Також дивіться новини на facebook.com

№ 128 від 05 травня 2020 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за І квартал 2020 року"

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 

голови районної державної адміністрації

 
 

 05 травня 2020 року                                                                                         № 128

 

Про стан виконання місцевих бюджетів району за І квартал 2020 року

 

          Бюджет Сарненського району по власних доходах загального фонду за     І квартал 2020 року виконаний на 123,4 відс., тобто при затвердженому на звітний період плані 50578,3 тис.грн. фактично надійшло 62437,7 тис.грн., або перевиконання складає 11859,4 тис.гривень. До відповідного періоду 2019 року ріст надходжень становить 11946,7 тис. грн., або 23,7 відсотка.

 Виконання районного бюджету забезпечено на 108,9 відс., тобто при затвердженому плані на І квартал 32054,0 тис.грн. фактично надійшло 34891,5 тис.грн., або додатково надійшло 2837,5 тис.гривень. До І кварталу минулого року ріст надходжень становить 16,3 відс., або 4890,6 тис.гривень.

         В цілому по власних доходах загального фонду 13-ть з 14-ти органів місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених показників на І квартал 2020 року, крім Стрільської сільської ради, до бюджету якої недоотримано 4,0 тис.грн., або відсоток виконання бюджету становить 98,9 (у зв’язку із невиконання плану по єдиному податку на 80,9 тис.грнивень).

          Найвищий показник виконання бюджету по Великовербченській сільській раді – 213,7 відс. (додатково отримано 221,2 тис.гривень). Даний показник досягнуто за рахунок надходжень понад план: рентної плати за користування лісовими ресурсами на 150,7 тис.грн. та єдиного податку на 53,9 тис.гривень.

         Ріст надходжень в порівнянні з І кварталом 2019 року відмічено в 11-ти з 14-ти місцевих рад, крім: Кам’яне-Случанської (надійшло менше на 3,1 тис.грн.), Любиковицької (надійшло менше на 36,2 тис.грн.) та Стрільської (факт зменшився на 295,8 тис.грн., через спад надходжень по єдиному податку на суму 340,8 тис.гривень).

 Виконання дохідної частини бюджету району по власних доходах забезпечено по всіх 13-ти затверджених на звітний період джерел надходжень.

 

За І квартал 2020 року з Державного бюджету в повному обсязі надійшло: базової дотації в сумі 13034,4 тис.грн., освітньої субвенції – 52872,4 тис.грн., медичної субвенції – 13506,3 тис.гривень. Також отримано з місцевого бюджету дотацію на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету у сумі 2528,1 тис.грн., та субвенцію з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 315,0 тис.гривень.

За звітний період надійшло сто відсотків до плану субвенцій з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції у сумі 363,5 тис.грн. та на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 2542,0 тис.грн. (з обласного бюджету – 398,0 тис.грн., з Клесівського селищного бюджету – 130,0 тис.грн., з Немовицького сільського бюджету – 2014,0 тис.гривень).

Інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло у сумі 1166,4 тис.грн., що становить 90,7 відс. до плану звітного періоду, в тому числі з: обласного бюджету у сумі 292,8 тис.грн., Клесівського селищного бюджету – 152,0 тис. грн., Немовицького сільського бюджету – 708,5 тис.грн. та бюджетів органів місцевого самоврядування – 13,1 тис.гривень.

           Бюджет району по видатках загального фонду за І квартал 2020 року виконаний на 91,4 відсотка. При уточненому плані на звітний період 149537,6 тис.грн., касові видатки склали 136687,9 тис. грн. Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.04.2020 становить 58355,0 тис.грн.

          За І квартал 2020 року до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 4612,8 тис.грн., або 58,1 відс. до затвердженого з урахуванням змін плану на рік, в тому числі:

екологічного податку – 17,0 тис.грн. (27,0 відс.).;

надходжень коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 11,0 тис.грн.;

грошових стягнень за шкоду заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища – 9,3 тис.грн.;

власних надходжень бюджетних установ – 1814,4 тис.грн. (36,4 відс.);         

          В тому числі надходження до бюджету розвитку склали у сумі 2761,1 тис.грн., що становить 95,5 відс. до затверджених з урахуванням змін річних призначень:

                    кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній                                                                                                                                                                                                                         власності – 2434,2 тис.грн. (101,8 відс.);

кошти від продажу землі – 252,7 тис.грн. (50,5 відс.);

кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 74,2 тис.гривень.

За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом звітного періоду проведено видатків на суму 10054,1 тис.грн., що становить 13,6 відс. до уточнених річних призначень.

З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:

1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів  виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:

1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.

1.2. Керуючись частиною 4 статті 78 Бюджетного кодексу України за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, у процесі виконання місцевого бюджету за доходами здійснювати прогнозування та аналіз доходів відповідного бюджету.

1.3. З метою забезпечення 100-відсоткового виконання надходжень платежів в розрізі джерел та платників, контролю суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків, суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів відповідного бюджету від їх надання та керуючись ст.12.3.3 Податкового кодексу України надіслати запити до контролюючого органу щодо подання зазначеної звітності.

1.4. Вжити заходів щодо недопущення в подальшому виникнення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.

1.5. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.

1.6. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.

2.  Вараському управлінню Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Відповідно до ст.191..1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими органами сільських і селищної рад порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.

3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
 
 
 
Голова адміністрації                                                                          Олександр КОХАН