- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 93 від 22 березня 2013 року "Про роботу виконавчого комітету Селищенської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”"
Добавлено Адміністратор Ср, 27/03/2013 - 13:00
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
22 березня 2013 року № 93
Про роботу виконавчого комітету Селищенської
сільської ради по виконанню делегованих повноважень,
визначених Законом України “Про місцеве
самоврядування в Україні”
Відповідно до статті 35 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” та постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року №339 “Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади”, з метою покращення роботи виконкому Селищенської сільської ради:
1. Звіт Селищенського сільського голови Примича М.А. “Про роботу виконавчого комітету Селищенської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, взяти до відома.
2. Роботу виконавчого комітету Селищенської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” визнати задовільною.
3. Рекомендувати виконавчому комітету Селищенської сільської ради:
3.1 В місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення виїзної колегії райдержадміністрації на засіданні виконавчого комітету та розробити і затвердити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень виконкомом Селищенської сільської ради.
3.2 Постійно контролювати та аналізувати надходження податків і зборів від платників податків на підлеглій території в розрізі платників та податків, вести облік надходжень від платників з метою виявлення податкового боргу та проводити відповідну роботу щодо його ліквідації.
3.3 При затвердженні помісячного розпису по власних доходах загального та спеціального фондів дотримуватись вимог податкового законодавства щодо термінів та обсягів сплати податків, зокрема, по збору за спеціальне використання лісових ресурсів та фіксованому сільськогосподарському податку.
3.4 Вжити заходи по забезпеченню виконання та інформування у встановлені терміни райдержадміністрації про стан виконання на території ради документів органів влади вищого рівня.
3.5 Здійснювати постійний контроль за режимами роботи закладів громадського харчування у вечірній час, не допускати продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім особам.
3.6 В місячний термін розглянути на засідання виконкому питання про поліпшення стану забезпеченості населення сільської ради закладами сфери побутового обслуговування.
3.7 Вирішити питання ремонту даху дитячого навчального закладу “Берізка” с. Ясногірка.
3.8 Дообладнати ігрові майданчики ігровими та спортивними спорудами в дитячому навчальному закладі “Берізка” с. Ясногірка.
3.9 Забезпечити участь у щорічній районній Спартакіаді серед сільських (селищних) спортивних клубів та колективів фізичної культури з видів спорту представників Селищенської сільської ради.
3.10 Активізувати роботу щодо оформлення справ багатодітних жінок, які претендують отримати почесне звання України «Мати - героїня».
3.11 Забезпечувати своєчасне (з 16 років) взяття дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, або на соціальний квартирний облік за місцем їх походження або проживання до влаштування в сім’ї громадян, заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
3.12 Не рідше, ніж раз на рік здійснювати контроль за умовами утримання, навчання та виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою/піклуванням.
3.13 Забезпечити вчасне виявлення сімей з дітьми, які перебувають у кризових або складних життєвих обставинах; надавати їм всебічну допомогу з метою запобігання вилученню дітей із сімейного оточення та виходу їх у стан безпритульності.
3.14 Дотримуватись встановлених державних стандартів, норм та правил у сфері благоустрою населених пунктів.
3.15 Розробити правовстановлюючі документи на земельні ділянки під сміттєзвалища у встановленому законом порядку, на перспективу визначити оптимальні місця в кожному населеному пункті для розташування санкціонованих сміттєзвалищ, провести їх паспортизацію та утримувати в належному стані відповідно до вимог експлуатації даного об’єкту.
3.16 З метою забезпечення пожежної безпеки на території ради вивчити питання щодо спільного утримання місцевої пожежної команди Клесівської селищної ради шляхом затвердження в місцевому бюджеті міжбюджетних трансфертів (субвенцій).
3.17 Забезпечити роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті ради у точній відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення. Активізувати роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті ради з розгляду протоколів про адміністративні правопорушення.
3.18 Оновити наочність з питань оборонно-мобілізаційної роботи.
3.19 Внести на розгляд виконавчого комітету в квітні 2013 року питання стану укладання колективних договорів по підприємствах, установах та організаціях, розташованих на території ради.
4. Відділу освіти райдержадміністрації по мірі фінансових можливостей:
4.1 Вирішити питання заміни вікон на енергозберігаючі, ремонту системи опалення спортивної зали, заміни вхідних дверей, відновлення роботи внутрішніх вбиралень та будівництва гаража для шкільного автобуса в Ясногірській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.
4.2 Провести заміну вікон на енергозберігаючі та забезпечити учнівськими партами та стільцями Селищенську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів.
4.3 Провести заміну вхідних дверей запасних виходів з школи та побудувати приміщення для зберігання палива в Чабельській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів.
5. Відділу охорони здоров’я райдержадміністрації спільно з виконкомом Селищенської сільської ради впродовж І півріччя 2013 року вирішити питання щодо забезпечення новим приміщенням фельдшерсько-акушерського пункту села Селище.
6. Відділу культури та туризму райдержадміністрації:
6.1 Впродовж першого півріччя 2013 року забезпечити комп’ютером публічно-шкільну бібліотеку в с. Селище з підключенням до мережі Інтернет зв’язку.
6.2 Активізувати роботу аматорських колективів клубу с. Чабель.
6.3 Поновити наочні матеріали в закладах культури Селищенської сільської ради.
7. Виконавцям про стан виконання розпорядження голови райдержадміністрації інформувати райдержадміністрацію до 15 серпня 2013 року та 15 лютого 2014 року.
8. Контроль за виконанням розпорядження голови райдержадміністрації покласти на першого заступника голови райдержадміністрації О.Хомича.
Голова адміністрації А.Остапчук
»
- Login to post comments