- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 341 від 11 листопада 2019 року "Про проведення річної інвентаризації"
Добавлено Адміністратор Пт, 15/11/2019 - 16:50
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
11 листопада 2019 року № 341
Про проведення
річної інвентаризації
З метою забезпечення повноти та достовірності даних бухгалтерського обліку, а також перевірки фактичної наявності активів та стану розрахунків,відповідно до статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-ХІV, п.12 Порядку надання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року №419, та керуючись п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року №879, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 року за №1365/26142 (зі змінами):
1. Провести повну інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання згідно з договорами та актами приймання- передачі і документів та розрахунків із перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 01 листопада 2019 року.
2. Для проведення річної інвентаризації створити комісію у складі:
Голова комісії:
Стельмах В.М. – керівник апарату районної державної адміністрації;
Члени комісії:
Волосячик О.А. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;
Зубчинська О.П.- начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату адміністрації- головний бухгалтер;
2
Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації;
Савчук Р.В.- начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації.
3. У разі персональних змін у складі інвентаризаційної комісії або відсутності осіб, які входять до її складу, у зв’язку з відсутністю, хворобою чи інших причин, особи, які виконують їх обов’язки входять до складу комісії за посадами.
4. Організацію проведення річної інвентаризації та контроль за її проведення покласти на інвентаризаційну комісію.
5. Інвентаризацію провести з 12 листопада 2019 року по 30 листопада
2019 року у присутності матеріально відповідальних осіб.
6. Інвентаризаційній комісії у п’ятиденний термін після закінчення інвентаризації передати матеріали інвентаризації на затвердження голові райдержадміністрації.
7. Інвентаризаційні описи подати у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації до 06 грудня 2019 року.
8. Контроль за виконанням розпорядженням залишаю за собою.
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації Іван НАЗАРЕЦЬ