Також дивіться новини на facebook.com

№ 406 від 25 вересня 2018 року "Про затвердження Положення про відділ з питань державної реєстрації Сарненської районної державної адміністрації "

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
25  вересня 2018 року                                                                              № 406               

Про затвердження  Положення про

відділ з питань державної реєстрації

Сарненської районної державної адміністрації

 

Відповідно до статей 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 3, 17, 31 Закону України «Про державну службу», Закону України від 09 листопада 2017 року №2190-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань проходження державної служби», постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року №887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації»,  з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства:

1.     Затвердити Положення про відділ з питань державної реєстрації

Сарненської районної державної адміністрації , що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 17  травня 2016 року № 186 «Про затвердження Положення про відділ з питань державної реєстрації Сарненської районної державної адміністрації».

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації І.Назарця.

 
 
 
        

Голова адміністрації                                                                     Я.ЯКОВЧУК