- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 273 від 10.08.2021 року "Про затвердження складу комісії з питань проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування» в загальному відділі апарату Сарненської районної державної адміністрації"
Добавлено Адміністратор Ср, 18/08/2021 - 08:06
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
10 серпня 2021 року № 273
Про затвердження складу комісії з питань
проведення перевірки наявності документів
з грифом «Для службового користування»
в загальному відділі апарату Сарненської
районної державної адміністрації
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року №736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», в зв’язку з кадровими змінами в райдержадміністрації:
1. Затвердити склад комісії з питань проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування» (далі комісія) в загальному відділі апарату Сарненської районної державної адміністрації згідно додатку.
2. Комісії забезпечити проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування» в загальному відділі апарату районної державної адміністрації щороку до 01 березня.
3. Визнати такими, що втратили чинність розпорядження голови райдержадмі-ністрації від 18 січня 2013 року №24 «Про затвердження складу комісії для перевірки наявності конфіденційних документів з грифом «Для службового
користування» в загальному відділі апарату районної державної адміністрації», від 11 грудня 2015 року №477 «»Про внесення змін до розпорядження голови Сарненської районної державної адміністрації від 18.01.2013 №24», від 27 травня 2021 року №201 «Про затвердження складу комісії з питань роботи із службовою інформацією з грифом «Для службового користування» в загальному відділі апарату районної державної адміністрації».
4. Контроль за виконанням розпорядження голови райдержадміністрації покласти на керівника апарату райдержадміністрації Тамару ПУПКО.
Голова адміністрації Олександр КОХАН
Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
10 серпня 2021 року № 273
Склад
комісії з питань проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування (далі комісія) в загальному відділі апарату Сарненської районної державної адміністрації.
Пупко Тамара керівник апарату райдержадмінстрації,
Василівна голова комісії;
Федорова Ірина заступник начальника загального відділу
Миколаївна апарату райдержадміністрації, секретар комісії.
Члени комісії:
Намартович Петро завідувач сектору мобілізаційної
Володимирович роботи апарату райдержадміністрації;
Похозей Олександр начальник загального відділу
Іванович апарату райдержадміністрації.
Начальник загального відділу Олександр Похозей
апарату адміністрації