- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
СТАТУТ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» Сарненської районної ради
Добавлено Адміністратор Пт, 15/03/2019 - 15:51
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«Госпрозрахункове проектно-виробниче
архітектурно-планувальне бюро»
Сарненської районної ради
(код ЄДРПОУ)
Сарни
2016 рік
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Статут визначає правові й економічні основи організації та діяльності комунального підприємства «Госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» Сарненської районної ради (надалі – «Підприємство»).
1.2. Підприємство засноване на спільній власності територіальних громад Сарненського району. Засновником і Власником Підприємства є територіальні громади Сарненського району в особі Сарненської районної ради (надалі – «Власник»).
1.3. З питань і в межах повноважень, делегованих Сарненською районною радою Сарненській районній державній адміністрації, уповноваженим органом управління є Сарненська районна державна адміністрація (надалі – уповноважений Власником орган управління).
1.4. Підприємство керується у своїй діяльності Цивільним і Господарським кодексами України, іншими нормативними актами, рішеннями Власника, розпорядженнями уповноваженого Власником органу управління, цим Статутом.
1.5. Підприємство є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах казначейства та банках, печатку зі своєю назвою, а також бланки організаційно-розпорядної документації і штампи, необхідні для організації своєї роботи, кутовий штамп, інші необхідні реквізити Підприємство набуває права юридичної особи з моменту її державної реєстрації в установленому законом порядку.
1.6. За своїм правовим статусом Підприємство є комунальним комерційним і діє на принципах повного господарського розрахунку та самофінансування в поєднанні з бюджетним фінансуванням у порядку, визначеному чинним законодавством України.
1.7. Підприємство самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями відповідно до чинного законодавства України.
1.8. Підприємство не відповідає за зобов’язаннями Власника, а Власник не відповідає за зобов’язаннями підприємства.
1.9. Держава, її органи не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства. Підприємство не відповідає за зобов’язаннями держави, її органів, а також інших підприємств, установ, організацій.
1.10. У межах своєї Статутної діяльності та положень цього Статуту Підприємство має право укладати від свого імені угоди, виступати позивачем і відповідачем у судах, господарських, адміністративних і третейських судах.
1.11. Найменування Підприємства:
- повне: комунальне підприємство «Госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» Сарненської районної ради;
- скорочене: КП «ГПВ АПБ».
1.12. Юридична адреса Підприємства: 34500,м.Сарни, вул.Демократична,46, Сарненський район, Рівненська область.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Мета створення Підприємсва:
Підприємство створене для задоволення соціально-економічних, суспільних потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, торговельної та іншої господарської діяльності з метою отримання прибутку в порядку, передбаченому законодавством.
2.2. Предметом діяльності Підприємства є:
- інжинірингові роботи та послуги у будівництві: функції генерального розробника; обстеження будівель, споруд і мереж;
- інженерні вишукування: інженерно-геологічні вишукування; інженерно-гідрометеорологічні вишукування; еколого-геологічні вишукування; спеціальні види вишукувань;
- проектні роботи: розроблення містобудівної документації; архітектурне проектування; будівельне проектування та конструювання; проектування інженерних мереж і систем; розроблення спеціальних розділів проектів; технологічне проектування;
- проектування об’єктів промислового агропромислового цивільного культурно-побутового та іншого призначення, природоохоронних об’єктів, транспортних споруджень інженерних комунікацій;
- підготовка замовникам архітектурно-планувальних завдань, технічних умов на проектування, будівництво, реконструкцію, реставрацію будинків, споруд, пам’яток архітектури і містобудування, благоустрою, озеленення територій, підготовка дозволів на виконання будівельних робіт;
- розробка проектно-вишукувальної документації, виготовлення будівельних паспортів на забудову земельних ділянок і виконання проектних робіт на будівництво, ремонт, реконструкцію, благоустрій, озеленення та зовнішнє оздоблення;
- виконання робіт по веденню чергових планів забудови населених пунктів району, планів розташування інженерних мереж, атласу інженерно-географічних виробок, проведення виконавчих зйомок видача і винос в натуру червоної лінії забудови, трас інженерних мереж, основні осі будинків, споруд тощо;
- підготовка дозволів на виконання топографо-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, забезпечення замовників топографо-геодезичною зйомкою для проектування;
- збір та обробка інформації щодо ведення містобудівного кадастру населених пунктів та створення містобудівної документації і геолого-геодезичних матеріалів;
- розгляд звернень громадян, інших суб’єктів містобудування з питань, що належать до компетенції ГПВ АПБ; підготовка технічних висновків і проектів відповідних рішень;
- рекламно-видавнича діяльність пов’язана з інформуванням населення про містобудівний розвиток населених пунктів і територій;
- надання методично-консультативної допомоги громадянам та іншим суб’єктам містобудування в підготовці документів з питань забудови що потребують узгодження або затвердження в установленому законодавством порядку;
- проведення технічної експертизи виготовлення креслень копій планово-картографічних та інших матеріалів складання та друкування технічних матеріалів;
- складання кошторисів вишукувальних проектних будівельних ре6монтних реконструкційних робіт;
- обстеження будівель і споруд, виконання обмірювальних креслень, підготовка висновків про відведення земельних ділянок для забудови в межах району;
- вибір типових проектів і проектних рішень для прив’язки в конкретних умовах виробництва;
- контроль за режимом охоронних зон та зон регулювання забудови, винесення в натуру ліній забудови та меж земельних ділянок, виділених забудовникам і підготовка та видача висновків по розгляду скарг з цих питань;
- координація технічної політики в проектуванні і будівництві об’єктів по району, в тому числі в індивідуальному секторі та садових кооперативах;
- проектування, будівництво нових і реконструкція існуючих меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури;
- обмін передовим досвідом пропаганда науково-технічних досягнень в галузі будівництва архітектури та містобудування;
- виконання інших окремих видів робіт у сфері містобудування та архітектури;
- операції з нерухомістю, орендні, у тому числі і лізингові операції, надання в користування рухомого і нерухомого майна суб’єктам господарської діяльності та іноземним суб’єктам господарської діяльності;
- надання консультацій і роз’яснень із різноманітних невиробничих питань;
- технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна;
- експертна оцінка рухомого і нерухомого майна;
- обстеження ремонт та чищення димарів повітропроводів.
2.3. Якщо здійснення будь-якої вищезазначеної діяльності потребує спеціального дозволу (ліцензії, патенту тощо), Підприємство здійснює таку діяльність лише за умови отримання необхідного дозволу ( ліцензії, патенту тощо).
3. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Для забезпечення діяльності Підприємства створюється статутний капітал, який формується з активів підприємства і становить 0(нуль) гривень 00 копійок.
3.2. Внеском до статутного (складеного) капіталу підприємства можуть бути гроші, цінні папери, інші речі або майнові чи інші відчужувані права, що мають грошову оцінку, якщо інше не встановлено законодавством.
3.3. Зміна розміру статутного капіталу Підприємства здійснюється за рішенням Власника.
4. МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА
4.1. Майно Підприємства становлять основні фонди й обігові кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображається на самостійному балансі Підприємства.
4.2. Майно Підприємства є спільною власністю територіальних громад Сарненського району й закріплюється за Підприємством на праві господарського відання. Підприємство володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном, вчиняє інші дії відповідно до порядку, що встановлений Власником. Перелік майна, що закріплюється за підприємством на праві господарського відання, визначається виключно Власником і може ним змінюватися.
4.3. Джерелами формування майна Підприємства є:
- грошові й матеріальні внески Власника;
- капітальні вкладення й дотації з бюджету;
- доходи, одержані від реалізації продукції (послуг), а також від інших видів господарської діяльності;
- доходи від цінних паперів;
- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;
- надходження від здачі в оренду майна спільної власності територіальних громад Сарненського району;
- майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій і громадян у встановленому законодавством порядку;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
4.4. Збитки, заподіяні Підприємству внаслідок порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами і державними органами, відшкодовуються Підприємству на підставі рішень суду. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.5. Основні фонди Підприємства не можуть бути предметом безкоштовного використання, застави, внеском до статутного фонду інших юридичних осіб, не можуть бути продані, передані або відчужені у будь-який спосіб без згоди Власника.
Надання в оренду, концесію та списання майна Підприємства здійснюється відповідно до чинного законодавства
5. ОСОБЛИВОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
5.1. Підприємство самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.
5.2. Підприємство (реалізує свої товари, надає послуги, виконує роботи) за цінами, що формуються відповідно до умов економічної діяльності, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, за фіксованими державними цінами.
5.3. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним чи фізичним особам. Відчужувати, віддавати в заставу, позичку, найм майнові об'єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць і підрозділів, передавати з балансу на баланс, списувати Підприємство має право лише за згодою Власника.
5.4. Підприємство зобов’язане виконувати завдання Власника й уповноваженого ним органу управління, а також враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного й соціального розвитку.
5.5. Підприємство утворює за рахунок прибутку (доходу) спеціальні (цільові) фонди, призначені для покриття витрат, пов’язаних з їх діяльністю.
5.6. У разі зміни директора Підприємства, за рішенням Власника або уповноваженого ним органу або в інших передбачених законодавством випадках, може бути проведена ревізія фінансово-господарської діяльності Підприємства.
5.7. Інші особливості господарської та соціальної діяльності Підприємства визначаються законом.
5.8. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Підприємства є прибуток.
5.8.1. Частка чистого прибутку Підприємства за рішенням районної ради може вилучатись до районного бюджету.
5.9. Підприємство має право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до предмета своєї діяльності та чинного законодавства України, що регулює цю діяльність.
5.10. При здійсненні зовнішньоекономічної діяльності Підприємство користується повним обсягом прав суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності й несе відповідальність за порушення чинного законодавства України, укладених контрактів, заподіяння шкоди.
5.11. Підприємство веде первинний бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, надає відповідно до вимог закону фінансову звітність і статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності. Встановлення цін і тарифів на виконані роботи, виготовлену продукцію й надані послуги здійснюється Підприємством відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.12. За погодженням із Власником, Підприємство може входити до складу асоціацій, спілок, холдингів, інших господарських об’єднань і створювати спільні підприємства, філії, підрозділи, має право самостійно вести зовнішньоекономічну діяльність, відкривати на території України представництва й виробничі підрозділи, валютні рахунки в порядку, встановленому законодавством.
6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ
ПІДПРИЄМСТВОМ ТА ЇХ КОМПЕТЕНЦІЯ
6.1. Органом управління Підприємством є Власник та уповноважений ним орган управління.
6.2. До компетенції Власника належить:
6.2.1. визначення основних напрямків діяльності Підприємства;
6.2.2. затвердження й внесення змін до Статуту Підприємства;
6.2.3. розпорядження основними засобами Підприємства;
6.2.4. погодження створення відокремлених структурних підрозділів (філій) Підприємства та спільних установ;
6.2.5. списання, передача з балансу на баланс, відчуження, надання в позичку, заставу, оренду майна спільної власності територіальних громад району, яке закріплене за Підприємством на праві господарського відання;
6.2.6. прийняття рішень про зміну розміру статутного капіталу Підприємства;
6.2.7. узгодження питань отримання Підприємством кредитів, позик тощо;
6.2.8. реорганізація, припинення діяльності Підприємства, його ліквідація, затвердження ліквідаційного балансу.
6.3. Власник у межах чинного законодавства України має право приймати рішення з будь-яких питань діяльності Підприємства.
6.4. До компетенції уповноваженого Власником органу управління належить:
6.4.1. управління діяльністю Підприємства:
6.4.2. розроблення Статуту Підприємства й змін до нього;
6.4.3. забезпечення контролю за виконанням актів законодавства України щодо діяльності Підприємства;
6.4.4. контроль за організацією первинного обліку Підприємства, утримання в установленому порядку статистичної та бухгалтерської звітності;
6.4.5. сприяння розвитку міжнародного співробітництва Підприємства відповідно до чинного законодавства й рішень Власника;
6.4.6. здійснення інших повноважень щодо управління роботою Підприємства згідно з чинним законодавством України й відповідно до рішень Власника;
6.4.7. проводить моніторинг фінансової діяльності Підприємства;
6.5. Керівництво поточною діяльністю Підприємства здійснює Директор, який призначається у порядку визначеному Власником та здійснює функції управління на умовах найму і на підставі контракту, укладеному в установленому порядку.
6.6. У Контракті визначається строк найму, права, обов'язки й відповідальність Директора, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму.
6.7. Директор може бути звільнений з посади раніше закінчення терміну дії Контракту з підстав і в порядку, визначеному Контрактом, рішеннями Власника та чинним законодавством України.
6.8. Директор підзвітний Власнику й уповноваженому ним органу управління з усіх питань Статутної, фінансової, соціально-побутової, організаційно-господарської діяльності Підприємства, несе перед ними відповідальність за забезпечення діяльності Підприємства відповідно до покладених на нього завдань і функцій згідно з чинним законодавством України.
6.9. Директор вирішує всі питання діяльності Підприємства, з урахуванням обмежень, передбачених цим Статутом.
6.10. До компетенції Директора відноситься:
6.10.1. забезпечення статутної діяльності Підприємства;
6.10.2. вирішення поточних питань роботи Підприємства;
6.10.3. вирішення кадрових питань, затвердження штатного розпису;
6.10.4. вирішення питань матеріально-технічного забезпечення;
6.10.5. організація ведення обліку, звітності, внутрішнього контролю;
6.10.6. визначення умов оплати праці працівників Підприємства;
6.10.7. встановлення працівникам конкретних розмірів тарифних ставок, посадових окладів;
6.10.8. встановлення розмірів премій, винагород, персональних надбавок доплат на умовах, передбачених колективним договором за погодженням з уповноваженим Власником органом управління;
6.10.9. створення належних умов працівникам для високопродуктивної праці, додержання законодавства про працю, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
6.10.10. забезпечення виконання Підприємством норм і вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання й відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.
6.11. Директор Підприємства:
6.11.1. укладає договори та угоди, які пов’язані з діяльністю Підприємства;
6.11.2. видає довіреності на представництво й захист інтересів у суді та інші довіреності, які необхідні для забезпечення діяльності Підприємства;
6.11.3. відкриває в установах банків, органах державної казначейської служби рахунки, які необхідні для забезпечення діяльності Підприємства;
6.11.4. має право першого підпису на фінансових документах;
6.11.5. розпоряджається коштами й майном Підприємства відповідно до чинного законодавства України, Статуту та рішень Власника;
6.11.6. розробляє структуру управління та штатний розпис Підприємства й подає їх на погодження голові Сарненскьої районної державної адміністрації та голові Сарненської районної ради;
6.11.7. приймає на роботу й звільняє з роботи працівників Підприємства згідно з чинним законодавством України;
6.11.8. призначає на посади й звільняє працівників структурних підрозділів;
6.11.9. призначає своїх заступників і розподіляє обов'язки між ними;
6.11.10. веде переговори щодо укладення колективного договору, укладає колективний договір, звітує й несе відповідальність за його виконання;
6.11.11. накладає дисциплінарні стягнення на працівників Підприємства;
6.11.12. зобов’язаний організувати проведення попередніх і періодичних медичних оглядів працівників Підприємства згідно з вимогами Кодексу законів про працю України;
6.11.13. несе персональну відповідальність за збереження, відчуження, використання, списання майна й втрати в будь-якій формі, майна Підприємства;
6.11.14. несе персональну відповідальність за будь-які порушення, вчинені при зміні балансової вартості майна Підприємства;
6.11.15. несе персональну відповідальність за достовірність та обґрунтованість планування й виконання показників плану фінансово-господарської діяльності Підприємства;
6.11.16. забезпечує належний рівень побутових умов для перебування на Підприємстві;
6.11.17. на вимогу Власника або уповноваженого ним органу управління Підприємства у встановлений ними термін надає інформацію стосовно будь-яких напрямків своєї діяльності;
6.11.18. розробляє план фінансово-господарської діяльності підприємства, звіт про його виконання, за формою, встановленою Власником, і подає їх на затвердження голові Сарненскьої районної державної адміністрації та голові Сарненської районної ради;
6.11.19. забезпечує організацію бухгалтерського обліку й контроль за фінансовою звітністю Підприємства;
6.11.20. вчиняє інші дії в порядку й межах, встановлених законодавством України;
6.11.21. забезпечує прибуткову діяльність Підприємства.
6.12. У межах своєї компетенції Директор видає накази, розпорядження, обов’язкові для виконання всіма працівниками Підприємства та здійснює контроль за їх виконанням.
6.13. Директор має право без довіреності виконувати дії від імені Підприємства в межах чинного законодавства України.
6.14. У разі відсутності Директора його обов'язки виконує заступник згідно із розподілом функціональних обов'язків.
6.15. Директор і головний бухгалтер Підприємства несуть відповідальність перед Власником та уповноваженим ним органом управління, перед іншими органами за достовірність і своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
6.16. Підприємство самостійно затверджує ціни та тарифи на послуги, що ним надаються або роботи, що ним виконуються, у випадках, встановлених законодавством.
6.17. Контроль за фінансово-господарською діяльністю підприємства здійснює уповноважений Власником орган управління.
7. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ І ЙОГО ПОВНОВАЖЕННЯ
7.1. Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально-культурного й побутового обслуговування.
7.2. Представники первинної профспілкової організації, а в разі їх відсутності – вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.
7.3. Підприємство зобов'язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників у його управлінні.
7.4. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Закладом.
7.5. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися Директор Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
7.6. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
7.7. Право укладання колективного договору від імені Власника надається Директору Підприємства, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
7.8. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
7.9. Питання щодо поліпшення умов праці, життя й здоров'я працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту й колективного договору.
7.10.Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є доходи Підприємства.
7.11. Форми й системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження й розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються в колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством.
7.12. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
7.13. Умови оплати праці й матеріального забезпечення Директора Підприємства визначаються контрактом.
7.14. Оплата праці працівників Підприємства здійснюється в першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Підприємством після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
7.15. Працівники Підприємства провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору й посадових інструкцій згідно з законодавством.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА.
8.1. Контроль за окремими сторонами діяльності Підприємства здійснюють державні органи, на які, відповідно до чинного законодавства України, покладено контроль за сплатою податків та інших обов'язкових платежів, здійснення нагляду за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.
8.2. Власний контроль за діяльністю Підприємства здійснює Власник та уповноважений ним орган управління.
8.3. Відносини Підприємства з органами державної влади й місцевого самоврядування регулюються відповідно до цього Статуту, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації», інших нормативно-правових актів України, які визначають компетенцію цих органів.
8.4. На вимогу Власника й уповноваженого ним органу управління, Підприємство зобов'язане проводити незалежну аудиторську перевірку фінансової звітності й бухгалтерського обліку.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
9.1. Діяльність Підприємства припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам-правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділ) або ліквідації.
9.2. Злиття, приєднання, поділ, перетворення та виділ здійснюються за рішенням Власника, або у випадках, передбачених законом, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
9.3. Власник або суд призначають комісію з припинення діяльності Підприємства (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред'явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію.
9.4. Виконання функцій комісії з припинення діяльності Підприємства може бути покладено на уповноважений Власником орган управління.
9.5. Ліквідаційна комісія розміщує в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи й про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
9.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія забезпечує виконання вимог, покладених на неї чинним законодавством.
9.7. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
9.8. У разі злиття Підприємства з іншою юридичною особою, усі майнові, права й обов'язки кожного з них переходять до юридичної особи, що утворена внаслідок злиття.
9.9. У разі приєднання Підприємства до іншої юридичної особи, до останньої переходять усі її майнові права й обов'язки, а в разі приєднання одного або кількох юридичних осіб до Підприємства - до неї (нього) переходять усі майнові права й обов'язки приєднаних юридичних осіб.
9.10. У разі поділу Підприємства, усі її (його) майнові права й обов'язки переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках до кожної з нових юридичних осіб.
9.11. У разі виділення однієї або кількох нових юридичних осіб, до кожної з них переходять за розподільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права й обов'язки Підприємства.
9.12. У разі перетворення Підприємства в іншу юридичну особу, усі його майнові права й обов'язки переходять до новоутвореної юридичної особи.
9.13. Підприємство може бути ліквідоване:
- за рішенням Власника;
- за рішенням суду про визнання недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.14. Підприємство є таким, діяльність якого припинилась, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про його припинення.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Зміни й доповнення до цього Статуту вносяться на підставі рішення Власника.
10.2. Зміни й доповнення до цього Статуту підлягають державній реєстрації в порядку, встановленому чинним законодавством України.
10.3. У випадку, якщо чинним законодавством затверджено Типовий статут, цей Статут підлягає приведенню у відповідність до вимог Типового статуту, затвердженого на рівні законодавства.