Також дивіться новини на facebook.com

№ 350 від 10.11.2021 року "Про підсумки огляду готовності населених пунктів району до осінньо- зимового періоду 2021-2022 року та початок опалювального сезону"

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

 

10  листопада  2021  року                                                                              № 350

 

Про підсумки огляду готовності населених пунктів району до осінньо-

зимового періоду 2021-2022 року та початок опалювального сезону

 

 

 

 

 


   

 

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 25 травня 2021 року № 190 «Про підсумки опалювального сезону 2020-    2021 року та підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери Сарненського району до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 року» в районі завершено реалізацію відповідних заходів з підготовки до роботи в осінньо-зимових умовах 2021-2022 років.

У тепловому господарстві району підготовлено 196 котелень, а саме:         9 комунальних котелень (КП «Сарнитеплосервіс», ДП «Теплосервіс»,                  КП «Рокитнекомуенергія») 187 відомчих котелень та 19,152 км теплових мереж.       

По водопровідно-каналізаційному господарству підготовлено                    25 свердловин, 1 станція знезалізнення води, 20 водопровідних та                       26 каналізаційних насосних станцій, 3 водопровідні та 6 каналізаційних очисних споруд, 144,05 км водопровідних та 103 км каналізаційних мереж          (з них замінено 2,393 км).

У житловому фонді здійснено підготовку 342 багатоквартирних будинки, з них: 220 – будинків, які обслуговуються управителями, 36 будинків, де створено об’єднання співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельний кооператив, а також 86 будинків, співвласниками яких вирішується  питання щодо форми управління.

В рамках підготовки до осінньо-зимового періоду 2021-2022 років,  проведено ремонт покрівель у 42 житлових будинках, у 18 будинках відремонтовано внутрішньобудинкові системи постачання теплової енергії та гарячої води та у 31 – системи холодного водопостачання. На зазначені заходи      з підготовки житлових будинків використано 1 781,0 тис.грн.

У соціальній сфері реалізовано відповідні заходи з підготовки                  220 об’єктів соціального призначення, з них: 80 закладів дошкільної освіти,       124 заклади загальної середньої освіти, 16 закладів охорони здоров’я та           143 об’єкти культури.

Для належної експлуатації та утримання вулично-дорожньої мережі  в осінньо-зимовий період відповідальними організаціями загалом заготовлено 3,875 тон посипочного матеріалу та реагентів, підготовлено 25 одиниць спеціалізованої  техніки. Також укладено угоди зі сторонніми організаціями на залучення 22 одиниць додаткової спеціалізованої техніки.

У серпні-вересні поточного року проведено обласний огляд готовності району до осінньо-зимового періоду. Обласною робочою групою визначено, що житлово-господарський комплекс району до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 року готовий.

Разом з тим, є такі проблемні питання:

встановлення економічно обґрунтованих тарифів на комунальні послуги;

розроблення схеми оптимізації роботи систем водопостачання
та водовідведення;

забезпечення 100-відсоткового оснащення багатоквартирних житлових будинків приладами обліку холодної води;

вирішення проблеми провадження неліцензованої господарської діяльності  з централізованого водопостачання, з метою забезпечення виконання норм Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та недопущення здійснення безліцензійної діяльності на території населених пунктів району;

зношеність систем теплопостачання, водопровідних та каналізаційних мереж регіону;

створення ОСББ та/або залучення управителів багатоквартирних житлових будинків, з метою забезпечення виконання Законів України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» та недопущення незадовільного технічного стану житлового фонду;

проведення термомодернізації  житлового фонду;

погашення Сарненською міською радою заборгованості за використану КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради теплоенергію станом на 01 жовтня 2021 року в обсязі 2,27 млн грн. (за період з листопада 2020 року).

Керуючись статтями 2, 6, 13, 16, 20, 28, 39, 41 Закону України «Про      місцеві державні адміністрації», на виконання розпорядження голови Рівненської облдержадміністрації  від  01 листопада 2021  року № 791 «Про підсумки огляду готовності населених пунктів області до осінньо-зимового періоду 2021-2022 року та початок опалювального сезону», з метою забезпечення стабільного функціонування господарського комплексу району в осінньо-зимовий період 2021-2022 року:

1. Рекомендувати виконавчим комітетам міських, селищних та сільських рад територіальних громад району, керівникам територіальних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій:

1.1. Забезпечити здійснення заходів щодо своєчасного початку та сталого проходження опалювального сезону 2021-2022 року;

1.2. Забезпечити своєчасне фінансування бюджетних видатків, спрямованих на проведення бюджетними установами та організаціями, що фінансуються з місцевих бюджетів, розрахунків за спожиті енергоносії та надані комунальні послуги;

1.3. Вжиття заходів щодо зменшення заборгованості населення з оплати послуг з централізованого опалення, постачання теплової енергії і гарячої води, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;

1.4. Цілодобову роботу аварійно-диспетчерських служб та їх оперативне реагування на аварійні ситуації, що можуть виникати під час початку та проходження опалювального сезону;

1.5. Встановлення тарифів на теплову енергію та комунальні послуги в порядку і межах, визначених законодавством;

1.6. Відшкодування підприємствам (організаціям) житлово-комунального господарства різниці між фактичною вартістю послуг і тарифами для населення та соціальної інфраструктури на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (в частині місцевого бюджету) відповідно до Законів України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про ціни та ціноутворення»;

1.7. Збільшення обсягу видатків місцевих бюджетів з метою поповнення статутного капіталу підприємств житлово-комунального господарства для підтримки безаварійної роботи обладнання та устаткування впродовж опалювального сезону 2021-2022 року;

1.8. Розірвання установами та організаціями, що фінансуються з державного або місцевих бюджетів, та використовують природний газ для забезпечення всіх потреб, договорів на постачання природного газу із попередніми постачальниками та укладання відповідних договорів з ТОВ «Газова компанія «Нафтогаз Трейдинг» зі строком поставки до 31 грудня      2021 року та на весь 2022 рік за фіксованою ціною відповідно до умов Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021-2022 року від 30 вересня 2021 року, постанови Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2021 року № 1102 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року № 809 і від 09 грудня    2020 року № 1236»;

2. Рекомендувати виконавчим комітетам міських, селищних та сільських рад територіальних громад району:

2.1. Першочергово розпочати опалювальний сезон на об’єктах, для теплопостачання яких не використовується природний газ, а також у закладах загальної середньої і дошкільної освіти, закладах охорони здоров’я та інших закладах соціальної сфери, обладнаних системами автономного опалення;

2.2. Інформувати департамент житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності облдержадміністрації та управління архітектури, містобудування, інфраструктури, житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації щодо прийнятих рішень           про початок та закінчення опалювального сезону протягом одного робочого    дня з дня їх прийняття.

2.3. Забезпечити проведення тендерних  процедур закупівель енергоносіїв відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, з урахуванням вимог Законів України «Про ринок електричної енергії» із змінами, «Про ринок природного газу» із змінами та розпорядження голови райдержадміністрації від 06 травня 2020 року №137 «Про посилення контролю за раціональним використанням бюджетних коштів, передбачених для закупівлі електричної енергії та природного газу»;

2.4. Своєчасно фінансувати бюджетні видатки, спрямовані на проведення установами та організаціями, що фінансуються з місцевих бюджетів, розрахунків за спожиті енергоносії та надані комунальні послуги;

2.5. Передбачити при формуванні видатків на 2022 рік кошти на проведення енергозберігаючих заходів, в тому числі з використанням відновлювальних джерел енергії та альтернативних видів палива;

2.6. Забезпечити дотримання загальних вимог з пожежної безпеки будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються.

           3.  Рекомендувати виконавчим комітетам міських, селищних та сільських рад територіальних громад району спільно з Службою автомобільних доріг         у Рівненській області, ПАТ «Рівнеавтошляхбуд» спільно з філіями «Сарненська ДЕД», «Дубровицька ДЕД», «Рокитнівська ДЕД» ДП «Рівненський облавтодор», ВАТ «ДАК»  «Автомобільні дороги України», ТОВ «Спец Комплект Постач», КП «Екосервіс», КП «Рокитне», комунальною службою Дубровицької міської ради та управлінням архітектури, містобудування, інфраструктури, житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації:

         3.1. Упродовж зимового періоду забезпечити постійну готовність спеціальної прибиральної техніки, обладнання та інвентарю, які використовуються для утримання доріг в умовах снігопадів, снігових заметів, хуртовини та ожеледиці;

         3.2. Забезпечити постійний контроль за наявністю десятиденного незменшуваного запасу пально-мастильних матеріалів для безперебійної роботи спеціальних механізмів та техніки в зимовий період;

         3.3. Забезпечити постійний контроль за наявністю, раціональним використанням та своєчасним поповненням протиожеледних матеріалів у місцях їх накопичення, зручними і безпечними умовами руху на автомобільних дорогах державного і місцевого значення, своєчасним реагуванням на ускладнення дорожнього руху у зв’язку із погодними умовами;

         3.4. До 01 грудня 2021 року створити оперативно-виїзні бригади                 з  цілодобового чергування для утримання у зимовий період вулично-дорожньої мережі у належному стані;

         3.5. Вжити заходів щодо постійного контролю за дотриманням вимог техніки безпеки та охорони праці при виконанні дорожніми та комунальними організаціями ремонтних робіт на автошляхах району та при розчищені снігових заметів, особливо в темну пору доби.

4. Виконавчим комітетам міських, селищних та сільських рад територіальних громад району, керівникам територіальних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій у разі виникнення аварійних ситуацій на об’єктах житлово-комунального господарства інформувати оперативно-диспетчерську службу райдержадміністрації за телефонами: (03655) 3-52-93,      3-57-77, а у неробочий час члену оперативно-диспетчерської служби із цілодобовим режимом роботи райдержадміністрації за телефонними номерами: 0660442826, 0687039866.

6. Управлінню архітектури, містобудування, інфраструктури, житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації про стан виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 01 листопада      2021 року № 791«Про підсумки огляду готовності населених пунктів області до осінньо-зимового періоду 2021-2022 року та початок опалювального сезону» інформувати департамент житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності облдержадміністрації до 10 січня та 10 квітня 2022 року.

7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації згідно розподілу функціональних повноважень

 

 

 

 

 

Голова  адміністрації                                                               Олександр  КОХАН