- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Аналіз регуляторного впливу та проект рішення Степанської селищної ради «Про встановлення розміру ставок єдиного податку на 2012 рік»
Добавлено Адміністратор Сб, 04/06/2011 - 18:24
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Стрільської
сільської ради «Про встановлення розміру ставок єдиного податку на 2012 рік»
1. Проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання.
Збільшення потенційних джерел надходжень до дохідної частини бюджету селища, збалансування інтересів територіальної громади та суб'єктів господарювання, приведення ставок єдиного податку у відповідність до чинного законодавства. Підставою для здійснення регулювання зазначеного питання є: Бюджетний кодекс України, підрозд. 8 розд. XX Податкового кодексу України, Указ Президента України № 727 «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва», п. 1 ст. 14 розділу IV Декрету Кабінету Міністрів 92 «Про прибутковий
податок з громадян», Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про засади державної
регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Відповідно до вказаних законодавчих актів проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів.
2. Цілі державного регулювання.
Метою регулювання є оптимізація ставок єдиного податку за здійснення підприємницької діяльності з урахуванням балансу інтересів територіальної громади та суб'єктів господарювання.
3. Механізм, який застосовується для розв'язання проблем, і відповідні заходи.
Цим проектом рішення Стрільської
сільської ради передбачено врегулювати ставки єдиного податку для підприємців селища й привести їх у відповідність до чинного законодавства.
4. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта.
Запропонований проект рішення селищної ради встановлюється строком на 1 рік (на 2012) з можливістю внесення до нього змін чи відміни його у випадку зміни чинного законодавства та з інших поважних причин або подовження його строку дії.
5. Визначення показників
результативності регуляторного акта.
Цей регуляторний акт окремо визначених показників не матиме. З його прийняттям взагалі упорядкується механізм
встановлення ставок єдиного податку на території селищної ради. Проте опосередкованими показниками результативності регуляторного акта є: розмір надходжень від сплати єдиного податку з прийняттям цього регуляторного акта; кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акта; рівень поінформованості суб'єктів господарювання з основних положень акта.
6. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.
З метою відстеження результативності регуляторного акта виконавчий апарат селищної
ради проводитиме відстеження динаміки зміни кількісних показників, що вказані вище. Стосовно регуляторного акта
послідовно здійснюватиметься
базове та повторне відстеження його результативності шляхом використання статистичних
та аналітичних даних. Періодичне відстеження результативності регуляторного акта не
здійснюватиметься. У випадку, коли визначений строк дії регуляторного акта подовжиться, то періодичне відстеження
здійснюватиметься раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Зауваження та пропозиції від суб'єктів господарювання приймаються впродовж місяця за адресою: 34512, Рівненська область, Сарненський район, вул.Чапленка, 10, с.Стрільськ,виконавчий комітет, тел. 95-2-20,95-2-32
У К Р А Ї Н А
СТРІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
/шостого скликання/
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я
від 04 червня 2011 року
Про встановлення розміру
ставок єдиного
податку
Розглянувши
лист Сарненської міжрайонної державної податкової інспекції від 22.06.2011 року
№17-44 відповідно до пункту 24 частини 1 статті 26 Закону
України “Про місцеве самоврядування в Україні”, керуючись Податковим кодексом
України стаття 10, розділ ХІІ, пункт 5 розділу ХІХ, підрозділ 8 розділу ХХ та
пп.12.3.4 пункту 12.3 статті 12, Указом Президента України від 03.07.1998 р. №
727 “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого
підприємництва” (із змінами і доповненнями), Стрільська сільська рада:
ВИРІШИЛА:
1.
Встановити на території
селищної ради ставки єдиного податку.
2.
Затвердити положення
про єдиний податок (додаток 1).
3.
Дане рішення набуває чинності з 01 січня 2012 року.
4.
Довести дане рішення до Сарненської міжрайонної державної
податкової інспекції.
5.
Контроль за сплатою
єдиного податку покладається на Сарненську міжрайонну державну податкову
інспекцію.
Сільський голова :
Г.С.Гега.
Додаток №1
до проекту рішення сесії
Стрільської сільської ради
ради № від 04.06.2011р.
ПОЛОЖЕННЯ
про єдиний податок
- Загальні положення
1.1. Єдиний податок є місцевим податком і впроваджується на підставі
пункту 24 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в
Україні», відповідно до пункту 10.1.2 статті 10, підрозділу 8 розділу ХХ
Податкового кодексу України та Указу Президента України від 3 липня 1998 року №
727 «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого
підприємництва» (з наступними змінами).
1.2.
Єдиний податок являє собою форму заміни сплати встановлених законодавством
податків і зборів (обов’язкових платежів) при спрощеній системі оподаткування,
обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва.
- Платники податку
2.1.
Платниками єдиного податку є суб'єкти малого підприємництва – фізичні та
юридичні особи, які задовольняють умовам спрощеної системи оподаткування,
обліку та звітності і при цьому самостійно обрали даний спосіб оподаткування
доходів шляхом отримання свідоцтва про сплату єдиного податку, форма та порядок
видачі якого встановлюються Державною податковою адміністрацією України.
2.2. При
цьому спрощену систему оподаткування, обліку та звітності мають право обрати:
- фізичні
особи, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи
і у трудових відносинах з якими, включаючи членів їх сімей, протягом року перебуває
не більше 10 осіб та обсяг виручки яких від реалізації продукції (товарів,
робіт, послуг) за рік не перевищує 500 тис. гривень;
- юридичні
особи – суб’єкти підприємницької діяльності будь-якої
організаційно-правової форми та форми власності, в яких за рік середньооблікова
чисельність працюючих не перевищує 50 осіб і обсяг виручки яких від реалізації
продукції (товарів, робіт, послуг) за рік не перевищує 1 млн. гривень.
2.3.
Обмеження на право обрання спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності
окремими категоріями суб’єктів підприємницької діяльності встановлюються чинним
законодавством.
- Ставки та порядок
обчислення податку
3.1.Ставки єдиного податку для
суб’єктів малого підприємництва - фізичних
осіб, зареєстрованих в с.Стрільськ, встановлені в межах від 20 до 200
гривень на місяць, в залежності від виду діяльності відповідно до
класифікації видів економічної діяльності (КВЕД), в розмірах, наведених у
додатку до цього Положення.
3.2. У разі
коли фізична особа – суб'єкт малого підприємництва здійснює кілька видів підприємницької
діяльності, для яких установлено різні ставки єдиного податку, нею придбається
одне свідоцтво і сплачується єдиний податок, що не перевищує встановленої
максимальної ставки.
3.3. У разі
коли платник єдиного податку здійснює підприємницьку діяльність з використанням
найманої праці або за участю у підприємницькій діяльності членів його сім’ї,
ставка єдиного податку збільшується на 50 відсотків за кожну особу.
3.4. Суб’єкт підприємницької діяльності – юридична особа, який перейшов на спрощену систему оподаткування,
обліку та звітності, самостійно обирає одну з наступних ставок єдиного податку:
- 6 відсотків суми виручки від реалізації
продукції (товарів, робіт, послуг) без урахування акцизного збору у разі сплати
податку на додану вартість згідно із Податковим кодексом України;
- 10 відсотків суми виручки від реалізації
продукції (товарів, робіт, послуг), за винятком акцизного збору, у разі
включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
3.5. Порядок обчислення
податку юридичними особами, а також форма книги
обліку доходів та витрат, що підлягають оподаткуванню відповідно до Указу Президента України «Про спрощену систему
оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва», і порядок її ведення суб'єктами малого підприємництва,
які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності,
встановлюються Державною податковою адміністрацією України.
- Строк та порядок
сплати єдиного податку
4.1.
Перша сплата (перерахування) єдиного податку
суб’єктом підприємницької діяльності – фізичною
особою здійснюється до подачі нею до податкового органу письмової заяви про
видачу свідоцтва про сплату єдиного податку. При цьому заява має
бути подана не пізніше ніж за 15 днів до початку кварталу, з якого він обирає
спосіб оподаткування доходів за єдиним податком. платіжний документ (квитанція,
копія платіжного доручення з відміткою банківської установи) про сплату
(перерахування) єдиного податку за період не менше ніж календарний місяць
додається до зазначеної заяви.
Надалі, у разі щомісячної сплати єдиного податку суб’єктом підприємницької діяльності – фізичною особою,
його сплата здійснюється не пізніше 20-го числа місяця, наступного за тим, в
якому здійснювалася попередня сплата єдиного податку,
4.2.
Суб'єкти підприємницької діяльності – юридичні особи сплачують єдиний податок
щомісяця не пізніше 20-го числа місяця, наступного за звітним.
4.3.
Єдиний податок сплачується суб’єктами
підприємницької діяльності на рахунки міського бюджету, відкриті для цих
платежів згідно з кодами класифікації доходів бюджету. При цьому розподіл
коштів єдиного податку на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
та/або до Пенсійного фонду України Державним казначейством України не
здійснюється.
- Строк та порядок
подання звітності про обчислення і сплату податку
5.1.
Платники єдиного податку – фізичні особи подають звіт протягом 5
днів після закінчення звітного періоду (кварталу). Звіт подається особисто
платником єдиного податку або надсилається поштою до органу державної податкової
служби за місцем державної реєстрації його як суб’єкта підприємницької
діяльності.
5.2.
За результатами господарської
діяльності за звітний (податковий) період (квартал) суб’єкти малого
підприємництва – юридичні особи
подають до органу державної податкової служби до 20 числа місяця, що наступає
за звітним (податковим) періодом, розрахунки про сплату єдиного податку,
акцизного збору і, в разі обрання ними єдиного податку за ставкою 6 відсотків,
розрахунок про сплату податку на додану вартість, а також платіжні доручення на
сплату єдиного податку за звітний період з позначкою банку про зарахування
коштів.
5.3.
Форма звітності про обчислення і сплату
єдиного податку встановлюється Державною податковою
адміністрацією України.
- Пільги суб'єктів
малого підприємництва по податках і зборах
6.1. Платники єдиного податку не є платниками таких податків і зборів,
визначених Податковим кодексом України:
а) податок на
прибуток підприємств;
б) податок на доходи
фізичних осіб (для фізичних осіб - підприємців);
в)
податок на додану вартість з операцій з постачання товарів та послуг, місце
надання яких розташоване на митній території України, за винятком податку на
додану вартість, що сплачується юридичними особами, які обрали ставку
оподаткування 6 відсотків;
г)
земельний податок, крім земельного податку за земельні ділянки, що не
використовуються для ведення підприємницької діяльності;
ґ) плата за
користування надрами;
д) збір за
спеціальне використання води;
е) збір за
спеціальне використання лісових ресурсів;
є) збір за провадження деяких видів
підприємницької діяльності;
Секретар сільської ради:
І.П.Мізюрко.
Додаток до положення про єдиний податок |
СТАВКИ
єдиного податку (грн.) для
суб’єктів підприємницької діяльності
на 2012 рік на такі види:
Код КВЕД |
Види підприємницької діяльності
|
Сума сплати єдиного податку в в грн. |
Сума сплати єдиного податку в в грн. |
01 |
СIЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО, МИСЛИВСТВО ТА
01.11.0 Вирощування зернових та
01.12.0 ОВОЧIВНИЦТВО, ДЕКОРАТИВНЕ САДIВНИЦТВО I ВИРОЩУВАННЯ ПРОДУКЦIЇ РОЗСАДНИКIВ
01.25.0 РОЗВЕДЕННЯ ІНШИХ ТВАРИН 01.41.0 Надання послуг у рослинництвi;
|
70
70
70
70 |
162
162
162
162 |
02 |
ЛIСОВЕ ГОСПОДАРСТВО ТА ПОВ'ЯЗАНI З
02.01.1 02.02.0 Надання послуг у лiсовому господарствi
|
86 86 |
200 200 |
05 |
Рибальство, рибництво
05.01.0 Рибальство; надання послуг у рибальствi
|
86 |
200 |
14 |
Iншi галузi добувної промисловостi
14.2 ВИДОБУВАННЯ ПIСКУ
|
86 |
200 |
15 |
Виробництво
15.13.0 Виробництво м'ясних продуктiв 15.33.0 Перероблення та консервування 15.52.0 Виробництво морозива 15.61.0 Виробництво продуктiв 15.72.0 Виробництво готових кормiв 15.81.0 Виробництво хлiба та 15.85.0 Виробництво макаронних
|
80 80
80 80
80 50 50 |
186 186
186 186
186 116 116 |
17 |
Текстильне
17.25.0 Виробництво iнших текстильних тканин
|
50
|
116
|
18 |
Виробництво
18.10.1 ВИГОТОВЛЕННЯ ОДЯГУ З ШКIРИ 18.21.0 Виробництво робочого одягу
18.22.1 ВИРОБНИЦТВО ВЕРХНЬОГО ОДЯГУ 18.24.0 Виробництво iншого 18.30.0 Виробництво хутра
|
50 50
50 50 50 |
116 116
116 116 116 |
20 |
Оброблення
20.10.0 Лiсопильне та стругальне виробництво; просочування
20.30.0 Виробництво дерев'яних 20.51.0 Виробництво iнших виробiв з
|
86
70
70 |
200
162
162 |
22 |
Видавнича та
|
|
|
|
записаних носiїв iнформацiї
22.11.0 ВИДАННЯ КНИГ
22.12.0 ВИДАННЯ ГАЗЕТ
22.13.0 ВИДАННЯ ЖУРНАЛІВ ТА ПЕРІОДИЧНИХ
22.21.0 ДРУКУВАННЯ ГАЗЕТ
22.25.0 Надання iнших 22.31.1 ТИРАЖУВАННЯ ЗАПИСIВ НА 22.33.0 Тиражування програмного
|
50
50
50
50
50 50 50 |
116
116
116
116
116 116 116 |
26 |
ВИРОБНИЦТВО
26.12.0 ФОРМУВАННЯ
26.40.0 Виробництво
26.61.0 Виробництво виробiв з бетону 26.61.9 ВИРОБНИЦТВО IНШИХ БУДIВЕЛЬНИХ
|
50
86
86 86 |
116
200
200 200 |
28 |
Виробництво
28.11.0 Виробництво будiвельних металевих конструкцiй 28.12.0 Виробництво будiвельних 28.51.0 Оброблення та нанесення
28.63.0 Виробництво замкiв 28.73.0 Виробництво виробiв з дроту 28.75.0 Виготовлення iнших готових металевих виробiв
|
86 86 86
50 50 50
|
200 200 200
116 116 116
|
29 |
ВИРОБНИЦТВО
29.24.1 Виробництво iнших машин та устатковання загального 29.24.3 Монтаж iнших машин та 29.24.4 Ремонт i технiчне 29.32.1 Виробництво iнших машин та 29.32.4 Ремонт, технiчне 29.32.9 ВИРОБНИЦТВО (СПЕЦIАЛIЗОВАНЕ)
|
86
86
86
86
86
86 |
200
200
200
200
200
200 |
31 |
Виробництво
31.10.2 Ремонт та технiчне
|
50 |
116 |
34 |
Виробництво автомобiлiв, причепiв та напiвпричепiв
34.20.0 Виробництво
|
50 |
116 |
36 |
Виробництво меблiв; виробництво iншої продукцiї
36.12.0 Виробництво меблiв для офiсiв та пiдприємств 36.13.0 Виробництво 36.14.0 Виробництво iнших 36.15.0 Виробництво матрацiв 36.63.0 Виробництво iншої продукцiї, не
|
50 50 50 50 50 50 |
116 116 116 116 116 116 |
45 |
БУДIВНИЦТВО
45.21.1 БУДIВНИЦТВО БУДIВЕЛЬ 45.21.7 Монтаж та встановлення 45.22.1 УЛАШТУВАННЯ ПОКРIВЕЛЬ 45.25.1 Iншi спецiалiзованi 45.25.4 Монтаж металевих конструкцiй 45.25.5 ЦЕГЛЯНА I КАМ'ЯНА КЛАДКА 45.25.9 IНШI СПЕЦIАЛЬНI БУДIВЕЛЬНI 45.31.0 Електромонтажнi роботи 45.31.1 МОНТАЖ ЕЛЕКТРОПРОВОДКИ I 45.31.2 МОНТАЖ СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ ТА ОХОРОННОЇ 45.33.1 Монтаж систем опалення, 45.33.2 . каналiзацiйнi та 45.33.3 Газопровiднi роботи 45.34.0 Iншi монтажнi роботи 45.34.2 IНШI ЕЛЕКТРОМОНТАЖНI РОБОТИ 45.41.0 Штукатурнi роботи
45.42.0 Столярнi та теслярськi роботи
45.42.0 Покриття пiдлог та 45.43.1 РОБОТИ З ПОКРИТТЯ ПIДЛОГИ ТА 45.44.2 МАЛЯРНI РОБОТИ 45.45.0 Iншi роботи з завершення будiвництва
|
86 86 86 86 86 86 86 86 86 86
86
86 86 86 86 86
50
86 86
86 86 |
200 200 200 200 200 200 200 200 200 200
200
200 200 200 200 200
200
200 200
200 200 |
50 |
Торгiвля
50.10.2 Роздрiбна торгiвля 50.10.3 Роздрiбна торгiвля 50.20.0 Технiчне обслуговування та 50.30.2 Роздрiбна торгiвля 50.30.3 Посередництво в торгiвлi 50.40.2 Роздрiбна торгiвля 50.40.4 Технiчне обслуговування та
|
86 86 86 86
86
86 86 |
200 200 200 200
200
200 200 |
51 |
Оптова
51.11.0 Посередництво в торгiвлi 51.13.0 Посередництво в торгiвлi 51.15.0 Посередництво в торгiвлi 51.18.0 Посередництво в спецiалiзованiй торгiвлi iншими товарами 51.19.0 Посередництво в торгiвлi 51.21.0 Оптова торгiвля зерном, 51.38.2 СПЕЦIАЛIЗОВАНА ОПТОВА 51.53.2 Оптова торгiвля будiвельними
|
86
86
86
86
86 86 86
86
|
200
200
200
200
200 200 200
200
|
52 |
Роздрiбна
52.11.0 Роздрiбна торгiвля в 52.12.0 Роздрiбна торгiвля в 52.22.0 Роздрiбна торгiвля м'ясом та 52.24.0 Роздрiбна торгiвля хлiбом, 52.27.2 Роздрiбна торгiвля iншими 52.31.0 Роздрiбна торгiвля 52.33.0 Роздрiбна торгiвля 52.41.0 Роздрiбна торгiвля 52.43.0 Роздрiбна торгiвля взуттям та 52.44.1 Роздрiбна торгiвля меблями 52.44.2 РОЗДРIБНА ТОРГIВЛЯ ПОБУТОВИМИ 52.47.0 Роздрiбна торгiвля книгами, 52.48.1 Роздрiбна торгiвля офiсним та 52.48.2 Роздрiбна торгiвля 52.48.3 Роздрiбна торгiвля 52.48.7 СПЕЦIАЛIЗОВАНА РОЗДРIБНА 52.48.9 Роздрiбна торгiвля iншими 52.50.0 Роздрiбна торгiвля уживаними 52.62.0 Роздрiбна торгiвля з лоткiв 52.62.1 РОЗДРIБНА ТОРГIВЛЯ З ЛОТКIВ 52.62.2 РОЗДРIБНА ТОРГIВЛЯ НА РИНКАХ 52.63.0 Роздрiбна торгiвля поза 52.71.2 Ремонт взуття 52.72.1 Ремонт радiотелевiзiйної 52.72.2 Ремонт iнших побутових 52.73.1 Ремонт годинникiв 52.73.2 Ремонт ювелiрних виробiв 52.74.1 Ремонт i перероблення одягу 52.74.2 РЕМОНТ ВЕЛОСИПЕДIВ 52.74.9 Ремонт iнших побутових
|
50
50
50 50
50 50 50 50 50 50 86 50
86 86 50
50
86
50 40 40 40 50
40 40 40 40 40 40 40 40 |
116
116
116 116
116 116 116 116 116 116 200 116
200 200 116
116
200
116 93 93 93 116
93 93 93 93 93 93 93 93 |
55 |
Дiяльнiсть
55.10.0 Дiяльнiсть готелiв 55.11.0 ГОТЕЛI З РЕСТОРАНАМИ 55.12.0 ГОТЕЛI БЕЗ РЕСТОРАНIВ 55.30.2 Дiяльнiсть кафе 55.40.0 Дiяльнiсть барiв 55.51.0 Дiяльнiсть їдалень 55.52.0 Послуги з постачання готової їжi
|
86 86 86 86 86 70 50
|
200 200 200 200 200 162 116
|
60.22 |
Дiяльнiсть
60.21.1 Дiяльнiсть автомобiльного 60.22.0.Дiяльнiсть таксi 60.23.0 Дiяльнiсть нерегулярного 60.24.1 Дiяльнiсть автомобiльного 60.24.9 ДIЯЛЬНIСТЬ IНШИХ ВИДIВ
|
50 50 50 50 50
|
116 116 116 116 116
|
63 |
Додатковi
63.11.0 Транспортне оброблення 63.12.0 Складське господарство 63.30.0 Послуги з органiзацiї 63.40.0 Органiзацiя перевезення
|
86 86 86 86 |
200 200 200 200 |
64 |
Дiяльнiсть пошти та зв'язку
64.12.0 Кур'єрська дiяльнiсть 64.20.0 Дiяльнiсть зв'язку |
50 50 |
116 116 |
66 |
Страхування
66.01.2 Страхування життя та 66.02.0 Недержавне пенсiйне 66.03.0 Iншi послуги у сферi страхування
|
50 50 50 |
116 116 116 |
67 |
Допомiжнi
67.20.0 Допомiжна дiяльнiсть у сферi
|
50 |
116 |
70 |
Операцiї з
70.11.0 Органiзацiя будiвництва 70.12.0 Купiвля та продаж власного 70.20.0 Здавання в оренду власного 70.20.1 ЗДАВАННЯ ПIД НАЙМ ВЛАСНОЇ ТА 70.20.2 ЗДАВАННЯ ПIД НАЙМ ВЛАСНОЇ ТА 70.20.3 НЕРУХОМОСТI НЕВИРОБНИЧОГО ЗДАВАННЯ ПIД НАЙМ ЗЕМЕЛЬНИХ ДIЛЯНОК 70.31.0 Дiяльнiсть агентств нерухомостi 70.31.1 ПОСЕРЕДНИЦЬКI ПОСЛУГИ ПIД ЧАС 70.31..2 ПОСЕРЕДНИЦЬКI ПОСЛУГИ ПIД ЧАС 70.31.3 ПОСЕРЕДНИЦЬКI ПОСЛУГИ ПIД ЧАС
|
86
86 86 86
86 86 86 86
86
86
|
200
200 200 200
200 200 200 200
200
200
|
71 |
Оренда машин
71.10.0 Оренда автомобiлiв 71.21.0 Оренда iнших наземних 71.31.0 Оренда сiльськогосподарських 71.32.0 Оренда будiвельних машин та 71.33.0 Оренда офiсних машин та 71.34.0 Оренда iнших машин та 71.40.0 Прокат побутових виробiв та
|
86 86 86 86 86
86 86
|
200 200 200 200 200
200 200
|
72 |
Дiяльнiсть у
72.10.0 Консультування з питань 72.20.0 СТВОРЕННЯ ПРОГРАМНОГО 72.21.0 Розроблення стандартного 72.30.0 Оброблення даних 72.40.0 Дiяльнiсть, пов'язана з 72.51.1 Ремонт i технiчне 72.51.2 Ремонт i технiчне 72.60.0 Iнша дiяльнiсть у сферi
|
86 86 86 86 86 86 86
86 |
200 200 200 200 200 200 200
200 |
73 |
Дослiдження i
73.10.0 ДОСЛIДЖЕННЯ ТА РОЗРОБКИ В
|
86 |
200 |
74
|
Дiяльнiсть у сферах права, бухгалтерського облiку, iнжинiрингу;
74.11.1 Адвокатська дiяльнiсть 74.12.0 Дiяльнiсть у 74.13.0.Дослiдження кон'юнктури ринку 74.14.0 Консультування з питань 74.20.1 Дiяльнiсть у сферi 74.20.4 Дiяльнiсть у сферi геодезiї, 74.40.0 Рекламна дiяльнiсть 74.70.0 Прибирання виробничих та 74.81.1 Дiяльнiсть у сферi фотографiї 74.83.0 СЕКРЕТАРСЬКI ПОСЛУГИ, ПОСЛУГИ 74.87.0 Надання iнших комерцiйних |
86 60 60 86 86 86 86 86
30 50
86 |
200 140 140 200 200 200 200 200
70 116
200 |
80 |
ОСВIТА
80.10.1 Дошкiльна освiта 80.10.2 Початкова освiта 80.21.1 Загальна середня освiта 80.21.3 Позашкiльна освiта 80.42.0 Освiта дорослих та iншi види
|
50 50 50 50 50 |
116 116 116 116 116 |
85 |
Охорона здоров'я та надання соцiальної допомоги
85.12.0 Медична практика 85.13.0 Стоматологiчна практика 85.14.0 Iнша дiяльнiсть у сферi 85.20.0 Ветеринарна дiяльнiсть
|
86 86 86 86
|
200 200 200 200
|
90 |
Санiтарнi послуги, прибирання смiття та знищення вiдходiв
90.00.3 IНША ДIЯЛЬНIСТЬ З ПРИБИРАННЯ
|
30 |
70 |
92 |
Дiяльнiсть у сферi культури та спорту, вiдпочинку та розваг
92.31.1 Театральна та iнша мистецька 92.32.0 Дiяльнiсть концертних та 92.33.0 Дiяльнiсть ярмарок та атракцiонiв 92.34.0 Iнша видовищно-розважальна 92.62.0 Iнша дiяльнiсть у сферi
|
86 86 86 86 86 |
200 200 200 200 200 |
93 |
Надання iндивiдуальних послуг
93.01.1 Прання, оброблення бiлизни та 93.01.2 Чищення та фарбування 93.02.0 Надання послуг перукарнями та 93.03.0 Органiзацiя поховань та 93.05.0 Надання iнших iндивiдуальних
|
50 50 50 50 50
|
116 116 116 116 116
|
95 |
Дiяльнiсть домашнiх господарств як роботодавцiв для домашньої
95.00.0 діяльнiсть домашнiх господарств
|
50 |
116 |
Секретар сільської ради:
І.П.Мізюрко.