- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Аналіз регуляторного впливу
Добавлено Адміністратор Пт, 20/07/2012 - 03:00
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Стрільської сільської ради «Про визначення мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку,на якій розміщується нерухоме майно ,присадибну ділянку)фізичних осіб»на 2012-2013 рік»
1. Проблема, яку передба¬чається розв'язати шляхом державного регулювання.
Збільшення потенційних джерел надходжень до дохід¬ної частини бюджету селища, збалансування інтересів тери¬торіальної громади та суб'єктів господарювання,попередження втрат бюджетом належних податків через заниження суми орендної плати. Підставою для здійснення регулювання зазна¬ченого питання є: Податковий кодекс України, підпункт 170.1.2 пункту 170.1 ст.170,
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1253 «Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за
нерухоме майно фізичних осіб»,наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 23 травня 2012 року № 264 «Про прогнозні середньорічні показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами на 2012 рік»,
постанова Кабінету Міністрів № 1787 від 20.11.2003 року «Про затвердження методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб».
2. Цілі державного регулю¬вання.
Метою регулювання є оптимізація визначення мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку,на якій розміщується нерухоме майно ,присадибну ділянку)фізичних осіб»на 2012-2013 рік , балансу інтересів територіаль¬ної громади та суб'єктів госпо¬дарювання.
3. Механізм, який застосо¬вується для розв'язання про¬блем, і відповідні заходи.
Цим проектом рішення Стрільської сільської ради передба¬чено визначення мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку,на якій розміщується нерухоме майно ,присадибну ділянку)фізичних осіб»на 2012-2013 та привести їх у відповідність до чинного зако¬нодавства.
4. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта.
Запропонований проект рішення селищної ради встанов¬люється строком на 2 роки (на 2012-2013) з можливістю внесення до нього змін чи відміни його у випадку зміни чинного законо¬давства та з інших поважних причин або подовження його строку дії.
5. Визначення показників результативності регуляторно¬го акта.
Цей регуляторний акт окре¬мо визначених показників не матиме. З його прийняттям вза¬галі упорядкується механізм вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку,на якій розміщується нерухоме майно ,присадибну ділянку)фізичних осіб»на 2012-2013 рік на території сільської ради. Проте опосередкованими по¬казниками результативності регуляторного акта є: попередження втрат бюджетом належних податків через заниження суми орендної плати з прийняттям цього регуляторного акта; кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акта; рівень поінформованості суб'єктів господарювання з основних положень акта.
6. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійсню¬ватися відстеження результа¬тивності акта.
З метою відстеження ре¬зультативності регуляторного акта виконавчий апарат сільської ради проводитиме відстежен¬ня динаміки зміни кількісних показників, що вказані вище. Стосовно регуляторного акта послідовно здійснюватиметься базове та повторне відстежен¬ня його результативності шля¬хом використання статистичних та аналітичних даних. Періодич¬не відстеження результатив¬ності регуляторного акта не здійснюватиметься. У випадку, коли визначений строк дії ре¬гуляторного акта подовжиться, то періодичне відстеження здійснюватиметься раз на кожні три роки, починаючи з дня за¬кінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Зауваження та пропозиції від суб'єктів господарювання приймаються впродовж місяця за адресою: 34512, Рівненська область, Сарненський район, вул.Чапленка, 10, с.Стрільськ,виконавчий комітет, тел. 95-2-20,95-2-32
Збільшення потенційних джерел надходжень до дохід¬ної частини бюджету селища, збалансування інтересів тери¬торіальної громади та суб'єктів господарювання,попередження втрат бюджетом належних податків через заниження суми орендної плати. Підставою для здійснення регулювання зазна¬ченого питання є: Податковий кодекс України, підпункт 170.1.2 пункту 170.1 ст.170,
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1253 «Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за
нерухоме майно фізичних осіб»,наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 23 травня 2012 року № 264 «Про прогнозні середньорічні показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами на 2012 рік»,
постанова Кабінету Міністрів № 1787 від 20.11.2003 року «Про затвердження методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб».
2. Цілі державного регулю¬вання.
Метою регулювання є оптимізація визначення мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку,на якій розміщується нерухоме майно ,присадибну ділянку)фізичних осіб»на 2012-2013 рік , балансу інтересів територіаль¬ної громади та суб'єктів госпо¬дарювання.
3. Механізм, який застосо¬вується для розв'язання про¬блем, і відповідні заходи.
Цим проектом рішення Стрільської сільської ради передба¬чено визначення мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку,на якій розміщується нерухоме майно ,присадибну ділянку)фізичних осіб»на 2012-2013 та привести їх у відповідність до чинного зако¬нодавства.
4. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта.
Запропонований проект рішення селищної ради встанов¬люється строком на 2 роки (на 2012-2013) з можливістю внесення до нього змін чи відміни його у випадку зміни чинного законо¬давства та з інших поважних причин або подовження його строку дії.
5. Визначення показників результативності регуляторно¬го акта.
Цей регуляторний акт окре¬мо визначених показників не матиме. З його прийняттям вза¬галі упорядкується механізм вартості місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку,на якій розміщується нерухоме майно ,присадибну ділянку)фізичних осіб»на 2012-2013 рік на території сільської ради. Проте опосередкованими по¬казниками результативності регуляторного акта є: попередження втрат бюджетом належних податків через заниження суми орендної плати з прийняттям цього регуляторного акта; кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акта; рівень поінформованості суб'єктів господарювання з основних положень акта.
6. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійсню¬ватися відстеження результа¬тивності акта.
З метою відстеження ре¬зультативності регуляторного акта виконавчий апарат сільської ради проводитиме відстежен¬ня динаміки зміни кількісних показників, що вказані вище. Стосовно регуляторного акта послідовно здійснюватиметься базове та повторне відстежен¬ня його результативності шля¬хом використання статистичних та аналітичних даних. Періодич¬не відстеження результатив¬ності регуляторного акта не здійснюватиметься. У випадку, коли визначений строк дії ре¬гуляторного акта подовжиться, то періодичне відстеження здійснюватиметься раз на кожні три роки, починаючи з дня за¬кінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Зауваження та пропозиції від суб'єктів господарювання приймаються впродовж місяця за адресою: 34512, Рівненська область, Сарненський район, вул.Чапленка, 10, с.Стрільськ,виконавчий комітет, тел. 95-2-20,95-2-32