Також дивіться новини на facebook.com

№ 350 від 03 вересня 2018 року "Про затвердження Положення про відділ з обслуговування Центру надання адміністративних послуг Сарненської районної державної адміністрації "

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
03 вересня 2018 року                                                                             № 350                 

Про затвердження  Положення про

відділ з обслуговування Центру надання

адміністративних послуг Сарненської
районної державної адміністрації
 

Відповідно до статей 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 3, 17, 31 Закону України «Про державну службу», Закону України від 09 листопада 2017 року №2190-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань проходження державної служби», керуючись Примірним положенням про центр надання адміністративних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118, та з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства:

1. Затвердити Положення про відділ з обслуговування Центру надання адміністративних послуг Сарненської районної державної адміністрації згідно з додатком.

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 18 вересня 2015 року № 326 «Про затвердження Положення про відділ з обслуговування Центру надання адміністративних послуг Сарненської районної державної адміністрації».

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації І.П.Назарця.

 
 
 
        

Голова адміністрації                                                                     Я.ЯКОВЧУК                                  


Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
03 вересня 2018 року № 350   
 
 
 
 
 
 

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ з обслуговування Центру надання адміністративних послуг Сарненської районної державної адміністрації

 

1. Відділ з обслуговування Центру надання адміністративних послуг (далі - Відділ) утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг при Сарненській районній державній адміністрації.

2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Відділу як структурного підрозділу Сарненської районної державної адміністрації приймається головою Сарненської районної державної адміністрації.

3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про Відділ.

4. Основними завданнями Відділу є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

5. Відділом забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Відділ, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається Сарненською районною державною адміністрацією та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

Відділ з обслуговування Центру надання адміністративних послуг Сарненської районної державної адміністрації на основі узгоджених рішень може забезпечувати також надання адміністративних послуг Рівненської облдержадміністрації та органів місцевого самоврядування.

6. У Відділі за рішенням голови районної державної адміністрації також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).

7. У приміщенні, де розміщується Відділ, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється Сарненською районною державною адміністрацією на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.

Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.

8. Відділ повинен бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.

За рішенням Сарненської районної державної адміністрації можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).

Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення у Відділі не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.

9. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги у Відділі звертається до адміністратора - посадової особи Сарненської районної державної адміністрації, яка організовує надання адміністративних послуг.

10. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади керівником апарату Сарненської районної державної адміністрації.

Кількість адміністраторів, які працюють у Відділі, визначається головою Сарненської районної державної адміністрації.

11. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Відділу.

12. Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;

7) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.

 13. Адміністратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;

3) інформувати начальника Відділу та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5) порушувати клопотання перед начальником Відділу щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Відділу.
14. Начальник Відділу призначається на посаду та звільняється з посади керівником апарату Сарненської районної державної адміністрації.

15. Начальник Відділу повинен мати вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою.

16. Начальник відповідно до завдань, покладених на Відділ:

1) здійснює керівництво роботою Відділу, несе персональну відповідальність за організацію діяльності Відділу;

2) організовує діяльність Відділу, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Відділу

3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

4) організовує інформаційне забезпечення роботи Відділу, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

5) сприяє створенню належних умов праці у Відділі, вносить пропозиції до Сарненської районної державної адміністрації щодо матеріально-технічного забезпечення Відділу;

6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;

7) може здійснювати функції адміністратора;

8) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Відділ.

17. На період відпустки начальника Відділу його обов’язки виконує адміністратор Відділу відповідно до розпорядження голови Сарненської районної державної адміністрації.

18. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.

19. З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці за рішенням Сарненської районної державної адміністрації можуть утворюватися територіальні підрозділи Відділу, які забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається Сарненською районною державною адміністрацією.

20. Час прийому суб’єктів звернень у Відділі становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Відділ. Відділ не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-ї години.

За рішенням Сарненської районної державної адміністрації час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.

Графік прийому суб’єктів звернень у Відділі: понеділок, середа, четвер, п’ятниця – з 9-00 години до 16-00 години; вівторок – з 9-00 години до 20-00 години. Відділ працює без перерви на обід. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Відділ. Вихідні дні – субота, неділя, святкові та неробочі дні.

21. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Відділу здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів.

Відділ звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг.

 
 
 
Начальник відділу з обслуговування
Центру надання адміністративних послуг
Сарненської районної державної адміністрації                          І.КАЛЮХОВА