- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 97 від 20 березня 2019 року "Про направлення громадян на альтернативну (невійськову) службу"
Добавлено Адміністратор Вт, 26/03/2019 - 00:09
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
20 березня 2019 року № 97
Про направлення громадян на
альтернативну (невійськову) службу
Керуючись статтею 6 та пунктом 4 статті 27 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статтями 11, 12 Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу», Положенням про порядок проходження альтернативної (невійськової) служби затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 листопада 1999 року № 2066 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу» (зі змінами):
1. Направити для проходження альтернативної (невійськової) служби строком 27 місяців громадян:
1.1. Карповця Андрія Олександровича, 01 вересня 1999 року народження в Державне підприємство «Клесівське лісове господарство».
Строк служби визначити з 25 березня 2019 року по 24 червня 2021 року.
1.2. Ковальчука Романа Васильовича, 29 березня 1995 року народження в Комунальне підприємство «Клесівводоканал» Клесівської селищної ради.
Строк служби визначити з 25 березня 2019 року по 24 червня 2021 року.
1.3. Ковальчука Станіслава Миколайовича, 04 січня 1997 року народження на Комунальне підприємство Сарненської міської ради «Екосервіс».
Строк служби визначити з 25 березня 2019 року по 24 червня 2021 року.
2. Рекомендувати керівникам Державного підприємства «Клесівське лісове господарство» Ониськевичу М.М., Комунального підприємства «Клесівводоканал» Клесівської селищної ради Герману В.Р., комунального підприємства Сарненської міської ради «Екосервіс» Микосянчику О.С., на яких громадяни Карповець А.О., Ковальчук Р.В., Ковальчук С.М. проходитимуть альтернативну (невійськову) службу:
2.1. Укласти строкові трудові договори на період служби та зробити відповідні записи у трудових книжках.
2.2. Забезпечити роботою і протягом п’яти календарних днів письмово повідомити про це управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації та надати корінець направлення.
2.3. Трудові відносини регулювати відповідно до чинного законодавства про працю з урахуванням відповідних положень Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу».
2.4. Про всі випадки, наслідком яких є припинення, переривання або продовження строку проходження альтернативної (невійськової) служби негайно повідомляти управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.
3. Управлінню праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації впродовж п’яти календарних днів рішення про направлення на альтернативну (невійськової) службу видати заявникам та надіслати Сарненському районному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації згідно розподілу функціональних обов’язків.
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації І.НАЗАРЕЦЬ