Також дивіться новини на facebook.com

№ 278 від 25 вересня 2020 року "Про додержання норм чинного законодавства на території Люхчанської сільської ради та роботу виконавчого комітету Люхчанської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України "Про місцеве с"

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

   25 вересня 2020 року                                                                                           № 278

 

Про додержання норм чинного законодавства на території Люхчанської сільської ради та роботу виконавчого комітету Люхчанської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"

 
 

Відповідно до статей 16, 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,  постанови   Кабінету   Міністрів України від   09 березня 1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» та з метою удосконалення роботи виконкому Люхчанської сільської ради:

1. Інформацію виконуючого обов’язки  Люхчанського сільського голови Клочка Сергія Івановича «Про роботу виконавчого комітету Люхчанської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» взяти до відома.

2. Роботу виконавчого комітету Люхчанської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» визнати задовільною.

         3. Рекомендувати виконавчому комітету Люхчанської сільської ради:

          3.1. в місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення    виїзного засідання колегії районної державної адміністрації на засіданні виконавчого комітету, розробити і затвердити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень;

           3.2. підвищити виконавську дисципліну щодо інформування районної державної адміністрації про стан виконання на території ради розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації та інших розпорядчих документів, що надходять до виконавчого комітету з районної державної адміністрації;

 
3.3. в галузі бюджету:

3.3.1. проаналізувати підсумки виконання бюджету за січень-серпень 2020 року та ужити вичерпних заходів щодо забезпечення надходжень платежів від платників податків на підвідомчій території в розрізі платників та податків; 

3.3.2. вживати заходи для удосконалення мережі бюджетних установ та упорядкування штатної чисельності працівників, недопущення виникнення дебіторської та кредиторської заборгованостей, скорочення неефективних видатків та спрямування вивільнених коштів на захищені статті видатків, зменшення витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, відповідності фактичного споживання енергоносіїв визначеним лімітам та 100- відсотковому їх фінансуванню;

3.3.3. вести облік надходжень від платників з метою виявлення податкового боргу та проводити відповідну роботу щодо його погашення;

3.3.4. забезпечити підготовку, прийняття та оприлюднення рішень сільської ради про встановлення ставок та пільг з земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, і транспортного податку з урахуванням чинного податкового законодавства; 

3.3.5. вжити заходів з виконання чинного податкового законодавства в частині оподаткування доходів фізичних осіб, що надають послуги з обробітку землі, обмолоту та збору урожаю, перевезення пасажирів, будівельних та інших робіт, здачі в оренду рухомого та нерухомого майна без сплати податків і належного оформлення трудових відносин з найманими працівниками; провести роз’яснювальну роботу з громадянами щодо необхідності декларування ними таких доходів та сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету;

3.3.6. забезпечити належний контроль за сплатою сільсько-господарськими товаровиробниками податку на доходи фізичних осіб з виплачених громадянам сум орендної плати за орендовані земельні частки (паї).

3.4. в галузі житлово-комунального господарства сприяти залученню інвестицій і запровадженню сучасних технологій у сфері поводження з відходами;

3.5.  в галузі побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування:

3.5.1. забезпечити належний контроль за дотриманням закладами торгівлі вимог порядку провадження торговельної діяльності, правил торговельного обслуговування населення та вимог Закону України «Про захист прав споживачів»;

3.5.2. здійснювати належний контроль за наявністю в торгівельній мережі документів, що підтверджують якість товарів;

3.5.3. заслуховувати на засіданнях виконкому питання про стан дотримання санітарних правил та інших вимог законодавства при здійсненні торговельного та побутового обслуговування населення;

3.6.   в галузі освіти:

3.6.1. провести заміну покрівлі, непридатних вікон, дверей на енергозберігаючі та утеплити фасад з метою економії палива дошкільного навчального закладу «Малятко» с. Люхча;

3.6.2. дообладнати ігрові майданчики, що знаходяться на території дошкільного навчального закладу «Малятко» с. Люхча, тіньовими навісами;

          3.6.3. щомісяця розробляти та затверджувати на засіданні виконавчого комітету графіки проведення профілактичних рейдів по закладах культури, торгівлі та ресторанного господарства у пізній час доби, доводити їх до відома безпосередніх виконавців, документально фіксувати факти їх здійснення та належним чином реагувати на виявлені порушення;

         3.6.4. не рідше ніж 1 раз на рік здійснювати контроль за умовами утримання та виховання дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою та піклуванням жителів сільської ради;

          3.6.5. забезпечити вчасне виявлення сімей з дітьми, які перебувають у кризових або складних життєвих обставинах; надавати їм всебічну допомогу з метою запобігання вилученню дітей із сімейного оточення та виходу їх у стан безпритульності;

3.6.6.  активізувати проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з питань формування здорового способу життя та профілактики правопорушень серед учнівської молоді, а також серед батьків з приводу їх відповідальності за неналежне виконання своїх батьківських обов`язків;

3.7.   в галузі культури:

3.7.1. розглянути питання щодо перекриття кінобудки та заміни вікон на металопластикові будинку культури с. Люхча;

3.7.2. посприяти підключенню публічної бібліотеки с.Люхча до мережі інтернет для надання нових сервісних послуг жителям населених пунктів ради;

3.10. в галузі соціального захисту:

3.10.1. забезпечити достовірність даних при формуванні списків громадян для призначення їм компенсації на тверде паливо та скраплений газ;

3.10.2. прийняти та зареєструвати у відповідності до вимог чинного законодавства України колективний договір опорного закладу «Люхчанський ліцей», ТзОВ «Люхчатрейдінг», СГПП «Нива»;

3.11. в галузі оборонної та мобілізаційної роботи забезпечити належне виконання вимог Законів України «Про оборону України», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію»;

3.12. в галузі забезпечення законності, правопорядку:

3.12.1. організувати ефективну роботу по недопущенню насильства в сім’ї, побутової злочинності, по виявленню осіб, які займаються збутом самогону та виявлення неблагополучних сімей;

3.12.2. організувати ефективну роботу громадських помічників та членів громадського формування, яких залучати на чергування під час проведення розважальних заходів у вечірній час;

          3.12.3. забезпечити виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру у відповідності до Кодексу цивільного захисту.

4. Начальнику відділу освіти райдержадміністрації Коркош С.М.:

4.1. розглянути можливість заміни теплотраси від котельні до будівлі опорного закладу «Люхчанський ліцей», дообладнати внутрішні вбиральні в закладі;

4.2. вивчити питання побудови внутрішніх вбиралень та перекриття даху Глушицької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів;

5. Виконавчому комітету Люхчанської сільської ради спільно з головним лікарем КНП «Сарненський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Сарненської районної ради спільно вивчити питання благоустрою територій, огородження закладів охорони здоров’я, облаштування будівель закладів охорони здоров’я на території ради пандусами;

6. Начальнику відділу культури, молоді та спорту райдержадміністрації      Раковцю Е.К. спільно із виконавчим комітетом Люхчанської сільської ради надати методичну допомогу в організації роботи любительських об’єднань та активізації гуртків аматорської творчості клубних закладів сільської ради;

         7. Про хід виконання розпорядження голови районної державної адміністрації інформувати до 01 листопада 2020, 01 січня 2021 років.

         8. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 06 вересня 2017 року № 381 Про додержання норм чинного законодавства на території Люхчанської сільської ради та роботу виконавчого комітету Люхчанської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

 8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника, заступника голови, керівника апарату районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.