- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
План заходів з реалізації Концепції
Добавлено Адміністратор Пн, 03/06/2019 - 15:09
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ |
від 27 грудня 2017 р. № 983-р Київ |
Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року
1. Затвердити план заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, що додається.
2. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, місцевим держадміністраціям:
забезпечити виконання затвердженого цим розпорядженням плану заходів;
подавати щороку до 15 лютого Міністерству економічного розвитку і торгівлі інформацію про стан виконання зазначеного плану заходів для її узагальнення та подання до 15 березня Кабінетові Міністрів України.
Прем'єр-міністр України
|
В.ГРОЙСМАН
|
Інд. 67
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПЛАН ЗАХОДІВ
з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року
Найменування заходу
|
Відповідальні за виконання |
Строк виконання |
Індикатор виконання |
|
Удосконалення законодавства у сфері захисту прав споживачів |
||||
1.
|
Забезпечення супроводження у Верховній Раді України проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту прав споживачів" (реєстраційний номер 5548) |
Мінекономрозвитку
|
до прийняття Закону України |
прийняття Закону України |
2.
|
Забезпечення супроводження у Верховній Раді України проектів Законів України: |
Нацкомфінпослуг (за згодою) |
до прийняття Законів України |
прийняття Законів України |
3.
|
Вжиття заходів до забезпечення проведення Європейською Комісією офіційного оцінювання відповідності Закону України "Про захист прав споживачів" відповідним актам законодавства ЄС |
Мінекономрозвитку |
2017-2018 роки |
надіслання до Європейської Комісії в установленому порядку відповідного звернення |
4.
|
Подання в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України за результатами офіційного оцінювання, проведеного Європейською Комісією, у разі потреби пропозицій щодо внесення змін до Закону України "Про захист прав споживачів" |
Мінекономрозвитку
|
2018-2020 роки |
приведення Закону України "Про захист прав споживачів" у відповідність з відповідними актами законодавства ЄС у разі потреби |
5.
|
Розроблення проекту закону щодо внесення змін до деяких законодавчих актів, у якому передбачити: |
Мінекономрозвитку |
2020 рік
|
подання на розгляд Кабінету Міністрів України проекту Закону України |
Розвиток взаємодії між державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями споживачів, представниками бізнесу |
||||
6.
|
Проведення семінарів для представників громадських об'єднань споживачів та суб'єктів господарювання (виробників, імпортерів та розповсюджувачів продукції) з метою обговорення питання необхідності додержання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів |
Держпродспоживслужба |
2017-2020 роки |
розміщення звіту про проведені семінари на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби |
7.
|
Проведення нарад, семінарів, засідань за круглим столом щодо обговорення проблемних питань у сфері захисту прав споживачів та шляхів їх вирішення |
Держпродспоживслужба Мінекономрозвитку |
постійно
|
проведення нарад, семінарів, засідань за круглим столом |
8.
|
Вивчення європейського досвіду щодо створення та функціонування консультаційних центрів для споживачів |
Мінекономрозвитку |
2018-2019 роки |
подання на розгляд Кабінету Міністрів України пропозицій щодо доцільності створення консультаційних центрів для споживачів в Україні |
9.
|
Включення до програм соціально-економічного та культурного розвитку питань захисту прав споживачів |
органи місцевого самоврядування (за згодою) |
2019 рік
|
затверджені програми |
Інформаційна підтримка споживачів |
||||
10.
|
Забезпечення функціонування системи оперативного взаємного сповіщення про продукцію, що становить серйозний ризик |
Мінекономрозвитку |
2017-2020 роки |
функціонування інформаційної системи про продукцію, що становить серйозний ризик |
11.
|
Створення на офіційних веб-сайтах державних органів окремих розділів для висвітлення актуальних питань у сфері захисту прав споживачів |
Мінекономрозвитку |
-"-
|
постійна інформаційна підтримка споживачів |
12.
|
Надання органам місцевого самоврядування рекомендацій щодо створення на власних офіційних веб-сайтах окремих розділів для висвітлення актуальних питань у сфері захисту прав споживачів |
Мінекономрозвитку |
2017-2018 роки |
-"-
|
13.
|
Виготовлення та розповсюдження друкованих інформаційних матеріалів для громадян щодо їх прав як споживачів |
Держпродспоживслужба |
2018-2020 роки |
-"-
|
14.
|
Створення консультаційно-інформаційних служб "гаряча лінія" з питань захисту прав споживачів в місцевих органах виконавчої влади |
місцеві держадміністрації |
2018-2019 роки |
створені консультаційно-інформаційні служби "гаряча лінія" |
15.
|
Висвітлення на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби публікацій щодо випробувань споживчих товарів, проведених в акредитованих лабораторіях на замовлення громадських об'єднань споживачів, та сприяння розміщенню таких публікацій у засобах масової інформації |
Держпродспоживслужба
|
постійно
|
постійна інформаційна підтримка споживачів |
16.
|
Проведення аналізу звернень споживачів структурними підрозділами з питань захисту прав споживачів при виконавчих органах місцевих рад |
органи місцевого самоврядування (за згодою) |
щороку
|
надання Мінекономрозвитку інформації про результати аналізу звернень споживачів |
Освітні та просвітні програми з питань захисту прав споживачів |
||||
17.
|
Забезпечення розроблення професійних програм підвищення кваліфікації державних службовців органів виконавчої влади, що здійснюють державний захист прав споживачів та посадових осіб органів місцевого самоврядування, з урахуванням європейського та міжнародного досвіду |
НАДС |
2017-2019 роки |
розроблені професійні програми |
18.
|
Проведення навчання з питань захисту прав споживачів державних службовців центральних та місцевих органів виконавчої влади, посадових осіб органів місцевого самоврядування |
НАДС |
2018-2020 роки |
забезпечення органів виконавчої влади, що здійснюють державний захист прав споживачів, та органів місцевого самоврядування кваліфікованими кадрами |
19.
|
Підготовка та видання навчальних посібників (матеріалів) з питань захисту прав споживачів |
МОН |
2019-2020 роки |
забезпечення закладів освіти навчальними матеріалами |
20.
|
Удосконалення та затвердження навчальних програм курсу за вибором "Основи споживчих знань" для початкової, основної та старшої школи |
МОН |
2019 рік
|
затверджені навчальні програми для закладів загальної середньої освіти курсу за вибором "Основи споживчих знань" |
21.
|
Організація та проведення конкурсу "Молодь тестує якість" |
МОН |
щороку
|
проведення конкурсу "Молодь тестує якість" |
22.
|
Включення в навчальну програму з громадянської освіти для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти питань щодо споживчих знань |
МОН
|
2018 рік
|
підвищення споживчої освіти в закладах загальної середньої освіти |
23.
|
Розроблення методичних рекомендацій з питань споживчої освіти для вчителів закладів загальної середньої освіти |
МОН |
-"-
|
підвищення споживчої освіти в закладах загальної середньої освіти |
24.
|
Проведення семінарів з питань споживчої освіти для методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти |
МОН |
2018-2020 роки |
підвищення кваліфікації методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти у сфері захисту прав споживачів |
25.
|
Розроблення освітніх програм підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр, магістр за спеціалізацією "Експертиза товарів та послуг" |
заклади вищої освіти (за згодою) |
2019-2020 роки |
підготовка фахівців у сфері захисту прав споживачів |