- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Сарненська МДПІ інформує
Добавлено Адміністратор Чт, 30/05/2013 - 09:42
Корупційна діяльність – це проблема , яка приносить значну шкоду іміджу країни, дескредитує владу та принижує кожного, хто з цим явищем стикається.
З цим ганебним явищем кожна країна бореться по-своєму: за допомогою законодавства, громадських організацій, каральних функцій.
Податкова служба теж не стоїть осторонь цих процесів , у боротьбі з корупційними діяннями зроблено вагомий крок - запроваджено антикорупційний сервіс «Пульс», який спрямований на захист платників податків від неправомірних дій держслужбовців. Але ефективність цього сервісу залежить не тільки від податкової служби, а й від другої сторони – платників податків. Звичайно ж, коли платники податків будуть лише обговорювати цю проблему та критикувати владу –результатів не буде, але коли платник готовий відстояти свої права – то й сама система буде змінюватися в сторону комфортної і спокійної співпраці.
Нагадаємо, що відтепер інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments