Також дивіться новини на facebook.com

№ 513 від 13 листопада 2018 року "Про проведення річної інвентаризації "

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 
    

13 листопада 2018 року                                                                        № 513

 

Про проведення

річної інвентаризації

 
 

З метою забезпечення повноти та достовірності даних бухгалтерського обліку, а також перевірки фактичної наявності активів та стану розрахунків,відповідно до статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-ХІV, п.12 Порядку надання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року №419, та керуючись п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року №879, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 року за  №1365/26142 (зі змінами):

 

1.Провести повну інвентаризацію  основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків із перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 01 листопада 2018 року.

        2. Для проведення річної інвентаризації створити комісію у складі:

Голова комісії:

Назарець І.П. – перший заступник голови районної державної адміністрації;

Члени комісії:

Волосячик О.А. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;

Зубчинська О.П.- начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату адміністрації- головний бухгалтер;

Ковтунович М.В. – головний спеціаліст юридичного відділу апарату районної державної адміністрації;

Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації;

Стельмах В.М.- керівник апарату районної державної адміністрації..

        3.У разі персональних змін у складі інвентаризаційної комісії або відсутності осіб, які входять до її складу, у зв’язку з відсутністю, хворобою чи інших причин, особи, які виконують їх обов’язки входять до складу комісії за посадами.

        4.Організацію проведення річної інвентаризації та контроль за її проведення покласти на інвентаризаційну комісію.

        5.Інвентаризацію провести з 14 листопада 2018 року по 30 листопада 2018 року у присутності матеріально відповідальних осіб..

        6.Інвентаризаційній комісії у п’ятиденний термін після закінчення інвентаризації передати матеріали інвентаризації на затвердження голові райдержадміністрації.

         7.Інвентаризаційні описи подати у відділ  фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації до 05 грудня 2018 року.

        8.Контроль за виконанням розпорядженням покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Назарця І.П.

 
Голова адміністрації                                                                      Я.ЯКОВЧУК