Також дивіться новини на facebook.com

№ 59 від 20 лютого 2013 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2012 рік"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови  районної державної адміністрації

 

 20  лютого 2013 року                                                                               № 59

 

Про стан виконання місцевих бюджетів району за 2012 рік

 

 

Бюджет району по власних доходах загального фонду за 2012 рік виконаний на 101,4 відсотка, тобто при уточненому плані 63 045,6 тис.грн. фактично надійшло 63 905,7 тис.грн., або перевиконання складає 860,1 тис.грн.. В порівнянні з минулим роком ріст в цілому по району складає 7 637,0 тис.грн.,  або 13,6 відсотків.

 Ріст надходжень відмічено  в 20 з 22-х місцевих рад, крім Селищенської сільської ради (-164,0тис.грн.) та Стрільської сільської ради ( -24,1 тис.грн.), через зменшення надходжень плати за надра  та збору за спеціальне використання природних лісових ресурсів місцевого значення.

 Виконання районного бюджету по власних доходах загального фонду забезпечено на 100,1 відс., тобто при уточненому плані 30 822,4 тис.грн.. фактично надійшло 30 842,3 тис.грн., або додатково отримано 19,9 тис.грн. В порівнянні з минулим роком надходження збільшились на 2 864,9 тис.грн., або 10,2 відсотка.

В розрізі місцевих рад виконання затверджених з урахуванням змін показників  по власних доходах на 2012 рік  забезпечено всіма сільськими та  селищними радами району, крім міського бюджету – 98,4 відс., або -198,0 тис.грн., з них недоотримано податку на доходи фізичних осіб 594,0 тис.грн. через припинення сплати такого податку відокремленими підрозділами Львівської залізниці, в зв’язку з чим втрати міського бюджету склали близько 1,0 млн.грн. та районного – близько 2,0 млн.грн.. Найвищий показник виконання бюджету по Кам’яне-Случанській сільській раді – 293,5 відс., який досягнуто за рахунок надходжень збору за спеціальне використання природних лісових ресурсів місцевого значення (806,2відс. до уточненого плану на рік), що становить 68,1 відс. всіх надходжень до бюджету ради . Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України 16 місцевих рад, маючи право на внесення змін до своїх бюджетів, збільшили річні плани по власних доходах загального фонду на 3565,4 тис.грн..

Доведені Міністерством фінансів України та затверджені на 2012 рік показники І кошика доходів, що враховуються при визначенні обсягу  міжбюджетних трансфертів  виконані в цілому по району на 93,5 відс. та 98,7 відс. відповідно, в тому числі районним бюджетом на 93,9 відс. доведені та 99,8 відс. затверджені такі показники. Найвищий відсоток виконання доведених та затверджених вищезазначених показників має Любиковицька сільська рада 120,5 відсотка. Найнижчий відсоток виконання доведених показників має Кузьмівська сільська рада 81,5 відс. в звязку з недоотриманням податку на доходи фізичних осіб в сумі 18,3 тис.грн.

Не забезпечили виконання доведених Міністерством фінансів України показників І кошика на 2012 рік - 12, та затверджених таких показників -  7 з  22 органів місцевого самоврядування.

Виконання дохідної частини бюджету району по власних доходах забезпечено по 11  з 14 затверджених джерелах надходжень, зокрема по:

- податку на прибуток                                        -     179,4тис. грн. або  149,0відс.;                                                                            - частині чистого прибутку (доходу)                  -        14,1тис.грн.  або  106,0відс.;

- реєстраційному збору за проведення державної

  реєстрацію юридичних осіб  та фізичних

  осіб-підприємців                                                -         20,1тис.грн. або 116,2 відс.;

- збору за використання лісових ресурсів                -    2759,2тис.грн. або  119,4відс.;

- платі за землю                                                -    6434,7тис. грн. або  107,4відс.;

- платі за надра                                                 -     7681,8тис.грн. або  103,2відс.;

- місцевих податках і зборах                                      -       485,1тис.грн. або 131,4відс.;

- адмінштрафах  (21081100)                                 -       72,9тис. грн. або  177,8відс.;

- платі за оренду майна (22080400)                           -      192,0тис.грн. або  121,4відс.;

- коштах від реалізації безхазяйного майна        -       29,8тис.грн. або  677,3відс.;

- інших надходженнях (24060300)                       -      184,7 тис.грн. або 157,6відс..

      Не забезпечено виконання по:

- податку на доходи фізичних осіб                            -     45816,7тис.грн. або 98,8відс.;

- державному миту                                            -          28,1тис.грн. або  31,6відс.;

- фіксованому сільськогосподарському

   податку                                                               -           7,5 тис.грн., або 58,6 відс..

 

Крім того, за висновками Сарненської міжрайонної Державної податкової інспекції  повернуті з бюджету району зайво сплачені кошти  фіксованого податку, що зараховується  до місцевих бюджетів, у порядку визначеному ст..64 і 66 БКУ для податку на доходи  в сумі 0,4 тис.грн. та невірно зараховані кошти  фіксованого сільськогосподарського податку в сумі 10,8тис.грн., що  негативно вплинуло на виконання  річного плану  по зазначених платежах.

 В цілому по району в доходах загального фонду найбільшу питому вагу займає податок на  доходи фізичних осіб – 71,7відс..

Виконання плану надходжень за 2012 рік  було б вагомішим при умові погашення податкового боргу  по податках загального фонду, що зараховуються до місцевих бюджетів всіх рівнів, який  станом на 01 січня 2013 року становить  2109,9тис. грн., в тому числі по:

- податку на доходи фізичних осіб                            -   1314,8тис. грн.;

- платі за землю                                                 -     775,1тис. грн.;

- місцевих податках і зборах, 

 нарахованих до 1 січня 2011 року                           -         1,1тис. грн.;

- фіксованому сільськогосподарському податку-        1,7тис. грн.;

- інших надходженнях (21080500, 21080900) -       17,2тис. грн..

В порівнянні з  наявним станом на 01.01.2012 року податковий борг по загальному фонду до місцевих бюджетів всіх рівнів збільшився   на 203,3 тис.грн.   

Крім того, з бюджету району за висновками Сарненської міжрайонної Державної податкової інспекції повернуто податку на доходи фізичних осіб  по річному декларуванню громадян  за 2011 рік в сумі 196,6 тис.грн..

За  2012 рік з Державного бюджету надійшло дотації вирівнювання в сумі 183 476,4тис. грн., що становить 100відс., додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості надійшло 3726,6 тис.грн. та  додаткової дотації  на покращення надання соціальних послуг найуразливішим верствам населення – 935,4тис.грн. або 100 відс. до призначень.

На відшкодування пільг, субсидій на житлово-комунальні послуги, державної допомоги сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування     та на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій отримано субвенцій з Державного бюджету в сумі 165486,2тис. грн., або 97,0 відсотка до  призначень.

З обласного бюджету отримано 3864,9 тис.грн. інших субвенцій, що становить 100,0 відс. до плану, з них 3861,9 тис.грн  на медикаментозне забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та 3,0 тис.грн. бюджету Вирівської сільської ради на щорічний конкурс “Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку” в області.

         Бюджет району по видатках загального фонду за 2012 рік виконаний на 97,8  відсотків. При уточненому плані на звітний період 423 218,2 тис.грн. касові видатки склали 414 114,0 тис.грн. Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.01.2013  становить 13 865,7 тис.грн.

         Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 395 063,7 тис.грн., що становить 95,4 відс. загального обсягу видатків бюджету району.

         53,1 відс. із загального обсягу видатків бюджету району по загальному фонду складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 219982,9 тис.грн.

         На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 171 196,2 тис.грн., що становить 99,1 відсотків до уточнених асигнувань 2012 року, з них за рахунок субвенції з державного та обласного бюджетів було проведено видатків в сумі 165 971,3 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів – 5224,9 тис.грн.

         На утримання органів місцевого самоврядування району за 2012 рік було спрямовано 12 190,9 тис.грн., що становить 96,1 відс. до уточнених асигнувань звітного періоду.

         На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 2611,0 тис.грн., що становить 95,0 відсотків до уточнених асигнувань 2012 року.

За 2012 рік до доходів спеціального фонду  бюджету району надійшло 20460,1 тис.грн. або 116,5 відс. до затвердженого з урахуванням змін  плану на рік, в тому числі :

- власних надходжень бюджетних установ  -  8390,2 тис.грн. (104,8 відс.);  

- єдиного податку                                             - 6246,5  тис.грн. (139,1 відс.);

- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах  - 2655,9 тис.грн. (100,0 відс.);

- збору за першу реєстрацію транспортного засобу – 1243,2 тис.грн.(150,8 відс.);

- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження – 606,3 тис.грн.(100,0 відс.);

- коштів від продажу землі      -   628,2 тис.грн. (157,7 відс.);

- екологічного податку – 218,3 тис.грн. (69,9 відс.).

         Крім того, протягом 2012 року до районного бюджету  надійшло повернення кредитів, наданих з районного бюджету в попередні роки,  від Фонду сприяння молодіжному житловому будівництву в сумі 4,8 тис.грн. та Фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі в сумі 19,8 тис.грн.

За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом 2012 року було проведено видатків всього на суму 21674,0 тис.грн., що становить 61,1 відс. до уточненого річного плану.

Загалом на виконання місцевих програм із бюджету району за 2012 рік було спрямовано 7607,3 тис.грн., або 89,3 відс. до уточнених асигнувань звітного періоду, з них: по загальному фонду – 6736,5 тис.грн. (90,6 відс. ) та по спеціальному фонду бюджету району – 870,8 тис.грн. (80,3 відс.).

         В зв’язку з не проведенням касових видатків управлінням Державної казначейської служби в Сарненському районі  та недофінансуванням з державного бюджету станом на 01.01.2013 зареєстрована кредиторська  заборгованість  в сумі 9000,9 тис.грн., з них по загальному фонду бюджету в сумі 4708,7 тис.грн. і по спеціальному фонду бюджету в сумі 4292,2 тис.грн..

         З метою забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Зобов’язати органи виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:

1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.

1.2. Щомісячно виносити на розгляд виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів та вживати вичерпних заходів щодо забезпечення їх стовідсоткового виконання протягом 2013 року.

1.3. З метою легалізації виплати заробітної плати і відповідно наповнення бюджетів місцевих рад за рахунок надходжень податку на доходи фізичних осіб, посилити роботу з виявлення не зареєстрованої трудовими угодами найманої робочої сили юридичних та фізичних осіб на підлеглих територіях.

1.4. Забезпечити збільшення надходжень по платі за землю  за рахунок проведення грошової оцінки земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення в межах і за межами населених пунктів, спрямувавши на це частину надходжень від плати за землю при внесенні змін до розписів бюджетів в 2013 році.

1.5. При внесенні змін до місцевих бюджетів проаналізувати надходження платежів в розрізі кожного джерела та затверджені помісячні розписи, з метою забезпечення їх стовідсоткового виконання.

1.6. Вжити заходів щодо погашення дебіторської та кредиторської заборгованості та забезпечити  в подальшому недопущення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних асигнувань.

1.7. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.

1.8. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.

2. Міжрайонній державній податковій інспекції в Сарненському районі посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.

3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 Голова адміністрації                                                                     А. Остапчук