- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 513 від 13 листопада 2018 року "Про проведення річної інвентаризації "
Добавлено Адміністратор Чт, 15/11/2018 - 10:32
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
13 листопада 2018 року № 513
Про проведення
річної інвентаризації
З метою забезпечення повноти та достовірності даних бухгалтерського обліку, а також перевірки фактичної наявності активів та стану розрахунків,відповідно до статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-ХІV, п.12 Порядку надання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року №419, та керуючись п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року №879, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 року за №1365/26142 (зі змінами):
1.Провести повну інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків із перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 01 листопада 2018 року.
2. Для проведення річної інвентаризації створити комісію у складі:
Голова комісії:
Назарець І.П. – перший заступник голови районної державної адміністрації;
Члени комісії:
Волосячик О.А. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;
Зубчинська О.П.- начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату адміністрації- головний бухгалтер;
Ковтунович М.В. – головний спеціаліст юридичного відділу апарату районної державної адміністрації;
Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації;
Стельмах В.М.- керівник апарату районної державної адміністрації..
3.У разі персональних змін у складі інвентаризаційної комісії або відсутності осіб, які входять до її складу, у зв’язку з відсутністю, хворобою чи інших причин, особи, які виконують їх обов’язки входять до складу комісії за посадами.
4.Організацію проведення річної інвентаризації та контроль за її проведення покласти на інвентаризаційну комісію.
5.Інвентаризацію провести з 14 листопада 2018 року по 30 листопада 2018 року у присутності матеріально відповідальних осіб..
6.Інвентаризаційній комісії у п’ятиденний термін після закінчення інвентаризації передати матеріали інвентаризації на затвердження голові райдержадміністрації.
7.Інвентаризаційні описи подати у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації до 05 грудня 2018 року.
8.Контроль за виконанням розпорядженням покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Назарця І.П.
Голова адміністрації Я.ЯКОВЧУК