- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Аналіз регуляторного впливу
Добавлено Адміністратор Пт, 29/04/2011 - 20:51
АНАЛІЗ
Регуляторного впливу (впливу регуляторного акту)
29.04.2011р.
Назва регуляторного органу: Карасинська сільська рада
Назва документа: Проект рішення „Про затвердження ставок збору за провадження деяких видів
підприємницької діяльності”
Вид податку, збору: Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності
Розробник аналізу регуляторного впливу: Карасинська сільська рада
№
п/п
|
Рубрика аналізу
|
Характеристика
|
1
|
Проблема, яку передбачається вирішити, опис проблеми та її прояв; причини виникнення; для кого проблема має вплив; |
Проблема, яку передбачається розв’язати з прийняттям даного рішення, полягає у необхідності приведення діючої системи оподаткування у відповідність до Податкового Кодексу. Проблема має вплив на бізнес-середовище, споживачів, місцеву владу, органи податкової служби. |
2
|
Цілі державного регулювання
|
Метою даного регуляторного акту є: - створення умов для зростання надходжень збору з суб’єктів господарювання, які провадять підприємницьку діяльність на території сільської ради; - наповнення доходної частини бюджету сільської ради на виконання власних повноважень; - забезпечення дотримання вимог Податкового кодексу щодо місцевих податків і зборів. |
3
|
Альтернативи та їх оцінки
|
У разі невстановлення ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності суб’єкти господарювання сплачуватимуть збір у розмірі, який менший діючого до кінця 2011 року. Відповідно, надходження до бюджету від збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності зменшаться. |
4
|
Механізми використані в документі |
Державне регулювання розміру ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності вводиться на підставі Податкового кодексу України шляхом встановлення сільською радою ставки з розрахунку на календарний місяць у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня календарного року . Ставка збору за провадження торговельної діяльності (крім провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом із застосуванням пістолетних паливно-роздавальних колонок на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах) та діяльності з надання платних послуг встановлюється 0,1 розміру мінімальної заробітної плати за календарний місяць; Для ВАТ»Сарнифармація» та УДППЗ»Укрпошта» при здійсненні роздрібної торгівлі товарами встановлюється в розмірі 30.00 грн.щомісячно; Ставка збору за впровадження торгівельної діяльності із придбанням короткотермінового патенту встановлюється в розмірі 47 грн щорічно; Ставка збору за впровадження торгівельної діяльності із придбанням короткотермінового патенту за один день становить 19 грн.
|
5
|
Очікувані результати
|
Характеристика надається в таблиці 1. |
6
|
Термін дії документа
|
Строк дії зазначеного регуляторного акта пропонується встановити з 1 травня 2011 року до прийняття наступного рішення сесії Карасинської сільської ради по даному питанню. |
7
|
Показники результативності
|
Результативність буде відстежуватися шляхом аналізу надходжень збору до бюджету та тенденції змін їх кількості. |
8
|
Заходи по відстеженню результативності |
Відстеження результативності здійснюватиметься на підставі даних податкової служби та фінансового управління. |
Примірна таблиця вигод та витрат Таб №1
Вигоди
|
Витрати
|
Стабільність соціально - економічного розвитку сільської ради та збільшення надходжень до сільського бюджету сприятиме виконанню програм місцевого значення в галузях житлово – комунального господарства, транспорту, соціального захисту населення, культури та інше. |
Витрати робочого часу спеціалістів, пов’язані з розробкою регуляторного акту, на контроль за виконанням, проведення аналізу та заходів по відстеженню результативності регуляторного акту. |
Зауваження та пропозиції від суб'єктів господарювання приймаються впродовж місяця за адресою: 34511, Рівненська область, Сарненський район, вул.Центральна 16, Карасинська сільська рада, тел.90-2-42.