- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 28 від 31 січня 2013 року "Про виконання вимог Закону Україна “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2012 році"
Добавлено Адміністратор Чт, 14/02/2013 - 17:15
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
31 січня 2013 року № 28
Про виконання вимог Закону Україна
“Про звернення громадян”, інших
нормативно-правових актів та стан роботи
із зверненнями громадян, що надійшли до
райдержадміністрації у 2012 році
З метою виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови облдержадміністрації від 22.02.2011 №75 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість і ефективність роботи із зверненнями громадян:
1. Інформацію про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2012 році взяти до відома.
Довідку з цього питання надіслати виконкомам рад та структурним підрозділам райдержадміністрації для відповідного реагування і врахування в роботі (додається).
2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати міському, селищним, сільським головам, в межах повноважень:
2.1. Посилити контроль за станом вирішення проблем, з якими громадяни звертаються до центральних органів влади, райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування. Вжити заходів щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, усунення виявлених недоліків, недопущення в майбутньому порушень законодавства, забезпечити своєчасне і повне інформування громадян про результати розгляду звернень;
2.2 Забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на урядову телефонну “гарячу лінію”, постійно діючу цілодобову “гарячу” телефонну лінію при облдержадміністрації та райдержадміністрації, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення.
2.3 Питання роботи із зверненнями громадян заслухати на засіданнях виконкомів рад та колегіях структурних підрозділів райдержадміністрації в лютому місяці 2013 року.
2.4 В разі відмови в задоволенні звернення надавати заявникам аргументовану відповідь, яка повинна містити посилання на закон, чи інший нормативний акт та порядок оскарження прийнятого рішення. Відмову сформувати таким чином (усно чи письмово), щоб заявник зрозумів причину відмови.
3. Рекомендувати міському, селищним, сільським головам:
3.1 Звернути увагу на недостатній рівень роботи комісій по земельних спорах, забезпечити належне реагування на звернення громадян по врегулюванню земельних спорів.
3.2 Спільно з відділом регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації забезпечити належний контроль за дотриманням генеральних планів забудови населених пунктів.
3.3 Усунути формалізм і забезпечити чітке додержання термінів під час розгляду звернень громадян.
4. Управлінню праці і соціального захисту населення райдержадміністрації провести додаткове роз’яснення умов надання соціальних пільг і допомог жителям району.
5. Сектору контролю апарату райдержадміністрації:
5.1 Продовжити моніторинг та забезпечити щокварталу підготовку інформацій про стан виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, голів обласної і районної державних адміністрацій.
5.2 Продовжити вивчення в установах, організаціях всіх форм власності, виконкомах рад стану виконання законодавства з питань звернень громадян та готувати відповідні матеріали для розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації раз в півріччя.
5.3 Обговорити стан роботи із зверненнями громадян на семінарах секретарів рад у лютому та серпні 2013 року.
6. Про хід виконання даного розпорядження виконавцям інформувати райдержадміністрацію до 01 липня 2013 року.
7. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 27 січня 2012 року №25 “Про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших номармативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2011 рік” та від 27 липня 2012 року №273 “Про виконання вимог Закону України ”Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2012 року”.
8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації В.Стельмаха.
Голова адміністрації А.Остапчук
»
- Login to post comments