: землі, водних ресурсів та атмосферного повітря.
Основним способом видалення твердих побутових відходів в районі є їх складування на сміттєзвалищах. Складування відходів проводиться за схемою: розрівнювання, ущільнення, ізоляція грунтом.
Разом з тим, органи місцевого самоврядування визначаються з методами та засобами роздільного збирання компонентів твердих побутових відходів з урахуванням їх морфологічного складу, річного обсягу утворення, потреб у вторинних енергетичних та матеріальних ресурсах, органічних добривах, наявності підприємств, які можуть переробляти окремі компоненти твердих побутових відходів та інших економічних факторів.
У 2016 році до переліку водно-болотних угідь міжнародного значення, що охороняються згідно Рамсарської конвенції, включений «Болотний масив Сомине» прощею 10852 га, розташований на території Рівненського природного заповідника (Карасинське лісництво) Сарненського району, а відтак потребує охорони за використанням природних ресурсів.
Мета Програми
Метою Програми є впровадження і підвищення ефективності природоохоронних заходів в районі для оптимізації стану навколишнього природного середовища, покращення умов життєдіяльності населення та забезпечення екологічної безпеки району.
Завдання Програми
Завданням Програми є спрямування дій органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм власності на реалізацію пріоритетних напрямів діяльності у сфері ефективного природокористування, дотримання вимог екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища, зокрема по:
- охороні і раціональному використанню водних ресурсів;
- охороні земель, заходах для боротьби зі шкідливою дією вод;
- охороні біоресурсів, збереження природно-заповідного фонду;
- охороні атмосферного повітря;
- поводженню з відходами.
Джерела та обсяги фінансування Програми
Фінансування природоохоронних заходів, передбачених Програмою, планується здійснювати за рахунок таких джерел: державний, обласний, районний, міський, селищний, сільські бюджети, бюджети об’єднаних територіальних громад, в тому числі кошти місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища та інші кошти незаборонені чинним законодавством (кошти підприємств, організацій, інвестиції, кредити тощо).
Програмою передбачається виконання заходів на загальну суму 46080,72 тис.грн.
Очікувані результати від реалізації Програми
Реалізація Програми охорони навколишнього природного середовища в Сарненському районі на 2018-2021 роки сприятиме:
- попередженню забруднення поверхневих і підземних вод внаслідок покращення роботи очисних споруд у населених пунктах району, реконструкції існуючих і будівництва нових каналізаційних мереж;
- зменшенню викидів шкідливих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних і мобільних джерел;
- формуванню регіональної екологічної мережі шляхом створення нових і вдосконалення функціонування існуючих заповідних територій;
- вдосконаленню системи поводження з побутовими відходами шляхом впровадження роздільної системи їх збирання ;
- захисту територій від затоплення та підтоплення;
- запобіганню втрат біотичного та ландшафтного різноманіття.
Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію виконання заходів Програми здійснює відділ житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації. Контроль за цільовим та ефективним використанням коштів здійснює відповідальний виконавець (головний розпорядник бюджетних коштів).
Структурні підрозділи районної державної адміністрації, виконавчі комітети рад, підприємства, установи, організації, що задіяні у виконанні заходів Програми, щокварталу подають звіти про їх виконання до відділу житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації.
Керівник апарату адміністрації В.Стельмах
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
районної програми охорони навколишнього природного середовища
на 2018-2021 роки
Програма схвалена
розпорядженням голови райдержадміністрації від _______________ №_______
Програма затверджена
рішенням Сарненської районної ради від ______________ № _______
Замовник Програми – Сарненська районна державна адміністрація
Розробник Програми – відділ житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації
Керівник Програми – перший заступник голови райдержадміністрації Назарець І.П.
Виконавці заходів, передбачених Програмою – структурні підрозділи райдержадміністрації, виконавчі комітети місцевих рад, підприємства, установи, організації району.
Строк виконання Програми – 2018-2021 роки
Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування
|
Обсяг фінансування, тис.грн.
|
за роками, тис.грн.
|
|||
2018
|
2019
|
2020
|
2021
|
||
Державний бюджет
|
15351,00
|
3053,00
|
6081,00
|
3124,00
|
3093,00
|
Обласний бюджет |
7500,00
|
1500,00
|
3000,00
|
1500,00
|
1500,00
|
Районний, міський, селищний, сільські бюджети, бюджети об’єднаних територіальних громад |
9735,00
|
2550,00
|
3680,00
|
1815,00
|
1690,00
|
Інші кошти (кошти підприємств, організацій, інвестиції, кредити тощо) |
13494,72
|
3055,55
|
3235,80
|
3464,56
|
3738,81
|
Всього
|
46080,72
|
10158,55
|
15996,80
|
9903,56
|
10021,81
|
Додаток 2
до Програми
ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ РАЙОННОЇ ПРОГРАМИ ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА НА 2018-2021 РОКИ
№
|
Найменування заходу
|
Очікувані результати виконання та ефективність заходу |
Відповідальний виконавець (головний розпорядник бюджетних коштів) |
Джерела фінансування (державний, обласний, районний, міський, селищний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної громади, інші кошти) |
Прогнозований обсяг фінансових ресурсів для виконання заходів (тис. грн.), всього
|
у тому числі за роками,
тис. грн.
|
||||||||||
2018
|
2019
|
2020
|
2021
|
|||||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
І. Охорона і раціональне використання водних ресурсів |
||||||||||||||||
1.1
|
Реконструкція очисних споруд №1 по вул. Заводській, 1 м. Сарни (в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації) |
Підвищення якості очистки стічних вод та зниження затрат на очистку |
Сарненська міська рада, комунальне підприємство «Екосервіс» |
державний
|
15000,00
|
3000,00
|
6000,00
|
3000,00
|
3000,00
|
|||||||
обласний
|
7500,00
|
1500,00
|
3000,00
|
1500,00
|
1500,00
|
|||||||||||
міський
|
7500,00
|
1500,00
|
3000,00
|
1500,00
|
1500,00
|
|||||||||||
1.2
|
Встановлення насосного обладнання на каналізаційних насосних станціях №3, 5, 9 м.Сарни |
Підвищення продуктивності каналізаційної насосної станції |
Сарненська міська рада, комунальне підприємство «Екосервіс» |
міський
|
330,00
|
330,00
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
1.3
|
Забезпечення безперебійної роботи кар’єрного водовідливу
|
Забезпечення нормативної очистки стічних вод
|
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
2649,32
|
500,25
|
600,30
|
720,36
|
828,41
|
|||||||
Всього за розділом «Охорона і раціональне використання водних ресурсів» |
державний
|
15000,00
|
3000,00
|
6000,00
|
3000,00
|
3000,00
|
||||||||||
обласний
|
7500,00
|
1500,00
|
3000,00
|
1500,00
|
1500,00
|
|||||||||||
міський
|
7830,00
|
1830,00
|
3000,00
|
1500,00
|
1500,00
|
|||||||||||
інші кошти |
2649,32
|
500,25
|
600,3
|
720,36
|
828,41
|
|||||||||||
ІІ. Охорона земель, заходи для боротьби зі шкідливою дією вод |
||||||||||||||||
2.1
|
Очищення меліоративних каналів у населених пунктах Клесівської селищної ради |
Зменшення підтоплення земельних ділянок
|
Клесівська селищна рада
|
бюджет Клесівської об’єднаної територіальної громади |
600,00
|
300,00
|
300,00
|
0
|
0
|
|||||||
2.2
|
Очищення меліоративних каналів території району
|
Зменшення підтоплення земельних ділянок
|
Сарненське управління водного господарства
|
інші кошти
|
35,00
|
5,00
|
10,00
|
10,00
|
10,00
|
|||||||
2.3
|
Відновлення гідрологічного режиму, видів рослин і тварин на землях масиву «Сомине» заповідника, порушених в наслідок незаконного видобутку бурштину |
Відновлення порушених земель
|
Рівненський природний заповідник |
державний
|
60,00
|
0
|
25,00
|
20,00
|
15,00
|
|||||||
районний, бюджет Клесівської об’єднаної територіальної громади |
60,00
|
0
|
25,00
|
20,00
|
15,00
|
|||||||||||
Всього за розділом «Охорона земель, заходи для боротьби зі шкідливою дією вод» |
державний
|
60,00
|
0
|
25,00
|
20,00
|
15,00
|
||||||||||
районний, бюджет Клесівської об’єднаної територіальної громади |
660,00
|
300,00
|
325,00
|
20,00
|
15,00
|
|||||||||||
інші кошти |
35,00
|
5,00
|
10,00
|
10,00
|
10,00
|
|||||||||||
ІІІ. Охорона біоресурсів, збереження природно-заповідного фонду |
||||||||||||||||
3.1
|
Влаштування мінералізованих смуг |
Запобігання утворенню та розвитку лісових пожеж
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
274,40
|
63,40
|
67,00
|
70,00
|
74,00
|
|||||||
3.2
|
Догляд за мінералізованими смугами та протипожежними розривами
|
Запобігання утворенню та розвитку лісових пожеж
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
871,00
|
202,00
|
212,00
|
223,00
|
234,00
|
|||||||
3.3
|
Організація, утримання пожежно-хімічних станцій і зв'язку
|
Запобігання утворенню та розвитку лісових пожеж
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
3666,00
|
850,00
|
893,00
|
938,00
|
985,00
|
|||||||
3.4
|
Утримання тимчасових пожежних наглядачів
|
Запобігання утворенню та розвитку лісових пожеж
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
562,40
|
130,40
|
137,00
|
144,00
|
151,00
|
|||||||
3.5
|
Благоустрій рекреаційних ділянок
|
Протипожежні заходи
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
960,00
|
240,00
|
240,00
|
240,00
|
240,00
|
|||||||
3.6
|
Лісопатологічні обстеження. Винищувальні роботи в осередках шкідників і хвороб |
Заходи боротьби зі шкідниками та хворобами лісу
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
3.7
|
Озеленення території та прилеглої до підприємства території
|
Покращення санітарного стану території
|
ТОВ «Завод металевих виробів»
|
інші кошти
|
170,00
|
80,00
|
30,00
|
30,00
|
30,00
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
3.8
|
Створення кадастру боліт (болотяних урочищ) території заповідника, його ведення |
База даних боліт, геоінформаційний шар розташування боліт |
Рівненський природний заповідник
|
державний
|
30,00
|
0
|
0
|
30,00
|
0
|
|||||||
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної громади
|
20,00
|
0
|
0
|
20,00
|
0
|
|||||||||||
3.9
|
Вивчення антропогенного впливу на водно-болотні угіддя заповідника зі сторони суміжних землекористувачів |
Підвищення ефективності збереження водно-болотних угідь заповідника |
Рівненський природний заповідник
|
державний
|
40,00
|
0
|
0
|
20,00
|
20,00
|
|||||||
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної громади
|
30,00
|
0
|
0
|
15,00
|
15,00
|
|||||||||||
3.10
|
Моніторинг водно-болотних птахів водно-болотного угіддя міжнародного значення «Болотний масив Сомине» |
Динаміка складу і чисельності птахів угіддя |
Рівненський природний заповідник |
державний
|
4,00
|
1,00
|
1,00
|
1,00
|
1,00
|
|||||||
3.11
|
Моніторинг гідрологічних показників водного режиму водно-болотного угіддя міжнародного значення «Болотний масив Сомине» |
Динаміка гідрологічних показників угіддя |
Рівненський природний заповідник
|
державний
|
4,00
|
1,00
|
1,00
|
1,00
|
1,00
|
|||||||
3.12
|
Розробка та впровадження менеджмент-плану водно-болотного угіддя міжнародного значення «Болотний масив Сомине» |
Виготовлення менеджмент-плану
|
Рівненський природний заповідник, суміжні землекористувачі, місцеві громади |
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної громади, інші кошти |
40,00
|
0
|
0
|
0
|
40,00
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
3.13
|
Створення інформаційної карти та бази даних місць зростання рідкісних видів рослин, перебування рідкісних видів тварин та рекомендацій щодо їх збереження |
Карта та база даних перебування рідкісних видів; підвищення ефективності збереження рідкісних видів флори та фауни |
Рівненський природний заповідник |
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної громади, інші кошти |
90,00
|
0
|
30,00
|
30,00
|
30,00
|
|||||||
3.14
|
Визначення конфігурації та режиму ділянок охоронної зони масиву «Сомине» Рівненського природного заповідника, протипожежне облаштування |
Налагодження співпраці у збереженні природних комплексів; розробка ефективної охоронної зони; встановлення знаків, поінформованість населення |
Рівненський природний заповідник, суміжні землекористувачі, місцеві громади |
державний
|
164,00
|
20,00
|
48,00
|
46,00
|
50,00
|
|||||||
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної громади, інші кошти |
35,00
|
0
|
15,00
|
10,00
|
10,00
|
|||||||||||
3.15
|
Обстеження об’єктів природно-заповідного фонду Сарненського району, розробка рекомендацій щодо їх функціонування |
Актуальні відомості про об’єкти природно-заповідного фонду району; поновлення паспортів на об’єкти та розроблення рекомендацій щодо їх функціонування |
Рівненський природний заповідник |
державний
|
12,00
|
3,00
|
3,00
|
3,00
|
3,00
|
|||||||
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної громади, інші кошти |
20,00
|
5,00
|
5,00
|
5,00
|
5,00
|
|||||||||||
Всього за розділом «Охорона біоресурсів, збереження природно-заповідного фонду» |
державний
|
254,00
|
25,00
|
53,00
|
101,00
|
75,00
|
||||||||||
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної громади, інші кошти |
235,00
|
5,00
|
50,00
|
80,00
|
100,00
|
|||||||||||
інші кошти |
6503,80
|
1565,80
|
1579,00
|
1645,00
|
1714,00
|
|||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|
||||||
IV. Охорона атмосферного повітря
|
||||||||||||||||
4.1
|
Контроль за дотриманням затверджених нормативів граничнодопустимих викидів (ГДВ) забруднюючих речовин |
Недопущення забруднення навколишнього природного середовища |
ТОВ «Завод металевих виробів»
|
інші кошти
|
16,00
|
0
|
8,00
|
0
|
8,00
|
|||||||
4.2
|
Контроль за ефективністю роботи газово-очисної установики (ГОУ)
|
Зниження викидів речовин в атмосферне повітря
|
ТОВ «Завод металевих виробів»
|
інші кошти
|
6,00
|
1,50
|
1,50
|
1,50
|
1,50
|
|||||||
4.3
|
Моніторинг за станом атмосферного повітря на межі санітарно-захисної зони
|
Недопущення забруднення навколишнього природного середовища |
ТОВ «Завод металевих виробів»
|
інші кошти
|
36,00
|
9,00
|
9,00
|
9,00
|
9,00
|
|||||||
4.4
|
Підвищення ефективності діючого пило-, газоочисного обладнання |
Зниження викидів речовин у вигляді суспендованих твердих частинок в атмосферне повітря |
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
427,00
|
80,00
|
92,00
|
105,00
|
150,00
|
|||||||
4.5
|
Зниження пилоутворення на навантажувально-розвантажувальних роботах шляхом використання гідро зрошування |
Зниження пиловидалення на 70%
|
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
99,90
|
20,00
|
23,00
|
26,50
|
30,40
|
|||||||
4.6
|
Зменшення пилоутворення на автошляхах через регулярне зрошення водою |
Зниження пиловидалення на 55%
|
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
499,20
|
100,00
|
115,00
|
132,20
|
152,00
|
|||||||
4.7
|
Використання гідро зрошення у технологічному процесі виробництва щебеню |
Зниження пиловидалення на 70%
|
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
747,50
|
150,00
|
172,50
|
198,00
|
227,00
|
|||||||
Всього за розділом «Охорона атмосферного повітря» |
інші кошти |
1831,60
|
360,50
|
421,00
|
472,20
|
577,90
|
||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
V. Поводження з відходами
|
||||||||||||||||
5.1
|
Проведення заходів із забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення та знешкодження непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин і тари від них |
Очищення території району від непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин |
Відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації, Коростська сільська рада |
державний
|
25,00
|
25,00
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
5.2
|
Упорядкування місць видалення відходів та ліквідація стихійних звалищ відходів |
Дотримання санітарних норм при зберіганні побутових відходів |
Органи місцевого самоврядування, власники місць видалення відходів |
районний, міський, селищний, сільські бюджети, бюджети об’єднаних територіальних громад |
200,00
|
50,00
|
50,00
|
50,00
|
50,00
|
|||||||
інші кошти
|
120,00
|
30,00
|
30,00
|
30,00
|
30,00
|
|||||||||||
5.3
|
Придбання контейнерів для збору твердих побутових відходів (в тому числі для роздільного збирання відходів) та облаштування майданчиків для їх розміщення |
Зменшення забруднення побутовими відходами території населених пунктів |
Виконавчі комітети місцевих рад, житлово-комунальні підприємства |
районний, міський, селищний, сільські бюджети, бюджети об’єднаних територіальних громад |
615,00
|
315,00
|
200,00
|
100,00
|
0
|
|||||||
інші кошти
|
150,00
|
50,00
|
50,00
|
50,00
|
0
|
|||||||||||
5.4
|
Впровадження технологій роздільного збирання твердих побутових відходів |
Зменшення обсягів захоронення побутових відходів шляхом впровадження роздільного збирання твердих побутових відходів на 20% |
Виконавчі комітети місцевих рад
|
районний, міський, селищний, сільські бюджети, бюджети об’єднаних територіальних громад |
80,00
|
20,00
|
20,00
|
20,00
|
20,00
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
5.5
|
Забезпечення передачі на утилізацію шкідливих відходів виробництва спеціалізованим підприємствам |
Недопущення забруднення навколишнього природного середовища |
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
85,00
|
19,00
|
20,50
|
22,00
|
23,50
|
|||||||
5.6
|
Здійснення організаційних заходів для передачі і реалізації відходів іншим споживачам або підприємствам, установа, організаціям, що займаються збиранням, зберіганням та передачею на оброблення, утилізацію та знешкодження небезпечних відходів |
Недопущення забруднення навколишнього природного середовища |
ТОВ «Завод металевих виробів»
|
інші кошти
|
2220,00
|
555,00
|
555,00
|
555,00
|
555,00
|
|||||||
5.7
|
Організація та забезпечення широкого інформаційного супроводу заходів щодо запровадження роздільного збирання відходів та підвищення екологічної свідомості населення |
Підвищення екологічної свідомості населення
|
Відділ виконавчі комітети місцевих |
державний
|
12,00
|
3,00
|
3,00
|
3,00
|
3,00
|
|||||||
районний, міський, селищний, сільські бюджети, бюджети об’єднаних територіальних громад |
15,00
|
0
|
5,00
|
5,00
|
5,00
|
|||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
Всього за розділом «Поводження з відходами» |
державний
|
37,00
|
28,00
|
3,00
|
3,00
|
3,00
|
||||||||||
районний, міський, селищний, сільські бюджети, бюджети об’єднаних територіальних громад |
1010,00
|
415,00
|
305,00
|
215,00
|
75,00
|
|||||||||||
інші кошти |
2475,00
|
624,00
|
625,50
|
617,00
|
608,50
|
Про районну програму охорони
навколишнього середовища |
Відповідно до статті 119
Конституції України, статтей 2, 6, 16, 17, 20, 21 Закону України «Про місцеві
державні адміністрації», на виконання статті 6 Закону України «Про охорону
навколишнього природного середовища», статтей 20, 32
Закону України «Про відходи», керуючись Законом України «Про Основні засади
(стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року»
з метою поліпшення екологічного стану довкілля:
1. Схвалити районну програму охорони навколишнього природного
середовища на 2018-2021 роки (далі – Програма), згідно
додатку.
2. Відділу житлово-комунального господарства та
екології
райдержадміністрації подати Програму на затвердження Сарненській
районній раді в установленому
порядку.
3. Фінансовому
управлінню райдержадміністрації, рекомендувати виконавчим комітетам місцевих рад, підприємствам, установам, організаціям передбачати
в місцевих бюджетах на відповідні роки кошти на реалізацію заходів Програми у
межах наявних фінансових ресурсів.
4. Структурним
підрозділам райдержадміністрації, підприємствам, установам, організаціям, рекомендувати
виконавчим комітетам місцевих рад:
4.1. забезпечити
виконання заходів Програми;
4.2. щокварталу до
05 числа місяця, що настає за звітним періодом, інформувати відділ житлово-комунального
господарства та екології райдержадміністрації про хід виконання заходів
Програми.
5. Контроль за виконанням
розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Назарця
І.П.
Голова
адміністрації Я. Яковчук
Додаток
до розпорядження
голови
райдержадміністрації
18 квітня 2018 року
№164
РАЙОННА ПРОГРАМА ОХОРОНИ
НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО
СЕРЕДОВИЩА
НА 2018 – 2021 РОКИ
Районна
програма охорони навколишнього природного середовища на 2018-2021 роки (далі –
Програма) – це комплекс взаємно пов’язаних та узгоджених в часі заходів:
організаційних, технологічних, технічних, ресурсозберігаючих, екологічних,
санітарно-гігієнічних, фінансово-економічних, соціальних, інформаційних та
освітньо-виховних, спрямованих на розв’язання проблем сфери охорони
навколишнього природного середовища у Сарненському районі.
Обгрунтування доцільності
розроблення Програми
Відповідно до статті 119 Конституції України, статтей 6, 16, 17, 20, 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 6 Закону України «Про охорону навколишнього природного
середовища», Закону України «Про Основні засади (стратегію) державної
екологічної політики України на період до 2020 року», статтей 9, 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», статтей
20, 32 Закону України «Про відходи», статті 15 Закону України «Про пестициди і
агрохімікати», постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1147 «Про
затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних
заходів», Національної стратегії управління відходами в
Україні до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від
08.11.2017 №820-р, Порядку розроблення, погодження та затвердження схем
санітарного очищення населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства
регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
України від 23.03.2017 № 57 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.04.2017
за №505/30373, Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої
наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та
житлово-комунального господарства України від 01.08.2011 №133 та зареєстрованої
в Міністерстві юстиції України від 10.10.2011 за №1157/19895, Обласної програми
охорони навколишнього природного середовища на 2017-2021 роки, схваленої розпорядженням
голови облдержадміністрації від 24.01.2017 №24 (зі змінами), затвердженої
рішенням Рівненської обласної ради від 17.03.2017 № 482 (зі змінами) розроблена
районна програма охорони навколишнього природного середовища на 2018-2021 роки.
Програма спрямована на реалізацію державної політики у галузі охорони
навколишнього середовища (довкілля), поліпшення стану та охорону земельних
ресурсів, повітряного та водного басейнів, захист населення від впливу фізичних
факторів, поліпшення санітарної очистки, утилізації та знешкодження відходів.
Реалізація Програми повинна забезпечити поступове покращення екологічної
ситуації в районі, що сприятиме посиленню захисту життя і здоров’я населення
від негативного впливу забруднення навколишнього природного середовища.
Однією з найактуальніших проблем розвитку
суспільства є проблема збереження навколишнього природного середовища. Динамічне зростання обсягів та розширення сфери виробничої
діяльності спричиняють посилення антропогенного навантаження на навколишнє
природне середовище.
Існуючі
тенденції визначають об’єктивну необхідність у розробці й реалізації
економічної стратегії, спрямованої на удосконалення системи природокористування
та зниження негативних наслідків антропогенного навантаження на навколишнє
природне середовище та його компоненти.
Джерелами забруднення атмосфери є використання
технологій, велика частина яких не відповідає сучасним екологічним вимогам, із
значною частиною морально застарілого і фізично зношеного устаткування,
невиконання у встановлені терміни атмосферо-захисних заходів щодо зниження
шкідливих викидів, низький рівень експлуатації пилогазоочисних споруд.
З метою
охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження
їх водності вздовж річок і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межах
водоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги.
Слід особливо зазначити, що відсутність меж
прибережних захисних смуг, створює умови для незаконного ведення господарської
діяльності в ній, самовільного заняття земель водного фонду, використання цих
земель не за цільовим призначенням. Внаслідок цього, нерідко діяльність
суб’єктів господарювання і громадян завдає значні збитки довкіллю, створює
умови й сприяє забрудненню поверхневих вод і земель у межах зазначених
територій, чим порушується вимоги ст.89 Водного кодексу України.
На даний момент найбільшого негативного впливу
від розорення та засмічення прибережних захисних смуг отримують річки. Територією району протікає 26 малих річок, річки Горинь та Случ, безліч струмків; штучних водойм - 16,
одне водосховище, озер - 34.
Забруднення
навколишнього природного середовища відходами виробництва і споживання набуває
все більшої гостроти. Відсутність ефективної системи поводження з відходами
зумовлює накопичення їх значної кількості у місцях видалення, що призводить до
антропогенного навантаження на довкілля, забруднення його основних компонентів:
землі, водних ресурсів та атмосферного повітря.
Основним
способом видалення твердих побутових відходів в районі є їх складування на
сміттєзвалищах. Складування відходів проводиться за схемою: розрівнювання,
ущільнення, ізоляція грунтом.
Разом з
тим, органи місцевого самоврядування визначаються з методами та засобами
роздільного збирання компонентів твердих побутових відходів з урахуванням їх
морфологічного складу, річного обсягу утворення, потреб у вторинних
енергетичних та матеріальних ресурсах, органічних добривах, наявності підприємств,
які можуть переробляти окремі компоненти твердих побутових відходів та інших
економічних факторів.
У 2016 році до переліку водно-болотних угідь
міжнародного значення, що охороняються згідно Рамсарської конвенції, включений
«Болотний масив Сомине» прощею 10852 га, розташований на території Рівненського
природного заповідника (Карасинське лісництво) Сарненського району, а відтак
потребує охорони за використанням природних ресурсів.
Мета Програми
Метою Програми є впровадження і підвищення ефективності природоохоронних заходів в районі для оптимізації стану навколишнього природного середовища, покращення умов життєдіяльності населення та забезпечення
екологічної безпеки району.
Завдання Програми
Завданням Програми є
спрямування дій органів виконавчої влади
та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм власності на реалізацію пріоритетних напрямів
діяльності у сфері ефективного природокористування, дотримання вимог екологічної безпеки та охорони навколишнього природного
середовища, зокрема по:
- охороні і раціональному
використанню водних ресурсів;
- охороні земель, заходах для
боротьби зі шкідливою дією вод;
- охороні біоресурсів, збереження
природно-заповідного фонду;
- охороні атмосферного повітря;
- поводженню з відходами.
Джерела та обсяги фінансування
Програми
Фінансування природоохоронних
заходів, передбачених Програмою, планується здійснювати за рахунок таких
джерел: державний, обласний, районний, міський, селищний, сільські бюджети, бюджети
об’єднаних територіальних громад, в тому числі кошти місцевих фондів охорони
навколишнього природного середовища та інші кошти незаборонені чинним
законодавством (кошти підприємств, організацій, інвестиції, кредити тощо).
Програмою передбачається
виконання заходів на загальну суму 46080,72 тис.грн.
Очікувані
результати від реалізації Програми
Реалізація Програми охорони навколишнього
природного середовища в Сарненському
районі на 2018-2021 роки сприятиме:
- попередженню забруднення поверхневих і підземних вод внаслідок покращення роботи очисних споруд у
населених пунктах району, реконструкції існуючих і будівництва нових
каналізаційних мереж;
- зменшенню викидів шкідливих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних і мобільних джерел;
- формуванню регіональної екологічної мережі шляхом створення нових і вдосконалення функціонування існуючих заповідних територій;
- вдосконаленню
системи поводження з побутовими відходами шляхом впровадження роздільної системи їх збирання ;
- захисту територій
від затоплення та підтоплення;
- запобіганню втрат
біотичного та ландшафтного різноманіття.
Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію виконання заходів
Програми здійснює відділ житлово-комунального господарства та екології
райдержадміністрації. Контроль за цільовим та ефективним використанням коштів
здійснює відповідальний виконавець (головний розпорядник бюджетних коштів).
Структурні підрозділи районної
державної адміністрації, виконавчі комітети рад, підприємства, установи,
організації, що задіяні у виконанні заходів Програми, щокварталу подають звіти
про їх виконання до відділу житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації.
Керівник
апарату адміністрації В.Стельмах
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
районної програми
охорони навколишнього природного середовища
на 2018-2021 роки
Програма схвалена
розпорядженням голови райдержадміністрації від _______________ №_______
Програма затверджена
рішенням Сарненської районної ради від ______________ № _______
Замовник Програми –
Сарненська районна державна адміністрація
Розробник
Програми – відділ житлово-комунального господарства та екології
райдержадміністрації
Керівник Програми – перший заступник голови райдержадміністрації Назарець І.П.
Виконавці заходів, передбачених Програмою – структурні підрозділи
райдержадміністрації, виконавчі комітети місцевих рад,
підприємства, установи, організації району.
Строк виконання
Програми – 2018-2021 роки
Прогнозні обсяги та
джерела фінансування
Джерела фінансування
|
Обсяг фінансування, тис.грн.
|
за роками, тис.грн.
|
|||
2018
|
2019
|
2020
|
2021
|
||
Державний бюджет
|
15351,00
|
3053,00
|
6081,00
|
3124,00
|
3093,00
|
Обласний |
7500,00
|
1500,00
|
3000,00
|
1500,00
|
1500,00
|
Районний, |
9735,00
|
2550,00
|
3680,00
|
1815,00
|
1690,00
|
Інші |
13494,72
|
3055,55
|
3235,80
|
3464,56
|
3738,81
|
Всього
|
46080,72
|
10158,55
|
15996,80
|
9903,56
|
10021,81
|
Додаток 2
до Програми
ЗАХОДИ ЩОДО
РЕАЛІЗАЦІЇ РАЙОННОЇ ПРОГРАМИ ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА НА
2018-2021 РОКИ
№
|
Найменування заходу
|
Очікувані результати виконання та ефективність |
Відповідальний виконавець (головний розпорядник |
Джерела фінансування (державний, обласний, районний, |
Прогнозований обсяг фінансових ресурсів для (тис. грн.), всього
|
у тому числі за роками,
тис. грн.
|
||||||||||
2018
|
2019
|
2020
|
2021
|
|||||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
І. |
||||||||||||||||
1.1
|
Реконструкція очисних споруд №1 по вул. |
Підвищення якості очистки стічних вод та |
Сарненська міська рада, комунальне підприємство |
державний
|
15000,00
|
3000,00
|
6000,00
|
3000,00
|
3000,00
|
|||||||
обласний
|
7500,00
|
1500,00
|
3000,00
|
1500,00
|
1500,00
|
|||||||||||
міський
|
7500,00
|
1500,00
|
3000,00
|
1500,00
|
1500,00
|
|||||||||||
1.2
|
Встановлення насосного обладнання на |
Підвищення продуктивності каналізаційної |
Сарненська міська рада, комунальне підприємство |
міський
|
330,00
|
330,00
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
1.3
|
Забезпечення безперебійної роботи кар’єрного водовідливу
|
Забезпечення нормативної очистки стічних вод
|
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
2649,32
|
500,25
|
600,30
|
720,36
|
828,41
|
|||||||
Всього |
державний
|
15000,00
|
3000,00
|
6000,00
|
3000,00
|
3000,00
|
||||||||||
обласний
|
7500,00
|
1500,00
|
3000,00
|
1500,00
|
1500,00
|
|||||||||||
міський
|
7830,00
|
1830,00
|
3000,00
|
1500,00
|
1500,00
|
|||||||||||
інші |
2649,32
|
500,25
|
600,3
|
720,36
|
828,41
|
|||||||||||
ІІ. |
||||||||||||||||
2.1
|
Очищення меліоративних каналів у населених пунктах |
Зменшення підтоплення земельних ділянок
|
Клесівська селищна рада
|
бюджет Клесівської об’єднаної територіальної |
600,00
|
300,00
|
300,00
|
0
|
0
|
|||||||
2.2
|
Очищення меліоративних каналів території району
|
Зменшення підтоплення земельних ділянок
|
Сарненське управління водного господарства
|
інші кошти
|
35,00
|
5,00
|
10,00
|
10,00
|
10,00
|
|||||||
2.3
|
Відновлення гідрологічного режиму, видів рослин і тварин на землях масиву «Сомине» заповідника, |
Відновлення порушених земель
|
Рівненський природний |
державний
|
60,00
|
0
|
25,00
|
20,00
|
15,00
|
|||||||
районний, бюджет |
60,00
|
0
|
25,00
|
20,00
|
15,00
|
|||||||||||
Всього |
державний
|
60,00
|
0
|
25,00
|
20,00
|
15,00
|
||||||||||
районний, |
660,00
|
300,00
|
325,00
|
20,00
|
15,00
|
|||||||||||
інші |
35,00
|
5,00
|
10,00
|
10,00
|
10,00
|
|||||||||||
ІІІ. |
||||||||||||||||
3.1
|
Влаштування |
Запобігання утворенню та розвитку лісових пожеж
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
274,40
|
63,40
|
67,00
|
70,00
|
74,00
|
|||||||
3.2
|
Догляд за мінералізованими смугами та протипожежними розривами
|
Запобігання утворенню та розвитку лісових пожеж
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
871,00
|
202,00
|
212,00
|
223,00
|
234,00
|
|||||||
3.3
|
Організація, утримання пожежно-хімічних станцій і зв'язку
|
Запобігання утворенню та розвитку лісових пожеж
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
3666,00
|
850,00
|
893,00
|
938,00
|
985,00
|
|||||||
3.4
|
Утримання тимчасових пожежних наглядачів
|
Запобігання утворенню та розвитку лісових пожеж
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
562,40
|
130,40
|
137,00
|
144,00
|
151,00
|
|||||||
3.5
|
Благоустрій рекреаційних ділянок
|
Протипожежні заходи
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
960,00
|
240,00
|
240,00
|
240,00
|
240,00
|
|||||||
3.6
|
Лісопатологічні обстеження. Винищувальні роботи |
Заходи боротьби зі шкідниками та хворобами лісу
|
ДП «Сарненське лісове господарство»
|
інші кошти
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
3.7
|
Озеленення території та прилеглої до підприємства території
|
Покращення санітарного стану території
|
ТОВ «Завод металевих виробів»
|
інші кошти
|
170,00
|
80,00
|
30,00
|
30,00
|
30,00
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
3.8
|
Створення кадастру боліт (болотяних урочищ) території заповідника, його |
База даних боліт, |
Рівненський природний заповідник
|
державний
|
30,00
|
0
|
0
|
30,00
|
0
|
|||||||
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної громади
|
20,00
|
0
|
0
|
20,00
|
0
|
|||||||||||
3.9
|
Вивчення антропогенного впливу на водно-болотні угіддя заповідника зі |
Підвищення ефективності |
Рівненський природний заповідник
|
державний
|
40,00
|
0
|
0
|
20,00
|
20,00
|
|||||||
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної громади
|
30,00
|
0
|
0
|
15,00
|
15,00
|
|||||||||||
3.10
|
Моніторинг водно-болотних птахів водно-болотного угіддя міжнародного |
Динаміка складу і чисельності |
Рівненський природний |
державний
|
4,00
|
1,00
|
1,00
|
1,00
|
1,00
|
|||||||
3.11
|
Моніторинг гідрологічних показників водного режиму водно-болотного угіддя |
Динаміка гідрологічних |
Рівненський природний заповідник
|
державний
|
4,00
|
1,00
|
1,00
|
1,00
|
1,00
|
|||||||
3.12
|
Розробка та впровадження менеджмент-плану водно-болотного угіддя |
Виготовлення менеджмент-плану
|
Рівненський природний |
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної |
40,00
|
0
|
0
|
0
|
40,00
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
3.13
|
Створення інформаційної карти та бази даних |
Карта та база даних перебування рідкісних видів; |
Рівненський природний |
районний, сільський бюджет, бюджет об’єднаної територіальної |
90,00
|
0
|
30,00
|
30,00
|
30,00
|
|||||||
3.14
|
Визначення конфігурації та режиму ділянок охоронної зони масиву |
Налагодження співпраці |
Рівненський природний |
державний
|
164,00
|
20,00
|
48,00
|
46,00
|
50,00
|
|||||||
районний, сільський |
35,00
|
0
|
15,00
|
10,00
|
10,00
|
|||||||||||
3.15
|
Обстеження об’єктів |
Актуальні відомості про поновлення |
Рівненський природний |
державний
|
12,00
|
3,00
|
3,00
|
3,00
|
3,00
|
|||||||
районний, сільський |
20,00
|
5,00
|
5,00
|
5,00
|
5,00
|
|||||||||||
Всього |
державний
|
254,00
|
25,00
|
53,00
|
101,00
|
75,00
|
||||||||||
районний, |
235,00
|
5,00
|
50,00
|
80,00
|
100,00
|
|||||||||||
інші |
6503,80
|
1565,80
|
1579,00
|
1645,00
|
1714,00
|
|||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|
||||||
IV. Охорона атмосферного повітря
|
||||||||||||||||
4.1
|
Контроль за дотриманням затверджених нормативів граничнодопустимих викидів (ГДВ) |
Недопущення |
ТОВ «Завод металевих виробів»
|
інші кошти
|
16,00
|
0
|
8,00
|
0
|
8,00
|
|||||||
4.2
|
Контроль за ефективністю роботи газово-очисної установики (ГОУ)
|
Зниження викидів речовин в атмосферне повітря
|
ТОВ «Завод металевих виробів»
|
інші кошти
|
6,00
|
1,50
|
1,50
|
1,50
|
1,50
|
|||||||
4.3
|
Моніторинг за станом атмосферного повітря на межі санітарно-захисної зони
|
Недопущення |
ТОВ «Завод металевих виробів»
|
інші кошти
|
36,00
|
9,00
|
9,00
|
9,00
|
9,00
|
|||||||
4.4
|
Підвищення ефективності діючого пило-, |
Зниження викидів речовин у вигляді суспендованих |
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
427,00
|
80,00
|
92,00
|
105,00
|
150,00
|
|||||||
4.5
|
Зниження пилоутворення на |
Зниження пиловидалення на 70%
|
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
99,90
|
20,00
|
23,00
|
26,50
|
30,40
|
|||||||
4.6
|
Зменшення пилоутворення на автошляхах через |
Зниження пиловидалення на 55%
|
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
499,20
|
100,00
|
115,00
|
132,20
|
152,00
|
|||||||
4.7
|
Використання гідро зрошення у технологічному |
Зниження пиловидалення на 70%
|
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
747,50
|
150,00
|
172,50
|
198,00
|
227,00
|
|||||||
Всього |
інші |
1831,60
|
360,50
|
421,00
|
472,20
|
577,90
|
||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
V. Поводження з відходами
|
||||||||||||||||
5.1
|
Проведення заходів із забезпечення екологічно |
Очищення території району від непридатних до |
Відділ агропромислового розвитку |
державний
|
25,00
|
25,00
|
0
|
0
|
0
|
|||||||
5.2
|
Упорядкування місць видалення відходів та |
Дотримання санітарних норм при зберіганні |
Органи місцевого самоврядування, власники місць |
районний, міський, селищний, сільські бюджети, |
200,00
|
50,00
|
50,00
|
50,00
|
50,00
|
|||||||
інші кошти
|
120,00
|
30,00
|
30,00
|
30,00
|
30,00
|
|||||||||||
5.3
|
Придбання контейнерів для збору твердих |
Зменшення забруднення побутовими відходами |
Виконавчі комітети місцевих рад, |
районний, міський, селищний, сільські бюджети, |
615,00
|
315,00
|
200,00
|
100,00
|
0
|
|||||||
інші кошти
|
150,00
|
50,00
|
50,00
|
50,00
|
0
|
|||||||||||
5.4
|
Впровадження технологій роздільного збирання |
Зменшення обсягів захоронення побутових відходів |
Виконавчі комітети місцевих рад
|
районний, міський, селищний, сільські бюджети, |
80,00
|
20,00
|
20,00
|
20,00
|
20,00
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
5.5
|
Забезпечення передачі на утилізацію шкідливих |
Недопущення забруднення навколишнього природного |
ТзОВ «Селищанський гранітний кар’єр»
|
інші кошти
|
85,00
|
19,00
|
20,50
|
22,00
|
23,50
|
|||||||
5.6
|
Здійснення організаційних заходів для передачі і |
Недопущення забруднення навколишнього природного |
ТОВ «Завод металевих виробів»
|
інші кошти
|
2220,00
|
555,00
|
555,00
|
555,00
|
555,00
|
|||||||
5.7
|
Організація та забезпечення широкого |
Підвищення екологічної свідомості населення
|
Відділ виконавчі |
державний
|
12,00
|
3,00
|
3,00
|
3,00
|
3,00
|
|||||||
районний, міський, |
15,00
|
0
|
5,00
|
5,00
|
5,00
|
|||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|||||||
Всього |
державний
|
37,00
|
28,00
|
3,00
|
3,00
|
3,00
|
||||||||||
районний, |
1010,00
|
415,00
|
305,00
|
215,00
|
75,00
|
|||||||||||
інші |
2475,00
|
624,00
|
625,50
|
617,00
|
608,50
|
-->