Також дивіться новини на facebook.com

№ 243 від 26 липня 2019 року "Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2019 року "

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 

голови районної державної адміністрації

 
 
 
                           
26   липня 2019 року                                                                                    №  243
 

Про виконання вимог Закону України

«Про звернення громадян», інших

нормативно-правових актів та стан роботи

із зверненнями громадян, що надійшли

до райдержадміністрації у І півріччі 2019 року

 
 

З метою виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян та посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість та ефективність роботи із зверненнями громадян:

1. Інформацію керівника апарату райдержадміністрації Стельмаха В.М. «Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2019 року» взяти до відома.

2. Звернути увагу Сарненського міського, Клесівського селищного та Чудельського сільського голів на звернення громадян, що призвели до збільшення їх кількості до органів влади вищого рівня.

3. Начальнику управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації Дриганець В.В. провести аналіз стану роботи із зверненнями громадян з метою запобігання виникненню підстав для необґрунтованих повторних звернень на урядову «гарячу лінію».

4.        Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати міському, селищним, сільським головам в межах повноважень:

4.1 забезпечити організацію роботи із зверненнями громадян за показниками передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від          24 червня 2009 року № 630;

4.2 вжити заходів стосовно поліпшення якості підготовки підсумкових аналітичних інформацій та інформацій про хід виконання розпоряджень голови районної державної адміністрації;

4.3 у серпні 2019 року на засіданнях виконавчих комітетів рад розглянути питання стану виконання вимог чинного законодавства України про звернення громадян.

5. Головному спеціалісту загального відділу апарату райдержадміністрації Мацигон Л.О. :

5.1 щомісяця інформувати керівництво райдержадміністрації про кількість звернень громадян що надійшли до органів влади вищого рівня, факти порушення термінів їх розгляду, організацію роботи із запитами на отримання публічної інформації;

5.2 довідку про стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2019 році надіслати виконкомам рад та структурним підрозділам райдержадміністрації для відповідного реагування та врахування в роботі (додається).

5.3 провести семінар для працівників відповідальних за організацію роботи із зверненнями громадян у виконавчих комітетах рад.

6. Виконавцям про хід виконання цього розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 20 грудня 2019 року.

7. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови районної державної адміністрації  від 28 лютого 2019 року № 78 «Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2018 році».

 8. Контроль за виконання розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації В.Стельмаха.

 
 
 
 
 

Виконуючий обов’язки

голови адміністрації                                                                      Іван НАЗАРЕЦЬ