Також дивіться новини на facebook.com

№ 92 від 22 березня 2013 року "Про стан фінансово-бюджетної дисципліни "

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

22 березня 2013 року                                                                                92

 

 

Про стан фінансово-бюджетної

дисципліни

 

           

           

Розглянувши та обговоривши стан фінансово-бюджетної дисципліни на     підприємствах, установах та організаціях  району за  2012 рік та 2 місяці 2013 року, колегія райдержадміністрації відмічає, що Сарненською міжрайонною державною фінансовою інспекцією за  звітний період контрольними заходами було охоплено у 2012 році  21 об’єкт  та 2 установи у 2013 році.

         Загалом фінансових порушень упродовж 2012 року встановлено  на суму 3194,12 тис. грн., із них що призвели до збитків на суму 975,49 тис. грн.

     У межах наданих прав і повноважень вжито заходів, завдяки яким у 2012 році усунено фінансових порушень на суму 2867,47 тис. грн., із них, що призвели до збитків на суму  885,67 тис. грн.

     Протягом 2 місяців 2013 року по результатах ревізії на 2-х об»єктах контролю встановлено порушень на суму 13,17 тис. грн. Сума усунутих порушень становить 15,76 тис. грн., із них за порушення, що виявлені в минулих роках, 6,96 тис. грн.

Найбільший обсяг порушень виявлений у використанні коштів, виділених на проведення капітальних і поточних ремонтів, виплату заробітної плати та нарахувань на заробітну плату, оплату комунальних послуг, зайве виділення бюджетних коштів розпорядникам нижчого рівня внаслідок завищення або відсутності потреби у бюджетних асигнуваннях, зайві виплати внаслідок завищення вартості придбаних за рахунок бюджетних коштів матеріальних цінностей.

За наслідками проведених ревізій притягнуто до адміністративної відповідальності по статті 164-2 КУпАП 35 осіб на суму 5,86 тис. грн. та за ст.164-12 КупаП - 4 посадові особи на загальну суму 2,04 тис. грн.

За результатами проведених   ревізій і перевірок об’єктів контролю   їх вищестоящим органам  направлено 15 інформацій, по яких прийнято 24 управлінських рішень.

Згідно Бюджетного кодексу України Сарненською МДФІ у звітному періоді до порушників бюджетної дисципліни застосовано фінансові санкції у вигляді  зупинення, призупинення бюджетних асигнувань у 8 випадках. 

Порушення фінансово-бюджетної дисципліни мають місце у всіх галузях на напрямах господарювання.

       По результатах проведеної ревізії у 2013 році в Управлінні праці та соціального заходу населення Сарненської райдержадміністрації встановлено фінансових порушень на суму 13,17 тис. грн. На даний час сума  не усунутих порушень складає сума 2,45 тис. грн.

          Протягом 2012 року та в поточному періоді 2013 року  встановлені на підконтрольних об»єктах порушення    дотримання   Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-У1   в частині закупівлі матеріальних цінностей без застосування визначених законодавством процедур закупівлі, що  містить ознаки правопорушення, передбаченого ст. 164-14 КУпАП.

Не всіма керівниками вживаються заходи щодо усунення виявлених порушень, забезпечення виконання у встановлені строки законних вимог органів державної фінансової інспекції в Україні , запровадження претензійно-позовної роботи за порушеннями, по яких не забезпечено відшкодування збитків.

         З метою ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів, мобілізації доходів бюджетів всіх рівнів, запобігання фінансовим порушенням, керуючись статтями 6, 16, 39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації ”:

1.             Керівникам підприємств, установ та організацій району, які використовують державне та комунальне майно, отримують кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів:

1.1. Вжити дієвих заходів щодо попередження та недопущення порушень фінансово-бюджетної дисципліни.

1.2.Забезпечити при здійсненні фінансово-господарської діяльності дотримання вимог бюджетного законодавства, законодавства про закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти та іншого законодавства з фінансових питань.

          2.   Розпорядникам коштів державного та місцевих бюджетів:

2.1. Забезпечити неухильне дотримання При здійсненні фінансово-господарської діяльності вимог бюджетного законодавства, законодавства про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти та іншого законодавства з фінансових питань.

  2.2. Забезпечити дотримання вимог законодавства України щодо проведення у повному обсязі розрахунків за послуги, товари, роботи, які отримуються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з їх оплати.

2.3. Забезпечити дотримання вимог нормативно-правових актів з питань нарахування заробітної плати, внесків до державних цільових фондів та використання коштів, виділених на проведення капітальних і поточних ремонтів.

2.4. Провести аналіз джерел та динаміки  наповнення дохідної частини місцевих бюджетів у відповідності до норм діючого законодавства забезпечувати додаткові надходження до бюджетів податку з доходів фізичних осіб.

2.5. Посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, не допускати зростання дебіторської та кредиторської заборгованості.

3. Начальнику управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації запровадити дієвий контроль за поданням повної та своєчасної інформації підприємствами - надавачами житлово-комунальних послуг про розрахунки за отримані послуги громадянами (утримувачами  субсидій), та вжити заходів до повного відшкодування сум збитків.

4. Підприємствам, установам, організаціям – об’єктам фінансового контролю вживати вичерпних заходів щодо повного усунення порушень за результатами контрольних заходів та надавати принципову оцінку діям відповідальних посадових осіб, притягувати їх до дисциплінарної та матеріальної відповідальності згідно із вимогами законодавства.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови  районної державної адміністрації Наумович І.В.

 

Голова адміністрації                                                                              А.Остапчук