- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Карпилівської сільської ради «Про місцеві податки і збори».
Добавлено Адміністратор Пн, 23/05/2011 - 17:02
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 12 Податкового кодексу України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів покладені на органи місцевого самоврядування.
Необхідність затвердження нових Положень про місцеві податки і збори обумовлено прийняттям Податкового кодексу України ( від 2 грудня 2010 року № 2755- VI ), яким реформується діюча наразі система справляння місцевих податків і зборів в Україні.
До набрання чинності цим Кодексом справляння місцевих податків і зборів у с. Карпилівка регламентувалось Положенням про місцеві податки і збори, затвердженим рішенням сільської ради від № 672 від 17.02.2010 року ( із змінами і доповненнями).
Згідно зазначеного рішення, яке було прийнято відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори», у селі було встановлено такі податки і збори: комунальний податок, збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі, збір за одноразову торгівлю.
Натомість Податковим кодексом передбачені наступні місцеві податки та збори: податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиний податок, збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності, збір за місця для паркування транспортних засобів, туристичний збір.
Даним проектом рішення сільської ради пропонується затвердити Положення про місцеві податки і збори, відповідно до статті 10 Податкового кодексу України.
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 12 Податкового кодексу України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів покладені на органи місцевого самоврядування.
Необхідність затвердження нових Положень про місцеві податки і збори обумовлено прийняттям Податкового кодексу України ( від 2 грудня 2010 року № 2755- VI ), яким реформується діюча наразі система справляння місцевих податків і зборів в Україні.
До набрання чинності цим Кодексом справляння місцевих податків і зборів у с. Карпилівка регламентувалось Положенням про місцеві податки і збори, затвердженим рішенням сільської ради від № 672 від 17.02.2010 року ( із змінами і доповненнями).
Згідно зазначеного рішення, яке було прийнято відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори», у селі було встановлено такі податки і збори: комунальний податок, збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі, збір за одноразову торгівлю.
Натомість Податковим кодексом передбачені наступні місцеві податки та збори: податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиний податок, збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності, збір за місця для паркування транспортних засобів, туристичний збір.
Даним проектом рішення сільської ради пропонується затвердити Положення про місцеві податки і збори, відповідно до статті 10 Податкового кодексу України.
2. Визначення цілей державного регулювання.
Ціллю прийняття цього регуляторного акту є встановлення у с. Карпилівка місцевих податків і зборів відповідно до визначеного Податковим кодексом переліку і в межах визначених ним граничних розмірів ставок та отримання до бюджету с. Карпилівка відповідних надходжень.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей.
Альтернативи щодо вирішення даної проблеми немає, оскільки відповідно до Податкового кодексу України органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів і ставок.
Обраний спосіб:
- відповідає вимогам чинного законодавства;
- забезпечує досягнення цілей державного регулювання;
- забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики;
- повністю відповідає потребам у вирішенні проблем;
- встановлює порядок нарахування і сплати та розміри ставок місцевих податків і зборів, що надходять до сільського бюджету.
4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
Згідно Податкового кодексу України до повноважень місцевих рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів. Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Карпилівської сільської ради.
Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території Карпилівської сільської ради пропонується шляхом прийняття рішення Карпилівської сільської ради «Про місцеві податки і збори».
Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблем і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.
Після прийняття зазначеного рішення акти законодавства Карпилівської сільської ради з питань оподаткування відповідатимуть вимогам чинного законодавства.
5. Обґрунтування можливості досягнення визначення цілей в разі прийняття регуляторного акта.
Прийняття цього регуляторного акту забезпечить належне справляння місцевих податків і зборів в с. Карпилівка та надходження зазначених платежів до бюджету в прогнозованих обсягах. Для адміністрування процесу немає необхідності створювати нові робочі місця. Для впровадження вимог цього регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з бюджету.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта.
Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого рішення припускає наведення аналізу вигод та витрат, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія даного регуляторного акту. Даний регуляторний акт певним чином впливає на інтереси платників місцевих податків і зборів, органів державної податкової служби та місцевого самоврядування.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, що виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється його дія, нижче наведена таблиця аналізу вигод та витрат, яка визначає результати прийняття запропонованого проекту рішення.
Таблиця вигід та витрат
Сфера впливу
Вигоди
Витрати
Інтереси органів місцевого самоврядування - акти законодавства Карпилівської сільської ради з питань оподаткування місцевими податками на території ради відповідатимуть вимогам чинного законодавства;
- створення позитивного іміджу влади;
- мобілізація податків і зборів до сільського бюджету. відсутні
Інтереси органів державної податкової служби - застосовуватимуть у роботі акти законодавства Карпилівської сільської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства;
- мобілізація податків і зборів до сільського бюджету. відсутні
Інтереси платників податків і зборів - скорочення переліку місцевих податків і зборів на території ради;
- забезпечення інтересів територіальної громади сільської ради. відсутні
7. Строк дії регуляторного акту
Строк дії регуляторного акту не обмежений, якщо інше не буде передбачено законом.
8. Показники ефективності регуляторного акта.
1. Надходження від сплати місцевих податків і зборів за видами податків і зборів.
2. Кількість платників місцевих податків і зборів ( в розрізі місцевих податків і зборів).
3. Розмір коштів і час, що витрачатимуться платниками податків, пов’язаних з виконанням вимог регуляторного акту.
4. Рівень поінформованості платників податків з основних положень регуляторного акту.
5. Кількість придбаних патентів на здійснення торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг.
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.
Для відстежень буде застосовано аналіз даної бюджетної та податкової звітності.
Під час прийняття регуляторного акту, у встановлені чинним законодавством строки на врегулювання яких спрямована дія акта, проводитиметься базове відстеження результативності дії акту.
Не пізніше двох років після набрання чинності регуляторним актом, з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей, буде здійснене повторне відстеження результативності цього акту.
Кожні три роки з моменту виконання заходів щодо проведення повторного відстеження результативності дії акту, при умові його чинності, проводитиметься періодичне відстеження результативності цього акту.
Зауваження та пропозиції приймаються протягом місяця з дня оприлюднення у письмовому та електронному вигляді за адресою:
Карпилівська сільська рада: 34513 с. Карпилівка Сарненського району Рівненської області вул. Радянська, 41, тел. 2-29-51.