Також дивіться новини на facebook.com

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Сарненської районної державної адміністрації від обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самовр

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Сарненській районній державній адміністрації проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, забезпечення кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та постанови про внесення змін до Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019  № 431.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період карантину проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації  тимчасово призупинено. Комунікація відбувається шляхом листування, телефонним зв’язком, електронною поштою, які зазначені на офіційному сайті Сарненської райдержадміністрації.

Впродовж І півріччя 2021 року до Сарненської райдержадміністрації надійшло 126 письмових, електронних звернень та від інших органів влади, установ та організацій,  що стосуються різних питань життєдіяльності населення, проти 95 аналогічного періоду 2020 року.

Серед них: 96 - становлять письмові звернення  (у 2020 році – 59), з них   4 електронні (у 2020 році - 0), 26 – від інших органів влади  (у 2020 році – 8),    1 – через засоби масової інформації  (у 2020 році – 0), 3 – від інших установ, організацій (у 2020 році – 2).

 
Письмові  звернення громадян ("Мегаполіс"):

 

 

Одним із пріоритетних питань у Сарненській райдержадміністрації є захист майнових та житлових прав дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.

Актуальними для мешканців району є питання: захисту прав дітей – 51звернення  ( у 2020 році - 21),  праці та заробітної плати – 11 (у 2020 році - 0), аграрної політики і земельних відносин – 13 (у 2020 році - 5), комунального господарства – 15 ( у 2020 році - 7), соціального захисту населення 14 (у 2020 році -  19), транспорту і зв'язку – 4 (у 2020 році - 4).

Значна частина письмових звернень громадян  стосується питань надання матеріальної допомоги на лікування, тощо.  Громадяни порушують питання про доцільність позбавлення батьківських прав, дозвіл неповнолітнім на укладання договору дарування,  купівлі-продажу земельних ділянок або житла та інших правочинів.

З 126 питань, порушених у зверненнях громадян, 27 -  вирішено позитивно, на 72 звернення - надано роз’яснення про порядок вирішення порушених питань, згідно чинного законодавства України.

Під час погіршення погодних умов значна кількість звернень стосувалась   очищення від снігу тротуарів, вулиць та доріг;  стосовно відкриття шлюзів та укріплення греблі на річці Бунів,  а також запобіганню можливого підтоплення смт Рокитне.

          Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на всі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 976.

Так, впродовж  6 місяців 2021 року таких звернень до районної державної адміністрації надійшло 788, що на 598 більше, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (190). 

Найбільше звернень, які надійшли на урядову телефону лінію стосувалися призначення і виплати субсидій та призначення соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям.

 

Звернення  громадян на Урядову "гарячу лінію":

 

 

Звернення  громадян на «гарячу телефонну» лінію голови облдержадміністрації:

 

На гарячу телефонну лінію голови облдержадміністрації надійшло протягом звітного періоду 70 звернень ( у 2020 році – 19).

Звернення, які є найбільш проблемними виносяться  на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

В райдержадміністрації і надалі  продовжується робота спрямована на забезпечення  виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008р.                     № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», адже звернення громадян є одним із важливих засобів вирішення їхніх проблем, а зрозуміти і допомогти кожному – одне із основних завдань у роботі керівництва райдержадміністрації.

До Сарненської райдержадміністрації за звітний період  надійшло 19  запитів на інформацію (у 2020 році – 25),  відповідно до вимог ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», запитувачам була надана інформація  в  5-денний строк.

 

Запити  на публічну інформацію:

Забезпечено функціонування та ведення системи обліку публічної інформації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 року №1277 «Питання системи обліку публічної інформації». Також оприлюднюються на сайті райдержадміністрації та на інформаційному стенді у приміщенні адміністрації звіти про надходження запитів на публічну інформацію та їх розгляд відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Всі звернення, що надійшли до Сарненської  райдержадміністрації, своєчасно розглянуті та опрацьовані. Всі питання, що порушуються у зверненнях громадян, які є в компетенції райдержадміністрації, вирішуються. В інших випадках громадянам надається обґрунтоване письмове роз’яснення, куди вони мають звернутися для вирішення питання, за якою адресою та які матеріали для цього необхідні.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.